abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134379518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Toverheks het volgende:
Geloof me nou maar, als je op Grindr zit dan zit je er maar voor 1 doel, en niet voor gezellig koffie drinken en de dag door te nemen.Ruud Toyboy heeft O ontmoet via Grindr. dus dat ze gesext hebben staat als een *paal* boven water........
goed punt inderdaad!
pi_134379556
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

gay sex en burgemeester zijn zijn geen goede combi. Ik denk dat daar vooral de damage control om gaat. Onno wil zijn baan niet kwijt
Juist!
pi_134379583
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
Hij ontkent toch ook helemaal niet dat hij voor seks op Grindr zat?
En hij ontkent toch ook helemaal niet dat hij met de anderen met wie hij via dat Grindr afsprak wel seks had?

Hij ontkent het alleen van die Danny.
En dat zal hij met een reden doen. En misschien is die reden wel dat hij daar gewoon geen seks mee had, en met alle anderen wel :+
whahahahaaha jij bent scherp! :)
pi_134379597
Het verbaast me enorm dat dit zulk groot nieuws is geworden. Er zijn zoveel politici die er naast hun partner een ander op nahielden en waar iedereen van wist, inclusief journalisten, maar niemand over sprak. Ik denk bijvoorbeeld aan Cohen. Waarom is het privéleven van Onno nu ineens interessant? Waarom wordt de oude code losgelaten? Ik begrijp dat er veel mensen zijn die hier iets bij te winnen hebben, zoals Santegoeds en politieke opponenten van Hoes. Maar dat zal toch iets van alle tijden zijn geweest?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_134379629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan had hij toch de seks met de anderen contacten via de site ook ontkend? :@
Maar dat deed hij niet. Begrijp ik uit jullie reacties en dat stuk tekst net.
Ik ga het straks terugkijken. Maar volgens mij gaf hij alles juist toe, behálve Danny?
Dus dan gaat het gay seks argument toch niet op, want dat had hij toch met de rest wel?
nee, over grin'r zei hij feitelijk alleen dat het onhandig was maar heeft verder zeker niet geroepen dat hij seks contacten heeft via grind'r en alleen met Danny niet
pi_134379648
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Het verbaast me enorm dat dit zulk groot nieuws is geworden. Er zijn zoveel politici die er naast hun partner een ander op nahielden en waar iedereen van wist, inclusief journalisten, maar niemand over sprak. Ik denk bijvoorbeeld aan Cohen. Waarom is het privéleven van Onno nu ineens interessant? Waarom wordt de oude code losgelaten? Ik begrijp dat er veel mensen zijn die hier iets bij te winnen hebben, zoals Santegoeds en politieke opponenten van Hoes. Maar dat zal toch iets van alle tijden zijn geweest?
Albert Verlinde. Die 2 woorden dekt heel de lading.
pi_134379701
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja nou daar zeg je wat, dat zou idd de enige reden kunnen zijn die hout snijdt vanuit zijn belevingswereld. Daar zou je gelijk in kunnen hebben :Y
Al hoop ik dat hij niet zo onverstandig is, als hij weet dat elke steen wordt omgedraaid momenteel door Evert en consorten. Daarom denk ik dat áls je dan een interview geeft, dat Albert echt wel gezegd heeft 'en in gódsnaam, ga niets roepen dat niet waar is, anders krijgen we dat weer'.
Hij gokt er misschien op dat ze de stenen niet zullen vinden
pi_134379715
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Albert Verlinde. Die 2 woorden dekt heel de lading.
Nou ja, het begon toch met een politieke opponent die de foto maakte en aan de pers doorspeelde? Daar begon het schenden van de code al.
pi_134379739
http://www.powned.tv/nieu(...)ny_maar_we_neuk.html

17 DECEMBER 2013-19:35
HOES: 'IK KEN DANNY, WE NEUKTEN NIET

Onno Hoes geeft toe dat hij het vermeende tweede neukertje Danny kent, maar de burgemeester van Maastricht zegt stellig dat hij nooit meer met hem gedaan heeft dan een kopje koffie drinken.

Dat zei de burgemeester Hoes vanavond in RTL Boulevard. In het interview zei Hoes ook dat hij inderdaad actief was op de app Grindr: "Ja, zo'n foto [van ontbloot bovenlichaam - red.] zet je er dan op, want als je een huis of boom erop zet kom je ook met niemand in gesprek. Achteraf denk ik dan 'Onno, dat had je even niet moeten doen'."

Over zijn relatie met manlief Albert Verlinde was Hoes ook open: "Er zijn absoluut momenten geweest dat hij uit zijn vel sprong. En we zijn er ook nog niet met zijn tweeën, maar we gaan er wel komen."

Morgen is er een spoedzitting van de Maastrichtse raad over het gedrag van Hoes.
pi_134379801
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Met chatten kan ik me niet herinneren, alleen dat hij zei dat hij veel mensen had ontmoet, maar
dan zeg je dus in feite gewoon nog niks :D

Als hij nou had gezegd, ik heb mij een slag in de rondte geneukt, maar eh... nee niet met Danny,
dan was het iets duidelijker geweest.

Maar ja, zoiets kan hij beter niet zeggen, dus dat heeft ie ook niet gezegd :+
Slim, slim, slim...kijk naar Show Laat vanavond.
Denk dat het Danny-verhaal nog een staartje krijgt.
Maar als blijkt dat Onno Hoes heeft gelogen hierover staat hij deze week nog op straat.
pi_134379849
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou ja, het begon toch met een politieke opponent die de foto maakte en aan de pers doorspeelde? Daar begon het schenden van de code al.
Ja, maar dit verhaal neemt zieke proporties aan om Albert een hak te zetten. Dat dit over de rug van Onno moet gaan is sneu.
pi_134379859
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij zei dat hij veel mensen heeft ontmoet online met het chatten.

Als hij veel mensen zou hebben ontmoet irl, was er allang een Onnogate.
volgens mij doen die geruchten in Maastricht ook zwaar de ronde
pi_134379895
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, maar dit verhaal neemt zieke proporties aan om Albert een hak te zetten. Dat dit over de rug van Onno moet gaan is sneu.
Daar is iedereen het wel over eens geloof ik...
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:49:53 #164
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_134379938
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe heette die minister ook alweer die regelmatig een bordeel bezocht om zich met zweepjes te laten afranselen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_134379954
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Daar is iedereen het wel over eens geloof ik...
Ja precies :) Maar ik vind het echt sneu!
pi_134379995
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja precies :) Maar ik vind het echt sneu!
Ja, ik ook mop. maar ik kan er ook niks aan doen :D
pi_134380003
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef static het volgende:

[..]

Hoe heette die minister ook alweer die regelmatig een bordeel bezocht om zich met zweepjes te laten afranselen?
geen idee, dat was toen, nu is nu en we hebben het nu over Onnozelgate ;)
pi_134380028
quote:

[..]

Ruud Lubbers kneep toen in de kont van vrouwen. Is toen wel in het nieuws geweest, maar er werd volgens mij niet zoveel sjoege aan gegevens.

Geen idee wie jij bedoeld :)
pi_134380044
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar er is wel meer gaande, dat zijn collega's spoedberaad willen met Hoes bijvoorbeeld. Politici waren hier altijd heel stellig in: privézaken houd je erbuiten. Dat bij iemand die een bepaalde moraal predikt zoals bij het CDA het wel van belang is, is één ding. In dit geval is het dat niet. De politici die Hoes nu om tekst en uitleg vragen, zouden zich rot moeten schamen.
pi_134380067
Ik heb nog steeds niet het gevoel dat we weten hoe het zit. Ik heb een politicus gehoord die veel sprak maar weinig zei en zijn woorden dudanig koos dat hij voor elke situatie is afgedekt.

nog een toyboy, ik heb nooit gezegd dat er niet meer waren. Danny komt met bewijs, oh dus dat bedoelen jullie met sex.
ik zou als raad wel de keiharde garantie willen dat hij nu alle dirt heeft verteld
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:52:52 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134380109
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, die lijsttrekker uit Heerlen is verantwoordelijk voor het onthullen van de foto en identiteit van die knul (Ruud), wie die zoenfoto in de lobby van het hotel heeft gemaakt is volgens mij nog niet bekend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134380156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar er is wel meer gaande, dat zijn collega's spoedberaad willen met Hoes bijvoorbeeld. Politici waren hier altijd heel stellig in: privézaken houd je erbuiten. Dat bij iemand die een bepaalde moraal predikt zoals bij het CDA het wel van belang is, is één ding. In dit geval is het dat niet. De politici die Hoes nu om tekst en uitleg vragen, zouden zich rot moeten schamen.
Volgens Froukje was dat spoedberaad al gepland vóór de recente ontwikkelingen.
pi_134380168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, die lijsttrekker uit Heerlen is verantwoordelijk voor het onthullen van de foto en identiteit van die knul (Ruud), wie die zoenfoto in de lobby van het hotel heeft gemaakt is volgens mij nog niet bekend.
Ah, zo zat het. Ook al niet chique dus.
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:55:00 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134380222
quote:

[..]

Die Amsterdamse huisarts?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:55:36 #175
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134380263
Rob Oudkerk?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')