Aangezien hij politicus is lijkt het me dat hij daar wel genoeg training heeft gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is de kunst om de grens te vinden, de lijn dat je net nog niet liegt.
Het is echt een gave als je dat kunt.
Onno moet er echt rekening mee houden dat ze niet stoppen met zoeken, hij zal echt wel wat meer hebben gerommeld met dat Grindr en niet alleen wijn hebben gedronken met al die jongens.
Het is nu wel bekend dat zijn voorkeur uit gaat naar vooral jong.
Niet als hij daar écht geen seks mee heeft gehad...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Rachilda het volgende:
Toyboy nummer II is toch weer een nieuw lijk.
hoezo...zou toch wel waar kunnen zijn? Misschien is Onno heel hitsig en kwam hij zwaar te kort bij Albert die wil immers met name naar concerten en uit etenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat mij opvalt is dat Danny in het interview zegt: we hebben ontelbaar x sex gehad, we gingen helemaal los. Hierbij krijg ik het gevoel dat het verhaal gewoon niet waar is of tenminste ernstig aangedikt. Àls ze sex hebben gehad, zou de zin we hadden regelmatig sexueel contaff al genoeg zijn.
hahahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als hij daar écht geen seks mee heeft gehad...
Ik durf met je te wedden dat Ruud heeft gelogen en dat ze echt wel seks hebben gehad, Ruud's antwoorden waren net te zorgvuldig, en je zag het toch een beetje aan zijn blik. Hij probeerde daarmee toch Onno te helpen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Met Toyboy I heeft hij toch zogenaamd alleen lopen zoenen (lees niet zo erg) daarmee zou hij zijn burgemeesterschap nog niet verliezen. Daarnaast heeft hij in een vergadering aangegeven dat er geen lijken meer uit de kast zouden komen. Toyboy nummer II is toch weer een nieuw lijk. De hoge heren in Maastricht zitten niet verder te wachten op negatieve publiciteit en toyboys, dus dan maar ontkennen
juist! zoietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef utrecht1970 het volgende:
A la clinton i did not have sexual relations with that woman
ja joh dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik durf met je te wedden dat Ruud heeft gelogen en dat ze echt wel seks hebben gehad, Ruud's antwoorden waren net te zorgvuldig, en je zag het toch een beetje aan zijn blik. Hij probeerde daarmee toch Onno te helpen.
Tuurlijk, dat kan. Maar de woordkeuze en deze details maken dat het bij mij ongeloofwaardig overkomt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hoezo...zou toch wel waar kunnen zijn? Misschien is Onno heel hitsig en kwam hij zwaar te kort bij Albert die wil immers met name naar concerten en uit eten
Nadat hij er misschien zelf voor zorgde dat een lijsttrekker uit Heerlen die toevallig ook fotograaf is net een foto maakte op het moment dat Ruud Onno een kus gaf in de lobby...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik durf met je te wedden dat Ruud heeft gelogen en dat ze echt wel seks hebben gehad, Ruud's antwoorden waren net te zorgvuldig, en je zag het toch een beetje aan zijn blik. Hij probeerde daarmee toch Onno te helpen.
Nog niet bewezen, benieuwd wat de reactie is bij Show Laat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als hij daar écht geen seks mee heeft gehad...
Dat is mijn punt juist ook, dat dat niet bewezen is. Dat Onno heeft zitten liegen net en dat hij WEL seks met Danny had is dus ook niet bewezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nog niet bewezen, benieuwd wat de reactie is bij Show Laat.
Ik hoop het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef Rachilda het volgende:
Hopelijk besteed Show Laat er nog aandacht aan en kunnen we binnenkort wat foto's en sms-jes tegemoet zien
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef Rachilda het volgende:
Hopelijk besteed Show Laat er nog aandacht aan en kunnen we binnenkort wat foto's en sms-jes tegemoet zien
Ik geloof er geen hol van dat Onno geen sex heeft gehad met die Toyboyquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is mijn punt juist ook, dat dat niet bewezen is. Dat Onno heeft zitten liegen net en dat hij WEL seks met Danny had is dus ook niet bewezen
Ik reageerde op de post dat Rachilda zei 'en daar was alsnog Toyboy II'.
Dat is geen toyboy van Onno (vind ik) als hij er geen seks mee had.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef Rachilda het volgende:
Ik denk dat Onno en Toyboy 2 niet hebben zitten rampetampen in de masterbedroom maar ik denk WEL dat ze meer hebben gedaan dan een glas wijn drinken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is mijn punt juist ook, dat dat niet bewezen is. Dat Onno heeft zitten liegen net en dat hij WEL seks met Danny had is dus ook niet bewezen
Ik reageerde op de post dat Rachilda zei 'en daar was alsnog Toyboy II'.
Dat is geen toyboy van Onno (vind ik) als hij er geen seks mee had.
dat was voor de interessante gesprekkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je schrijft je toch niet voor niks in op zo'n site? Dat heeft hij dan weer niet ontkent.
Dat zeg ik, wáárom dan ontkennen als het toch niet uitmaakt en je de rest wel toegeeft allemaal?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hol van dat Onno geen sex heeft gehad met die Toyboy![]()
bovendien dat maakte toch ook niets uit, want Onno en Albert hadden toch een
open relatie, dus waarom dan ontkennen?
Je schrijft je toch niet voor niks in op zo'n site? Dat heeft hij dan weer niet ontkent.
Ah jah... en De Playboy voor de boeiende interviewsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
dat was voor de interessante gesprekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |