abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134375357

Hihi, Albert V. "koekje van eigen deeg"

http://www.telegraaf.nl/p(...)met__toyboy____.html

quote:
Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...

Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."

Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.

Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...

Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.html

STINKENDE ZAAKJES

quote:
Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.

Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.

Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.

Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.

Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?

Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.

Wat een bende hè?
Toyboy Ruud

10 december (premiere Kleine Blonde Dood):

UPDATE 12 DECEMBER !!!!!

Vanavond bij Showlaat:

Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
quote:
´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.

Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.

In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.

Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…

Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.

In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.

Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.

Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”

In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.

Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Hier het interview

http://www.show.nl/archief/show-laat-van-12-december-2013/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_134375382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Daar ben ik ook mee eens, maar toch denk ik dat Albert het had uitgemolken als het niet zijn eigen partner betrof.
Dat denk ik ook.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134375391
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, als Albert dan zegt dat dat niet zo is, dan is dat gewoon zo. Daarmee is de kous dan af en hoeft er niet nog dagen, weken, maanden of jaren over doorgegaan te worden.

Toch, Albert? :s)
Voor de rest is Greys objectief.
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:13:56 #4
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134375404
Ik zet de tv pas net aan, waarom is Albert er eigenlijk zelf niet?
Is die crisimanagen?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 19:14:16 #5
163650 Greys
pi_134375420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Daar ben ik ook mee eens, maar toch denk ik dat Albert het had uitgemolken als het niet zijn eigen partner betrof.
Ja dat is niet zo moeilijk om dat te denken, als Albert dat zelf ook gewoon toegeeft :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134375422
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
Ik zet de tv pas net aan, waarom is Albert er eigenlijk zelf niet?
Is die crisimanagen?
Moest nog boodschappen doen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 19:14:59 #7
163650 Greys
pi_134375456
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Voor de rest is Greys objectief.
Waarom heeft die moeder jaren geleden, toen ze zelf regelmatig contact met Onno had over haar zoon, TOEN niet in de privé lopen krijsen dat hij van haar zoon af moest blijven dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:15:09 #8
211040 Uccie
pi_134375465
Ga even bijlezen, anders word ik zo'n spuit 11 :')
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:15:28 #9
211040 Uccie
pi_134375476
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom heeft die moeder jaren geleden, toen ze zelf regelmatig contact met Onno had over haar zoon, TOEN niet in de privé lopen krijsen dat hij van haar zoon af moest blijven dan?
geld?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 19:15:51 #10
163650 Greys
pi_134375494
En so much for 'Onno gaat alles ontkennen' dus, gezien het kleine voorfragmentje van net :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 19:16:11 #11
163650 Greys
pi_134375507
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef Uccie het volgende:

[..]

geld?
Ja nee dat mogen we niet hardop denken, want dan zijn we niet objectief.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134375525
Boetedoening van onno zo meteen. Als hij slim is biecht hij nu alles op. Enige manier om hiervan af te komen. Zouden er meer dan 2 schandknapen zijn?
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:16:52 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134375528
Onno is niet in de studio lieten ze stukje van zien.
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:17:33 #14
211040 Uccie
pi_134375552
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
En so much for 'Onno gaat alles ontkennen' dus, gezien het kleine voorfragmentje van net :P
Nou ja, er valt weinig te ontkennen als iedereen de foto's al gezien heeft _O-
pi_134375558
Wat Onno ook te vertellen heeft, het gaat in showbizzland allang niet meer om hem, als Albert V maar eens flink op zijn bek gaat denken de meeste BNers...al zullen ze dat nooit hardop zeggen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 19:19:09 #16
163650 Greys
pi_134375628
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nou ja, er valt weinig te ontkennen als iedereen de foto's al gezien heeft _O-
Daarom vond ik het hier ook net zo'n domme opmerking die gemaakt werd 'Onno gaat zo alles ontkennen in het interview'.

Ik ga het interview helaas missen, moet nu weg, ik lees het straks allemaal wel terug hier :D :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134375635
Gaat hij ook vertellen hoeveel schandknaapjes hij heeft gehad?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_134375646
Maar Frouk.. Burgemeester ben je 24/7 o|O
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 december 2013 @ 19:19:39 #19
54593 crew  Olga
Cheese
pi_134375657
Toch wel grappig, iedereen vindt Albert V. van alles en nog wat maar ze kijken wel allemaal naar RTL Boulevard. Kijk dan niet, gaan de kijkcijfers zakken en verdwijnt het programma en Albert V vanzelf van de buis :')

Oh en daarnaast van Greys zegt
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_134375659
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:17 schreef Toverheks het volgende:
Wat Onno ook te vertellen heeft, het gaat in showbizzland allang niet meer om hem, als Albert V maar eens flink op zijn bek gaat denken de meeste BNers...al zullen ze dat nooit hardop zeggen
Mooi toch.
pi_134375662
'De resetknop van onze relatie' :')
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:19:52 #22
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_134375664
Tandjes staan goed naar achteren, zal Ruudje m wel flink in gerost hebben.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_134375674
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef Olga het volgende:
Toch wel grappig, iedereen vindt Albert V. van alles en nog wat maar ze kijken wel allemaal naar RTL Boulevard. Kijk dan niet, gaan de kijkcijfers zakken en verdwijnt het programma en Albert V vanzelf van de buis :')

Oh en daarnaast van Greys zegt
Ik heb niet zo'n kastje thuis hoor.
pi_134375691
Ah, objectief :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 december 2013 @ 19:20:30 #25
54593 crew  Olga
Cheese
pi_134375696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n kastje thuis hoor.