Oh, nou, ik ben nog steeds op zoek naar werk en ik zit ook nog niet op het gewicht dat ik wil zijn, maar het gaat de goede kant op... Ik zit niet meer in de buurt van de 100 kiloquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, en hoe gaat het daar nu mee?
Vind je? Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het hier nu nog erger is dan in jng
200?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ben nog steeds op zoek naar werk en ik zit ook nog niet op het gewicht dat ik wil zijn, maar het gaat de goede kant op... Ik zit niet meer in de buurt van de 100 kilo.
Jij hebt duidelijk niet gelurked laatste tijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je? Dat valt wel mee toch?
he, jij beweerde dat je geen dikke reet had netquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ben nog steeds op zoek naar werk en ik zit ook nog niet op het gewicht dat ik wil zijn, maar het gaat de goede kant op... Ik zit niet meer in de buurt van de 100 kilo.
Dat klopt. Ik heb niet gelurkt. Ik kijk hier sinds gisteravond pas weer een beetje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet gelurked laatste tijd
goed werkquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ja, ff overheen gelezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen wij van mening over wat "de goede kant" betekent.
Ja het niveau was goed maar laatste 2 weken is het om te huilen en is het JNG2.0quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb niet gelurkt. Ik kijk hier sinds gisteravond pas weer een beetje.
Maar kun je me bijpraten dan?
Psst, Dionquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh ja, ff overheen gelezen
Loop je nog steeds de helft van de tijd met je reet uit je broek?
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, ik zei niks over had. Ik zei dat ik die nu niet hebquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
he, jij beweerde dat je geen dikke reet had net
wat voor werk zoek je?
oke, dan mag hetquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik zei niks over had. Ik zei dat ik die nu niet heb.
Het liefst iets in de IT.
Ieuw!!! Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij wilt haar kutje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja jij hebt haar gezoend hoor, ikke nietWeet niet wat je probeert te zeggen
ik krijg wel een enigszins fout beeld van jequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw!!! Neeeeeeeee.
Ik heb langere shirtjes gekocht. En een riem.
Herinner me alsjeblieft niet aan die tijd.
Van wie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
No thanks, heb de laatste tijd genoeg gingerkut gezien voor de komende 100 jaar
Oh, dat is minderquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja het niveau was goed maar laatste 2 weken is het om te huilen en is het JNG2.0
Is dat niet geil?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
No thanks, heb de laatste tijd genoeg gingerkut gezien voor de komende 100 jaar
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja het niveau was goed maar laatste 2 weken is het om te huilen en is het JNG2.0
Boeiend. Ze mag 't lezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:25 schreef Jhali het volgende:
Omg Totes, noem nu geen plaatsnamenDalijk googelt ze zichzelf of zo en dan komt ze hier terecht.
En DM.
Sorry, dat was de ignorant AdoraBelle. Het kon me toen weinig schelen. Maar ik ben wijzer geworden en zelfbewuster.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg wel een enigszins fout beeld van je
W-w-wut?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nijboer? Zou weleens familie kunnen zijn dan.
Mannen zijn trouwens wel liev hoor. En redelijk essentieel voor het voortbestaan van de vrouw ookquote:
Ik plaag je maar. Er zijn meerdere Nijboers dus geen idee of ze echt verre familie van me is of niet.quote:
andersom ook wel denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mannen zijn trouwens wel liev hoor. En redelijk essentieel voor het voortbestaan van de vrouw ook.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik plaag je maar. Er zijn meerdere Nijboers dus geen idee of ze echt verre familie van me is of niet.
Jupquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup. Dus we kunnen maar beter vriendjes zijn in plaats van te haten op elkaar. Feminisme is maar een vies woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |