SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja ik weet wat het betekent zei ik al, maar waar komt die terminologie vandaan?quote:quote]Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef lf2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bear trap = het idee geven dat de koers daalt maar daarna vliegt het omhoog
de andere is omgekeerd je ziet ze![]()
Trashcan dacht ik dat het moest zijn...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Carshen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd.quote:
http://www.investopedia.com/ask/answers/129.aspquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het betekent zei ik al, maar waar komt die terminologie vandaan?Hoe kan ik een berenval vergelijken met het verschijnsel in de economie?
quote:First of all, let's remember that bears are sluggish and bulls spirited and burly. The terms are used to describe general actions and attitudes, or sentiment, either of an individual (bear and bull) or the market. A bear market refers to a decline in prices, usually for a period of a few months, in a single security or asset, group of securities or the securities market as a whole. A bull market is when prices are rising.
The actual origins of these expressions are unclear. Here are two of the most frequent explanations given:
1. The terms "bear" and "bull" are thought to derive from the way in which each animal attacks its opponents. That is, a bull will thrust its horns up into the air, while a bear will swipe down. These actions were then related metaphorically to the movement of a market: if the trend was up, it was considered a bull market; if the trend was down, it was a bear market.
2. Historically, the middlemen in the sale of bearskins would sell skins they had yet to receive. As such, they would speculate on the future purchase price of these skins from the trappers, hoping they would drop. The trappers would profit from a spread - the difference between the cost price and the selling price. These middlemen became known as "bears", short for bearskin jobbers, and the term stuck for describing a downturn in the market. Conversely, because bears and bulls were widely considered to be opposites due to the once-popular blood sport of bull-and-bear fights, the term bull stands as the opposite of bears.
Te lui om het op te zoeken jij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het betekent zei ik al, maar waar komt die terminologie vandaan?Hoe kan ik een berenval vergelijken met het verschijnsel in de economie?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.investopedia.com/ask/answers/129.asp
The terms "bear" and "bull" are thought to derive from the way in which each animal attacks its opponents. That is, a bull will thrust its horns up into the air, while a bear will swipe down. These actions were then related metaphorically to the movement of a market: if the trend was up, it was considered a bull market; if the trend was down, it was a bear market.
SPOILER: DE REST MAG NIET KIJKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het leuk dat ik die derin gezet heb 2 topics terug ofzoquote:
en een hontquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]![]()
Dankjewel jij verdient plaatjes van een beer en een stier[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met die coin?
Wacht, ik kijk ff!quote:
Hoe vaak heb je dat nu wel niet gevraagd. Ga gewoon niet nu verkopen. Tenzij je de hele dag achter je PC wil zitten daytraden. Dan kan je nog wel wat extra coins pakken voordat ie weer omhoog gaat.quote:
Hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat nu wel niet gevraagd. Ga gewoon niet nu verkopen. Tenzij je de hele dag achter je PC wil zitten daytraden. Dan kan je nog wel wat extra coins pakken voordat ie weer omhoog gaat.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]![]()
Dankjewel jij verdient plaatjes van een beer en een stier
SPOILER: DE REST MAG NIET KIJKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar doe je het allemaal voor hè![]()
quote:
Wie ben jij ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Solidberg het volgende:
Wil iemand BTC van mij kopen voor 840$?
650quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ligt eraan waarop je bent ingestapt best wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ben er niet aan begonnenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Snel, vlucht met je godsvermogen Doge in!!
Troll?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef roislecxe het volgende:
Hoi ik heb anderhalve week geleden al mijn geld ingewisseld en 10btc gekocht op 1000 omdat ze mij verteld hadden dat het naar 5000 zou gaan.
Nu staat het nog maar op 650 en nu moet ik gaan verkopen om de huur te kunnen betalen.
Verdrietige groetjes.
Voor 1200 hebben we een deal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Solidberg het volgende:
Wil iemand BTC van mij kopen voor 840$?
Ik snap je punt, maar een volgende diepe crash is zeker nog wel mogelijk, want de markt is nog verre van herstelt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat nu wel niet gevraagd. Ga gewoon niet nu verkopen. Tenzij je de hele dag achter je PC wil zitten daytraden. Dan kan je nog wel wat extra coins pakken voordat ie weer omhoog gaat.
Ik zou het gewoon doen danquote:
OMG DIT MEEN JE NIETquote:
beetje hide your kids hide your wife achtigquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:02 schreef Leafeon672 het volgende:
SELL YOUR HOUSE SELL YOUR WIFE SELL YOUR KIDS!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Cliffie1976 het volgende:
Kom op, zakken nu, aangezien ik onder aan de glijbaan ben uitgestapt
Ook zoiets ja. Heel het weekend geen bal te beleven, heb ik een beetje op bter gestort. Nu is het meer dan gehalveerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Speelkwartier op Cryptsy met BTC kweken via rare altcoins is ook voorlopig voorbij.Ze zijn allemaal meegetrokken door die halve BTC-crash.
ja hoezo slaat nergens op dat ze ergens veel goedkoper zijn dan bij de anderquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef lf2 het volgende:
weet je wie ik grappig vind mensen die prijzen van andere koersen meenemen naar een exchange en daarvoor proberen te verkopen!
Denemarkenquote:
Naja het kan wel maar het heeft geen zin want als je weer terug wil moet je met btc of ltc terug en die prijs is daar dan weer hogerquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
ja hoezo slaat nergens op dat ze ergens veel goedkoper zijn dan bij de ander [ afbeelding ]
Er liggen veel mogelijkheden om winst te maken. Alleen je moet je wel echt ff goed inlezen/analyseren voordat je zo'n random kutcoin koopt. En je moet uiteraard ook geluk hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Heel het weekend geen bal te beleven, heb ik een beetje op bter gestort. Nu is het meer dan gehalveerd
Zielig gedoe met die klotecopycoins, ik laat het staan en kijk dr niet meer naar voorlopig.
Hoe oud is ie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef roislecxe het volgende:
Nog 1tje danEen lui, dik en oud bolletje veren
[ afbeelding ]
Deze domme spelletjequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef lf2 het volgende:
wat een correctievraag me af hoeveel mensen nu weer geld hebben verloren met deze domme spelletje
Deze domme spelletjequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef lf2 het volgende:
wat een correctievraag me af hoeveel mensen nu weer geld hebben verloren met deze domme spelletje
Mensen met kinderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga later tegen mijn kinderen vertellen dat ik de tijd heb meegemaakt dat BTC nog boven $1000 was
Ik ben al 19 hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
eerst geld verdienen met bitcoins, kinderen kosten veel geldquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik wil een meisje later, die kan dan de hele dag WoWgold farmen voor mij
Zo november 2013.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:13 schreef Solidberg het volgende:
BitcoinsAlsof die volgende week nog bestaan
Daarom andersom doen. Kinderen verkopen voor btcquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:13 schreef snoek1 het volgende:
[..]
eerst geld verdienen met bitcoins, kinderen kosten veel geld
of obwaardsquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef Cliffie1976 het volgende:
Het is rustig, te rustig. Was dit het en blijven we weer zijwaards bewegen?
Je vindt het te rustig?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef Cliffie1976 het volgende:
Zijwaards ja?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef Cliffie1976 het volgende:
Als je het slim aanpakt kun je dat vast wel regelen met de Chinezen. Heb gehoord dat jongetjes veel geld waard zijn daarquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom andersom doen. Kinderen verkopen voor btc
Goed idee, er hangen hier altijd zat in het speeltuintje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom andersom doen. Kinderen verkopen voor btc
Huh?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Nogmaals: laag inkopen en hoog verkopen.
Andersom tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Nogmaals: laag inkopen en hoog verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |