Oh, nou, ik ben nog steeds op zoek naar werk en ik zit ook nog niet op het gewicht dat ik wil zijn, maar het gaat de goede kant op... Ik zit niet meer in de buurt van de 100 kiloquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, en hoe gaat het daar nu mee?
Vind je? Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het hier nu nog erger is dan in jng
200?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ben nog steeds op zoek naar werk en ik zit ook nog niet op het gewicht dat ik wil zijn, maar het gaat de goede kant op... Ik zit niet meer in de buurt van de 100 kilo.
Jij hebt duidelijk niet gelurked laatste tijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je? Dat valt wel mee toch?
he, jij beweerde dat je geen dikke reet had netquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ben nog steeds op zoek naar werk en ik zit ook nog niet op het gewicht dat ik wil zijn, maar het gaat de goede kant op... Ik zit niet meer in de buurt van de 100 kilo.
Dat klopt. Ik heb niet gelurkt. Ik kijk hier sinds gisteravond pas weer een beetje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet gelurked laatste tijd
goed werkquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ja, ff overheen gelezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen wij van mening over wat "de goede kant" betekent.
Ja het niveau was goed maar laatste 2 weken is het om te huilen en is het JNG2.0quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb niet gelurkt. Ik kijk hier sinds gisteravond pas weer een beetje.
Maar kun je me bijpraten dan?
Psst, Dionquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh ja, ff overheen gelezen
Loop je nog steeds de helft van de tijd met je reet uit je broek?
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, ik zei niks over had. Ik zei dat ik die nu niet hebquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
he, jij beweerde dat je geen dikke reet had net
wat voor werk zoek je?
oke, dan mag hetquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik zei niks over had. Ik zei dat ik die nu niet heb.
Het liefst iets in de IT.
Ieuw!!! Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij wilt haar kutje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja jij hebt haar gezoend hoor, ikke nietWeet niet wat je probeert te zeggen
ik krijg wel een enigszins fout beeld van jequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw!!! Neeeeeeeee.
Ik heb langere shirtjes gekocht. En een riem.
Herinner me alsjeblieft niet aan die tijd.
Van wie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
No thanks, heb de laatste tijd genoeg gingerkut gezien voor de komende 100 jaar
Oh, dat is minderquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja het niveau was goed maar laatste 2 weken is het om te huilen en is het JNG2.0
Is dat niet geil?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
No thanks, heb de laatste tijd genoeg gingerkut gezien voor de komende 100 jaar
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja het niveau was goed maar laatste 2 weken is het om te huilen en is het JNG2.0
Boeiend. Ze mag 't lezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:25 schreef Jhali het volgende:
Omg Totes, noem nu geen plaatsnamenDalijk googelt ze zichzelf of zo en dan komt ze hier terecht.
En DM.
Sorry, dat was de ignorant AdoraBelle. Het kon me toen weinig schelen. Maar ik ben wijzer geworden en zelfbewuster.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg wel een enigszins fout beeld van je
W-w-wut?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nijboer? Zou weleens familie kunnen zijn dan.
Mannen zijn trouwens wel liev hoor. En redelijk essentieel voor het voortbestaan van de vrouw ookquote:
Ik plaag je maar. Er zijn meerdere Nijboers dus geen idee of ze echt verre familie van me is of niet.quote:
andersom ook wel denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mannen zijn trouwens wel liev hoor. En redelijk essentieel voor het voortbestaan van de vrouw ook.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik plaag je maar. Er zijn meerdere Nijboers dus geen idee of ze echt verre familie van me is of niet.
Jupquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup. Dus we kunnen maar beter vriendjes zijn in plaats van te haten op elkaar. Feminisme is maar een vies woord.
Hoe gokte je die achternaam?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maarja, het zou wel kunnen. M'n moeder is een Nijboer dus op die manier zit ik er wel in.
vrede op aarde. kerstgedachte enzovoortsquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup. Dus we kunnen maar beter vriendjes zijn in plaats van te haten op elkaar. Feminisme is maar een vies woord.
Nou, rustig maar hoor...quote:
Ken je er wel een?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, rustig maar hoor...
Ik heet geen Dion en zelfs al was ze familie dan heeft dat nog geen consequenties voor toto.
Dik en lelijk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
Ik hoop dat Tjacka4 een betere user is.
Hopelijk lijkt hij wat op Eian
Post jouw fb maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Ik heb een Facebook profiel gevonden, maar die zal ik hier maar niet posten denk ik?
Ja, maar ook gelijkheid en rechtvaardigheid. Niet méér rechten voor één van beide geslachten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrede op aarde. kerstgedachte enzovoorts
ik geloof niet in gelijkheid. dingen die ongelijk zijn moet je ook geen gelijkheid gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar ook gelijkheid en rechtvaardigheid. Niet méér rechten voor één van beide geslachten.
Ik ben een feederquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vooral die dikke vadsige met van die vetrollen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet in gelijkheid. dingen die ongelijk zijn moet je ook geen gelijkheid geven
Je weegt zelf 90 kilo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vooral die dikke vadsige met van die vetrollen.
Nee, dankje, dan zien jullie m'n vetrollen enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dankje, dan zien jullie m'n vetrollen enzo.
Maakt niets uit, innerlijk telt toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Euhm... ik ga niet verder in discussie want ik heb hier niet zo'n zin in.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet in gelijkheid. dingen die ongelijk zijn moet je ook geen gelijkheid geven
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dankje, dan zien jullie m'n vetrollen enzo.
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
dildorollenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dik =/= vetrollen. Ik ben zelf aan de stevige kant maar ik heb geen rollen.
Mag ik foto zien voor de beeldvorming?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb het soms bij desbetreffende skinny jeans met de lage taille volgens mij. Maar dat verhullen m'n shirtjes wel aardig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, je moet ook niet alles wat ik zeg te serieus nemenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euhm... ik ga niet verder in discussie want ik heb hier niet zo'n zin in.
je bent wel een beetje laat hequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
Jhali...
JHALI....
WTF IS MET DIE PICS!!!!
gadvergodverdomme man.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
je bent wel een beetje laat he
ons saraake
eens kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag ik foto zien voor de beeldvorming?
Goed punt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, je moet ook niet alles wat ik zeg te serieus nemen
en nu ga ik naar huis
Donkere kleding tekent ook wel af schijnt het.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het soms bij desbetreffende skinny jeans met de lage taille volgens mij. Maar dat verhullen m'n shirtjes wel aardig.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik dus niet he.
Oh, ik heb wel redelijk wat donkere kleding dus dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Donkere kleding tekent ook wel af schijnt het.
Pics.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ga mijn mond maar houden over mijn broeken denk ik. Het is voor mij stiekem wel herkenbaar namelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:41 schreef Jhali het volgende:
[..]Trek dan ook gewoon een fatsoenlijke broek aan. Mensen met maatje 36 hebben dit nog als ze een te kleine/lage broek aantrekken.
Omdat ik gewoon VET ben ouwe! Helemaal para.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Elan, waarom kom jij zo dikkig o ver dan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind jou niet meer zo aardig denk ik.
Even in mijn glazen bol kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ga zo stokbrood met kruidenboter eten, is ham erop lekker of niet? Anders wordt het ook zo droog.
Pindasaus niggurquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ga zo stokbrood met kruidenboter eten, is ham erop lekker of niet? Anders wordt het ook zo droog.
Obees man.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
True.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Obees man.
Kruidenboter is al vet genoeg.
Laatste dagen eet ik echt heel slecht, allemaal ongezonde dingen en shit. Lange leve tentamenstress.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel lekker though. Gewoon doen #yoloooooo
Het schijnt dat je van veel vers fruit en groenten alleen maar beter kan nadenken. Just saying.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste dagen eet ik echt heel slecht, allemaal ongezonde dingen en shit. Lange leve tentamenstress.
Ah, vandaar dat het tentamen gisteren niet goed ging.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Het schijnt dat je van veel vers fruit en groenten alleen maar beter kan nadenken. Just saying.
elanquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jou zal ik er frituurvet doormieteren.
Elke foto.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke foto van mij heb jij wel niet gezien dat je denkt dat ik dik ben?
Euh die jij stuurde maanden geleden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke foto van mij heb jij wel niet gezien dat je denkt dat ik dik ben?
wejowejo 40-42quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Euh die jij stuurde maanden geleden?
Zal ongetwijfeld fake zijn maar dat meisje op die foto had echt geen maatje 36.
Eerder maat 40 -42
Goed zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
het is dat ik moreel verplicht bent om een hoog niveau na te streven
Weet ik veel allang gedelete.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
wejowejo 40-42![]()
Ik weet niet meer welke foto ik stuurde. Omschrijving bitte.
Jullie vinden mij niet meer leuk hequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok Xcachet. Al is er niks mis met rode lippenstift.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik veel allang gedelete.
Van Jhabi bewaar ik want die is wel leuk.
owww brra brra pow powquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik veel allang gedelete.
Van Jhabi bewaar ik want die is wel leuk.
Prima. Al is toppen in deze SC met de huidige users ook niet echt moeilijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie vinden mij niet meer leuk he
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Al is toppen in deze SC met de huidige users ook niet echt moeilijk.
Het is dat ik Iron Man 2 niet zo heel boeiend vind.
jaquote:
zie editquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ben bang dat ie 'm dan openbaar maakt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
met een briefje gr gr typisch
dan heb je FOK!respect van mij
ik vind iron man maar kut, deeltje 3 ga ik denk ik niet eens kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mazzelaar. Nu weer verder aan Iron Man 2
Ik ook, maar ik moet wat met Netflix.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind iron man maar kut, deeltje 3 ga ik denk ik niet eens kijken
Vond deel 3 wel aardig. Niet super, maar wel aardig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind iron man maar kut, deeltje 3 ga ik denk ik niet eens kijken
teringquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik deze nog. Ik zou nog jaloers worden.
[ afbeelding ]
je bent zelf een paintskillquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet fucken met mijn paintskills homo
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktIk vind jou ook een plaatje.
Vriendinquote:
ik welquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Vriendin
Zouden eerst met 5 anderen gaan maar 4 hebben ineens andere plannenToevallig dat al hun andere plannen hun vriendjes zijn
![]()
nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha jij hebt geen vriendjequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Vriendin
Zouden eerst met 5 anderen gaan maar 4 hebben ineens andere plannenToevallig dat al hun andere plannen hun vriendjes zijn
![]()
DAT ZEI JE GISTER/EERGISTER OOK ALquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha jij hebt geen vriendje
GGMM is nog vrij
Wtf is dat man?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik deze nog. Ik zou nog jaloers worden.
[ afbeelding ]
luvv yaquote:
Mijn paintskills 2.0quote:
GGMM had haar vader kunnen zijn viespeuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha jij hebt geen vriendje
GGMM is nog vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |