Jij over gedragsproblemen is best ironisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:32 schreef Elan het volgende:
Rens zijn moeder was ook een hippie.
Daarom heeft hij nu gedragsproblemen.
Neuken die handel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan jongens
[ afbeelding ]
Schoppenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo Stijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij over gedragsproblemen is best ironisch.
Gefeliciteerd, ik neem aan dat je je vrienden van de SC ook uitnodigt op de bruiloft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Je slaat de plank volledig mis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Stijn?
Ik word niet de les uitgezet bij maatschappijleer omdat ik nie kan omgaan met de seksuele frusteaties jegens mijn vrouwelijke docente.
Haha, wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Stijn?
Ik word niet de les uitgezet bij maatschappijleer omdat ik nie kan omgaan met de seksuele frusteaties jegens mijn vrouwelijke docente.
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Stijn?
Watte?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Stijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |