SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die vrienden noemen dat van hem ook zo?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef Wiebelkont het volgende:
Zeg, nou was ik gisteren heel even bezig, bevalling enzo.
Heeft mijn SS die kans nu genomen om gedichtentechnisch gezien tussenuit te miepen?
Je lieve dochtertje is je cadeau johquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef Wiebelkont het volgende:
Zeg, nou was ik gisteren heel even bezig, bevalling enzo.
Heeft mijn SS die kans nu genomen om gedichtentechnisch gezien tussenuit te miepen?
De doos van PS heeft het niet verder dan de OP geschoptquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
@TM sommige vriendinnen noemen dat onderdeel van hun vriend nu ook chefSowieso is het in onze omgeving wel bekend wie/wat chef is, Nem weet het bijvoorbeeld ook
En eerste naamtopic voor (een onderdeel van) G
Wat zal ie blij zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
En eerste naamtopic voor (een onderdeel van) G
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De doos van PS heeft het niet verder dan de OP geschopt
Ik zal het hem vanavond eens vertellenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:55 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Heeft chef ook chocolate salty balls als in het liedje?
Ik zie niks...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef MaJo het volgende:
Iemand heeft het Facebook embargo van Soemp gebroken zie ik![]()
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet iemand van hier zo te zien
Ik welquote:
Die felicitatie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee
Ik zie wel eens vaker mensen op iemand's Facebook posten over een geboorte, ik zou dat nooit doen voordat diegene er iets over zegt.
[..]
Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:55 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Heeft chef ook chocolate salty balls als in het liedje?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:04 schreef iamredleader het volgende:
Thuishet moet nog een beetje landen, maar m'n chef (hihi) heeft al laten weten wat m'n beoordeling over dit jaar wordt
![]()
En wat schuift dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, die zie ik ook wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaIk geloof niet dat Soemp dat wilde. Ik zou zelf ook liever eerst iets erover posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |