Goed toch? Ben je de beste van de wereld!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef Binamin het volgende:
Er zijn in mijn spellen haast geen spelers meer met 5 sterren potentieel (misschien een stuk of 5) Ook met 4,5 ster potentieel is er bijna niet meer (Stuk of 30). De standaard in mijn team ligt nu ongelooflijk hoog.
Bij mij van de 6 keer nog niet fout gegaan. 1x perfecte link rest normaal. Balanta begeleidt nu een rechtsback met 4 determination die tegen hem opkijkt. Ben benieuwd hoeveel hij na de begeleiding heeft, heb een puush gemaakt dus kan het vergelijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:44 schreef wieisboos het volgende:
Siggy ging Fierro begeleiden maar hun persoonlijkheden waren heel verschillend. Nu zijn ze allebei boos op mij
Huntelaar? Really?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef Binamin het volgende:
Jaaaaa. Nederland wint het EK van 2016 door een goed benutte penalty van KJH!
Fierro laten leren van Sigthorssonquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:44 schreef wieisboos het volgende:
Siggy ging Fierro begeleiden maar hun persoonlijkheden waren heel verschillend. Nu zijn ze allebei boos op mij
Volgens mij gebruikt echt iedereen altijd die tactiek met Ajaxquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef truedestiny het volgende:
Ik begin nu met FM14 en zoals altijd begin ik met Ajax.. Wat is een goede tactiek voor dit Ajax? in FM13 speelde ik altijd een 4-2-3-1 met één echte 10 en 2 vleugelspitsen.
Gaat nog niet zo goed, verloren van AA Gent..quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt echt iedereen altijd die tactiek met Ajax
nope, ik speel in een 4-3-3quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik gebruik sowieso altijd die tactiek, 4-2-3-1 is baasquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zo noemt je spel het misschienquote:
ik speel met 1 vm en 2 mc's, dus ook met punt naar achter en 3 spitsen naast elkaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo noemt je spel het misschienHier is FM ook lekker, ik heb 2 4-5-1 inverted pyramid-opstellingen, de eerste aanvallend, de tweede counterend. De eerste is volgens FM 4-3-3 en de tweede 4-5-1
Mja, bij de eerste:quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef Matip het volgende:
[..]
ik speel met 1 vm en 2 mc's, dus ook met punt naar achter en 3 spitsen naast elkaar.
Twee identieke tactieken alleen de een is aanvallend en de ander counterend? Weird!
Staat er wel toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef truedestiny het volgende:
Ik mis het volgende wel: als je op een speler van jezelf klikt en naar verslagen gaat dat er rechtsonder al je spelers staan op die positie en hoeveel sterren ze zijn.
Staat er gewoon onder..quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee, er staat iets anders nu. De rollen in combinatie met de geschiktheid in sterren.
Raar dat heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat er gewoon onder..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
Karlsson uit eigen jeugd is trouwens ook helemaal geen slechte spits. Volgens mij kan dat echt een topper worden als je hem vanaf het begin veel speeltijd geeft.
[ afbeelding ]
Lang, snel, goed schot en kan redelijk koppen.
Realistisch welquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:03 schreef Binamin het volgende:
Zo, Fisher even kwaad gemaakt. Hij mag eindelijk oprotten. Zijn stats zijn super goed, maar hij brengt vrij weinig. Scoort nauwelijks en assist geeft hij ook al niet.
Dortmund biedt 52m
Vitinho in je B-elftal zetten.. 1000xquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef Binamin het volgende:
Al heb ik Vitinho ook nog rondlopen in mijn B-elftal, maar hij heeft maar 3,5 ster potentieel.
Ligt aan zijn leeftijd. Duurt sowieso wel lang.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef Binamin het volgende:
Ik zit te denken om een speler compleet om te trainen van AMC naar AML. Kans van slagen?
Volgens mij heeft hij het daar prima naar zijn zin samen met Fierroquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vitinho in je B-elftal zetten.. 1000x!
beter dan wat ik hadquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dit schema is echt belachelijk.
[ afbeelding ]
Bij jou zitten er nog wat rustperiodes tussen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
beter dan wat ik had
[ afbeelding ]
Ik bijna altijd op verdedigenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:47 schreef Swaytje het volgende:
Waar hebben jullie de algemene teamtraining meestal op staan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
Dit spel af en toe.
Moet je na zo'n fucking zwaar schema thuis tegen Twente, kom je vroeg 0-1 achter, pakt je CDM een rode kaart en moet je met allemaal jonkies die op 60%-70% conditie maar zorgen dat je 't volhoudt. Echt niet te doen.
0-4 Twente.
De club betaald dus het gaat van je geld af. Verder nog nooit echt iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef d1ce het volgende:
Wat veranderd er als een van je trainers begint aan een trainerscursus?
Je trainer schijnt beter te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef d1ce het volgende:
Wat veranderd er als een van je trainers begint aan een trainerscursus?
Hm, weet je of het veel uitmaakt? Niet dat bijvoorbeeld Aanvallen van 10 naar 18 gaat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je trainer schijnt beter te worden.
Trainers hebben ook een CA en een PA.
Nee, gaat naar mijn kennis vol automatischquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je ook die trainers op cursus sturen ?
Ik heb een staf met alleen maar oud Feyenoorders maar van Van de Berg kan nog wel een cursus gebruiken.
Als het er bij staat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je ook die trainers op cursus sturen ?
Ik heb een staf met alleen maar oud Feyenoorders maar van Van de Berg kan nog wel een cursus gebruiken.
Als er eenmaal een akkoord is en het is bevestigd dan kan het toch niet meer worden geannuleerd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Wicky15 het volgende:
Godver, ik had Amoah al verkocht voor 200k. Maar hij zou pas na 1 maand vertrekken. Raakt ie nu voor 2-3 maanden geblesseerd, zal hij wel niet meer door de medische keuring heen komen.. en ik heb het geld zo hard nodig
Ow, dat weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er eenmaal een akkoord is en het is bevestigd dan kan het toch niet meer worden geannuleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pass into spacequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Wat zijn de beste teaminstructies voor op de counter?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef d1ce het volgende:
Wat een baas heb ik 2 seizoenen geleden gratis weten te strikken
NjumjumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef d1ce het volgende:
Wat een baas heb ik 2 seizoenen geleden gratis weten te strikken
Heel erg fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best leuk bij Porto een extra manager voor Porto Bquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem een contract aangeboden als wisselspeler, dan kan hij Jong Ajax een beetje op weg helpen
Als ik Ajax ga managen dan pak ik Jong er ook zeker bijquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Best leuk bij Porto een extra manager voor Porto BAl mijn kut regens daar droppen, zijn voor die league prima
Leukste lijkt me nog in Engeland en dan een Football League 2 team koppelen met Premier League team.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik Ajax ga managen dan pak ik Jong er ook zeker bij
Of Chelsea en Vitessequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leukste lijkt me nog in Engeland en dan een Football League 2 team koppelen met Premier League team.
True. Probeer ik met Chelsea ook een beetje door te voeren nu, maar valt niet mee. Zo overpriced allemaal. Heb wel Zaha, Walker en Barkley (en regens uiteraard).quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zou kunnen idd, maar in Engeland heb je nog dat je kan streven naar Engelse talenten etc etc
In Portugal zijn ze niet eens duur, maar gewoon een gebrek aan toppers. Heb er 1 gemist die bij West Brom zat dus die maar weer naar Portugal gehaaldquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Probeer ik met Chelsea ook een beetje door te voeren nu, maar valt niet mee. Zo overpriced allemaal. Heb wel Zaha, Walker en Barkley (en regens uiteraard).
Werkloos lijkt me echt kut. Ik ga ook nooit naar een andere club..dan begin ik liever een nieuwe game gewoon. Andere ideeën zijn wel leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In Portugal zijn ze niet eens duur, maar gewoon een gebrek aan toppers. Heb er 1 gemist die bij West Brom zat dus die maar weer naar Portugal gehaald
Nog even bedenken wat mijn volgende game wordt:
- Werkloos en 'carriere' maken
- Chelsea/PSV (+ evt andere club) en volledig Engels/Nederlands
- Alleen eigen jeugd challenge
Is wel leuk werkloos alleen bij vorige FMs was het zo dat je reputatie niet echt omhoog ging.. bleef je uiteindelijk paar jaar bij zo'n Engelse kut clubquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werkloos lijkt me echt kut. Ik ga ook nooit naar een andere club..dan begin ik liever een nieuwe game gewoon. Andere ideeën zijn wel leuk.
Die van mij heeft bijna dezelfde stats, alleen is hij 19 en 4,4 miljoen waardquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die van mij heeft bijna dezelfde stats, alleen is hij 19 en 4,4 miljoen waardHoe is Meleg bij jou?
Niet zo gek toch? Al was hij vorig jaar een nog groter talent in FM imoquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Al was hij vorig jaar een nog groter talent in FM imo
Biedingen zijn sowieso hoog in jouw game..als Fierro voor 83 gaat..
Heldenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anderlecht neemt een voorbeeld aan jou
Volgende set is voor jou!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
2-0 achter, 2-2 maken, 4-2 achter, 4-4 maken nu 4-6
4-7 Duarte en Caballero heldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders had ik Doria op de bank gezet maar daar krijgt hij te veel salaris voor en 2 linksbenige CV's is ook geen optie.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
En hij dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
2 linkspoten samen kan ook prima. Heb ik ook.
Hij moet nog groeien/werken aan zijn sprongkrachtquote:
Ja, daarom heeft hij in 13 eredivisie wedstrijden 8 ballen tegen de touwen gekoptquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij moet nog groeien/werken aan zijn sprongkracht
Dat kan iedereen in dit spelquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, daarom heeft hij in 13 eredivisie wedstrijden 8 ballen tegen de touwen gekopt
Die heb ik gekocht met Chelseaquote:
Kuytquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat op gebaseerd joh.. andere spelers waren veel beter![]()
[ afbeelding ]
quote:
Bij mij zijn het echt altijd linksbacks.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
De beste regens in mijn spel zijn bijna allemaal keepers
Spitsen hiero alleen maar spitsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij zijn het echt altijd linksbacks.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Spitsen hiero alleen maar spitsen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Hier vooral verdedigende middenvelders
Bij mij in San Marino alleen maar spitsen. En ook echt alleen maar. Hele team is kut met voorin 3 uitstekende spitsen (Serie B niveau, onderkant Serie A en potentiële top Serie A) en dan eentje die nog beter kan worden, maar nog niet opgeroepen wil worden door dubbel paspoort grrrrrquote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Hier vooral verdedigende middenvelders, maar het is wel redelijk in balans
Kan ik van België helaas niet zeggen. Echt amper fatsoenlijke verdedigers breken er door.
dibs op dionquote:Op woensdag 18 december 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Misschien moeten ze een tradingsysteem als in Pokemon invoeren voor de regens
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Misschien moeten ze een tradingsysteem als in Pokemon invoeren voor de regens
Ik snap 'm niet. Pokémon was ik te oud voorquote:
Er staat dat hij rejected is..in een eerder stadium ofzo al?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:57 schreef wieisboos het volgende:
Waarom kan ik niet accepteren? Volgens mij zit Marc Netto me te naaien
[ afbeelding ]
Had hem aangeboden voor 10 miljoen maar moet het hier maar mee doen
Hij is al rejected voordat ik ergens op kan klikken. Maar volgens mij heb ik het al, hij stond op unwanted list en dan neemt mn financieel directeur het helemaal over en kan ik niks meer doen (blijkbaar)quote:Op woensdag 18 december 2013 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er staat dat hij rejected is..in een eerder stadium ofzo al?
Bizar hoor. Bij mij is hij 35m waard en krijg iedere transferperiode wel zieke bids binnen. Snap niet dat hij kan floppenquote:Op woensdag 18 december 2013 01:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is al rejected voordat ik ergens op kan klikken. Maar volgens mij heb ik het al, hij stond op unwanted list en dan neemt mn financieel directeur het helemaal over en kan ik niks meer doen (blijkbaar)
Balanta verkopen voor 7.25m, wie had dat gedacht
Hebben al die wonderkinderen bij jou 5*?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:01 schreef ThadCastle het volgende:
Heb net even gekeken en heb 5 wonderkinderen, 3 strikers (:')) een CB en een CAM.
3 Fransen, 1 Brit (Michael Owen) en een Duitser
Hansie Hansie wordt gewoon een baas
[ afbeelding ]
Is hij ook lang geblesseerd geweest of gewoon nooit laten spelen?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:07 schreef wieisboos het volgende:
Hij is zelfs slechter geworden. Bovenste zijn zijn stats aan het begin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna alles gespeeld. Nooit geblesseerdquote:Op woensdag 18 december 2013 01:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is hij ook lang geblesseerd geweest of gewoon nooit laten spelen?
Natural fitness van 14 naar 5![]()
Hij houdt hem thuis vast in een kelder ofzo zou je denken met die stats jaquote:Op woensdag 18 december 2013 01:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is hij ook lang geblesseerd geweest of gewoon nooit laten spelen?
Natural fitness van 14 naar 5![]()
en doorzettingsvermogen van 15 naar 4Wat heb je met 'm gedaan
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij houdt hem thuis vast in een kelder ofzo zou je denken met die stats ja
Hij legt 'm met een ijzeren ketting aan een boom tijdens de training en na de training mag hij weer achterin de pick-up mee naar huisquote:Op woensdag 18 december 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij houdt hem thuis vast in een kelder ofzo zou je denken met die stats ja
Altijd Fransjes he, zal die van mij ook even droppen.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Mijn wonderkids bij Chelsea
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaat nergens op hoeveel goede regens Frankrijk ieder jaar heeft idd. Veel beter dan Engeland ook. Al zijn de nationale teams van Engeland achterlijk goed in mijn game.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Altijd Fransjes he, zal die van mij ook even droppen.
@Dion nee volgens mij zelfs 1 met 3*
Eindelijk een goeie pot met Portugal. 4-0 en de verdediger die ik liet debuteren was MOTM. Daag Neto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de beschrijving van een speler wijzigt continuEerder had ik er meer maar daar staat nu weer onvermoeibare middenvelder etc.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dat hij de club gratis kan verlaten wanneer hij een baan als manager krijgt aangeboden.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand weet wat dit is?
[ afbeelding ]
Is een clausule in een contract van een assistent-manager, bij het onderhandelen.
Thanks, heb die eruit weten te krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat hij de club gratis kan verlaten wanneer hij een baan als manager krijgt aangeboden.
Prima en allround, niks mis mee. Dat tweede boeit niks.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks, heb die eruit weten te krijgen.
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul als assistent? Jammer dat hij Italiaan is, maar verder wel oké, toch? Maakt het nog uit dat hij
[ afbeelding ]
dit heeft staan?
Top.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima en allround, niks mis mee. Dat tweede boeit niks.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik neem altijd gewoon 1 coach aan die daar 20 en 20 heeft bij potentieel en huidige kwaliteiten beoordelen..waarom moet je assistent dat kunnen?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:31 schreef Binamin het volgende:
Nee nee nee,is zwaar kut zo'n assistent. bij je assistent wil je toch beoordelen kwaliteiten en beoordelen potentieel zo hoog mogelijk? anders krijg je nooit een nauwkeurig beeld darvan
Andersom juist, gast.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:34 schreef Binamin het volgende:
Bij een assistent manager wil je van belangrijk naar ietsje minder belangrijk:
PA, CA, Doorzettingsvermogen, Discipline, Motiveren, Aanpassingsvermogen, People management, Tactische kennis
Dat is jouw mening gewoon? Want ik kan het me niet voorstellen dat dit feitelijk juist is.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:34 schreef Binamin het volgende:
Bij een assistent manager wil je van belangrijk naar ietsje minder belangrijk:
PA, CA, Doorzettingsvermogen, Discipline, Motiveren, Aanpassingsvermogen, People management, Tactische kennis
Bazoer en Zivko zitten bij mij allebei bij het grote Oranje.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:36 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Verkocht voor 18 miljoen + 40% doorverkoop percentage. Hoorde tegenvallende verhalen hier dus dit vind ik prima zo, hij heeft bij mij ook nog niks laten zien.
Waar kan ik dit vinden?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik neem altijd gewoon 1 coach aan die daar 20 en 20 heeft bij potentieel en huidige kwaliteiten beoordelen..waarom moet je assistent dat kunnen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze knul voor 10 miljoen binnengehengeld. Pure CM van maken en verkopen voor 90 miljard.
Als je gewoon hier bent bij je team:quote:
Het Amsterdam ArenAquote:Op woensdag 18 december 2013 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgt ook meteen een nieuw contract.
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je gewoon hier bent bij je team:
[ afbeelding ]
Ga naar
[ afbeelding ]
En dan kan je dus CA en PA sterren zo zien en kiezen wiens mening je daarvan wil zien.
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:49 schreef Binamin het volgende:
waar kan je zien of iemand een wonderkind is?
Zijn ook net zo lang.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:54 schreef wieisboos het volgende:
Nouri laten begeleiden door Sneijderals dat geen wereldtopper wordt
Als je dat soort dingen gebruikt is het wellicht handig ja, maar ik ken eigenlijk bijna niemand die dat doet.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:56 schreef Binamin het volgende:
Maar als je bijvoorbeeld in je tactiekscherm zit en je wilt de verslagen van je assistent zien, dan zie je dus verkeerde info als je daar niet goede stats in hebt.
Ikquote:Op woensdag 18 december 2013 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen gebruikt is het wellicht handig ja, maar ik ken eigenlijk bijna niemand die dat doet.
Duidelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 01:59 schreef Binamin het volgende:
[..]
IkDaarom is dat voor mij het belangrijkste
True, dus ook weer afhankelijk idd. Ik luister daar vaak wel naar. Zitten soms wel handige dingen tussen .Vaak ook wel erg obvious, maar toch.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:09 schreef Binamin het volgende:
Tactische kennis is alleen belangrijk dacht ik als je wat doet met die adviezen tijdens een wedstrijd of als je op vakantie gaat en je assistent de wedstrijden laat spelen.
Ik moest tegen Juve, speelden ook in die formatie. Had uit 3-1 verloren, thuis ging ik vol druk zetten en won ik 1-0quote:Op woensdag 18 december 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die weleens deze formatie tegenkomt? Krijg het niet voor elkaarom veel aan de bal te komen..steeds 40% balbezit ofzo terwijl ik bijna altijd domineer. Heb dit vorig seizoen nu tegen Juve gehad met Anderlecht (begrijpelijk) en nu ook met Chelsea..
[ afbeelding ]
Wel 1-1 in de eerste leg, maar zo moeizaam...Gaat nog lastig worden.
Tegen mij precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die weleens deze formatie tegenkomt? Krijg het niet voor elkaarom veel aan de bal te komen..steeds 40% balbezit ofzo terwijl ik bijna altijd domineer. Heb dit vorig seizoen nu tegen Juve gehad met Anderlecht (begrijpelijk) en nu ook met Chelsea..
[ afbeelding ]
Wel 1-1 in de eerste leg, maar zo moeizaam...Gaat nog lastig worden.
SPOILER: Kees Hofstra _O_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ThadCastle op 18-12-2013 03:33:06 ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:30 schreef F.Begbie het volgende:
Rust. Beslissende wedstrijd voor CL groep in seizoen 4.
[ afbeelding ]
Truequote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef MolFan het volgende:
Hoe vaak je in een wedstrijd op de paal en lat schiet is echt hinderlijk
quote:Op woensdag 18 december 2013 03:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen mij precies hetzelfde.
In 2014/15 uit 0-0 en thuis 2-1. In 2016/17 uit 0-0 en thuis 2-0.
Ik speel met hoog, snel tempo, wide, expressive, aanvallend, balanced. Misschien kan je er wat mee
Tevens mijn targetman-regen debuut laten maken in beker, even tactiek wat aangepast aan hem. 2x neergehaald --> pingel. Had ook een prima cijfer dus zal wel voor veel gevaar gezorgd hebbenMike Ross, nog blond haar ookSPOILER: Kees Hofstra _O_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Wat was die DM..?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
In mijn tweede seizoen weer kampioen geworden.
Nu wacht de halve finale van de euro cup.
Ligt eraan wat je van de assistent manager wilquote:Op woensdag 18 december 2013 13:01 schreef truedestiny het volgende:
Elke vrije trap in de buurt van het goal gaat op de lat.. Weet iemand nog een goede Assistent-manager?
het complete pakketjequote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Binamin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je van de assistent manager wil
Story of my lifequote:Op woensdag 18 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 rode kaarten en 3 gele kaarten terwijl tackelen op standaard staat.
Mijn beste speler klaagt dat de discipline zoek is. Moet ik dan harder gaan straffen als ze rood krijgen?quote:
Bijvoorbeeld, ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn beste speler klaagt dat de discipline zoek is. Moet ik dan harder gaan straffen als ze rood krijgen?
Ik geef de eerste keer een waarschuwing. De tweede keer een boete. Eigenlijk nooit problemen met discipline gehad.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Standaard geef ik een boete bij direct rood. Lompe overtreding is 2 weken
Nicequote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Leonos het volgende:
Football Manager
Just in time for Xmas - Football Manager 2014 v14.2.0 is now available to download from Steam!
You will need to quit #FM14 & Steam to start the update.
Here's a list of all the new changes: http://bit.ly/FM14v14-2
Enter toets ontbreekt bij die lap tekstquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Leonos het volgende:
Football Manager
Just in time for Xmas - Football Manager 2014 v14.2.0 is now available to download from Steam!
quote:STABILITY
- Fixed rare crash when continuing game
- Fixed another rare crash when continuing edited save game
- Fixed crash testing rules in Advanced Editor
- Fixed crash when searching invalid latitude value in Editor
MATCH v1439
- Fixed rare occurrence of stats incorrectly showing 255
- Reduced instances of direct free kicks aimed too close to crossbar inflating woodwork stats
- Fixed instances of throw ins taken just on pitch
- Tweaked urgency of engagement of ball player in own half depending on defensive player's tactical settings
- Improved general logic of when to attempt a tackle
- Tweaked aim direction of sliding tackles
- Reduced wild challenges slightly
- Fixed keeper accelerating out of area after fielding ball
- Fixed player ratings not updated quickly enough in some circumstances
- Some tweaks to player ratings including weighting on headers, interceptions and tackles
- Fixed poor detection of save quality
- Reduced first time keeper clearances under little pressure when he has short distribution PI
- Fixed strange ball movement after some instances of players pushing opponents while going to ariel ball
- Fixed non marking of short corner option player
- Reduced poor attempts to win corner off opponent
- Reduced poor cross attempts that had little chance of completion
- Reduced pointless shot attempts slightly
- Fixed quick free kick direction facing
- Fixed blocked crosses being set as completed crosses in stats
- Fixed short corners being set as crosses in stats
- Fixed players going through bench
- Fixed subs running on pitch after friendly win
- Improved keeper kick out from hands contact point
- Fixed issues with depth and width values after human tactical changes
- Fixed player standing at wrong end of pitch when following "stand in front of keeper at free kick" instruction
- Fixed bad goal kicks when the keeper kicks the ball out for an injury
- Refined counter attack trigger point depending on team mentality setting
- Improved player decision making during counter attack phase of play
- Some general tweaks to on ball decision AI
- Increased chance of player misjudging ball path slightly
- Made it harder for player to kill pace on fast moving ball especially at speed
- Improved ball velocity on some crosses
- Fixed ball contact point issue when putting ball out of play for an injury
- Added cross less often PI
- Fixed some issues with kick off AI
- Fixed some issues defending corners
- Fixed some keeper positioning and facing issues, including coming out inviting easy lobs
- Some tweaks to pass AI
- Tweaked d-line position slightly
- Fixed some further engagement of ball player issues
- Tweaked default cross aim slightly
- Reduced further attempts to buy corner off opponent
- Increased long shots slightly
- Fixed keeper misjudging occasional headed back pass
- Reduced penalty scored % slightly
- Fine-tuned CCC detection very slightly
- Reduced overhit mid-range passes caused by physics interface flaw not player error
- Tweaked player movement at dead balls slightly
- Reduced defensive headers that are aimed too close to own goal
- Small tweaks to shot and pass accuracy
FMC
- Improved Match Plan substitution logic
- Increased individual player training to prevent players becoming unhappy with workload
- Fixed mid-season Budget news item sometimes not appearing
- Fixed user not being able to declare interest in jobs when AI Managers are 'insecure'
STEAM WORKSHOP & ACHIEVEMENTS
- User can now 'scan for graphics' to manually index Workshop graphics
- User can start challenges from Workshop
- Game will now index files without a config
- Kits can now be uploaded to Workshop
- Manually deleted files will no longer produce error for users
- Italian Hero Achievement fixed
UNLOCKABLES
- Fixed rare instance where No Sacking would not unlock
- Can now turn off IGE before creating a new game
- User can add second nationalities
- Can now move players between AI clubs
- Can now transfer free agents using 'move to other clubs' option
- Future transfers cleared when free agents are moved
COMPETITIONS & RULES
- Fixed rare example of clubs incorrectly failing FFP
- AI will now always register players when user is on holiday
- Stopped Swedish Second Divisions changing number of teams
- Spanish "B" Team Squad Numbers now remembered between matches
- Stopped players returning from their end of season break too early
- Stopped Scottish Premiership Playoff matches being scheduled for consecutive days
- Fixed rare example of Belgian season not being scheduled
- Fixed scheduling of Copa Libertadores & Sudamericana when removing South American leagues
- Fixed Italian transfer window dates
- Fixed overage rules in Russian U21 league
- Fixed Scottish Premiership Relegation Playoff scheduling
- Stopped assistant manager arranging reserve friendlies when already in a reserve league
- Fixed North American Gold Cup attendances
- Fixed Belgian Pro League European Playoff Final scheduling when cup winners qualify
- Set 2015 Asian Cup Qualifying groups as per real life
- Fixed English League Cup / EURO Cup fixture clashes
- Fixed English FA Cup replays being scheduled during international breaks
- Fixed 2015 U20 World Cup scheduling
TRANSFERS & CONTRACTS
- Reduced player bonus demands in contract negotiations
- Stopped former staff generating scout reports
- Stopped AI clubs bidding on players they cannot afford
- Improved AI shortlisting for Spanish B teams
- Stopped out of contract players from being agent owned
- Fixed expiry date being set in the past for transfer targets
- Improved logic of AI co-ownership offers
- Fixed user being unable to Approach To Sign player after deal falls though
- Fixed semi-pro sides being unable to offer non-contracts
USER INTERFACE
- Fixed Continue button disappearing before penalty shootouts
- Fixed text overrun on GK attribute octagons
- Fixed code displayed in board meeting
- Fixed match focus not state saving
TRAINING
- Fixed tactical familiarity not adjusting when some strategies changed
- Fixed formation familiarity being lost in certain circumstances
NETWORK
- Fixed Offer to Clubs screen changing when other users navigate
- Fixed warning message when clients attempt to join network game
Had net een bod van 55 miljoen van Chelsea op Iancu afgewezen, komt Barcelona aanzetten met 6 miljoenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef MMUFC het volgende:
Ze hebben dus nog niets aan die debiel lage boden op spelers gedaan..
6,5 miljoen voor Verhoekquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef MMUFC het volgende:
Ze hebben dus nog niets aan die debiel lage boden op spelers gedaan..
Dat laatste ligt gewoon aan je financiën....quote:Op woensdag 18 december 2013 15:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
6,5 miljoen voor Verhoek
Al boden anderen maar 1 miljoen
Ik vind het vooral irritant dat je maar zo weinig staf kan aanstellen.
Hoe moet Barca dat weten dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Had net een bod van 55 miljoen van Chelsea op Iancu afgewezen, komt Barcelona aanzetten met 6 miljoen
Nee, ik heb nog meer dan genoeg budget..quote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef Binamin het volgende:
[..]
Dat laatste ligt gewoon aan je financiën....
zeuren om meer staff plekkenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog meer dan genoeg budget..
Maar mag van het bestuur niemand aannemen, daardoor kunnen mijn talenten zich dus minder goed ontwikkelen he
Al gedaan, maar mocht niet..quote:Op woensdag 18 december 2013 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeuren om meer staff plekken
bij Feyenoord heb je volgens mij wel genoeg plekken om je staff in alles goed te laten zijn trouwens
Als je financiën goed zijn volgend seizoen, dan zul je zien dat je meer mag aannemen. Begon bijvoorbeeld met 8 scouts, heb er nu 17quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Al gedaan, maar mocht niet..
Ik weet niet wat ik dan fout doe, maar ik kan maar 8 staff aannemen. Dat is volgens mij dus incl. assistent, jeugdtrainers, trainers en fysio... Normaal had ik altijd 5 gewone trainers, een assistent, 2 keepertrainers en wat fysio's. Daarbuiten nog stuk of 4 jeugdtrainers. Dus iets van 14 stafleden...
Aha, zou mooi zijn... Want dit is echt zonde.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Binamin het volgende:
[..]
Als je financiën goed zijn volgend seizoen, dan zul je zien dat je meer mag aannemen. Begon bijvoorbeeld met 8 scouts, heb er nu 17
Ik heb ook altijd zoveel last van eigen doelpunten. De tegenstander ook trouwensquote:Op woensdag 18 december 2013 15:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Altijd lekker beginnen, eigen goal in de 1e minuut
Nope. Zou ook wel gaar zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef d1ce het volgende:
Is het mogelijk om te zoeken naar spelers die Wonderkind als stempel hebben?
CTRL F WOODWORKquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Leonos het volgende:
Football Manager
De plaatjes zijn wat klein, kun je ze even vergroten?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CTRL F WOODWORK
Reduced instances of direct free kicks aimed too close to crossbar inflating woodwork stats
[ afbeelding ]
CTRL F LOB
Fixed some keeper positioning and facing issues, including coming out inviting easy lobs
[ afbeelding ]
Ik was net op zoek naar grotere plaatjes om mijn blijdschap nog wat duidelijk te maken ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De plaatjes zijn wat klein, kun je ze even vergroten?
Dit jaar is het echt zo dat als clubs ECHT niet willen verkopen het ook gewoon praktisch onmogelijk wordt. Als Ajax IRL Denswil niet wil verkopen en er komt een achterlijk bod van 30m dan is hij alsnog weg. Nu zouden ze zelfs een bod van 70 miljoen nog afwijzen. Dat heb ik o.a. met Wanyama, Pogba en Walker gehad dit jaar. Uiteraard al veel eerder besloten dat ik ze niet ging halen (op dat moment) maar ik bleef bieden om het te kijken en niks werkte. Bij Wanyama was uiteindelijk 95 miljoen pas genoeg, bij Pogba en Walker zelfs 110m nietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef wieisboos het volgende:
Heb een wonderkid gevonden, ze vragen 60 miljoen voor een 17 jarige
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef d1ce het volgende:
Mijn 3 bazenspitsen (en Fierro zit er ook nog bij)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is die eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat is ook het 1e waar ik naar keek, maar helaasquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef MMUFC het volgende:
Ze hebben dus nog niets aan die debiel lage boden op spelers gedaan..![]()
![]()
Gisteren begon Chelsea op 31 Januari om 18 uur met bieden op Fierro; 8x het bod van 38,5 miljoen![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Deze goalFC Porto B wat een bazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3-0 voor, tweede helft kutten. Toch nog de fout in gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Wicky15 het volgende:
3-0 voor bij rust, domineer de wedstrijd. Na rust scoort Roda opeens 3xFlikker toch op
Kan gewoon![]()
![]()
Ja, het kan zeker. Maar het gebeurt mij toch iets te vaak, trouwens ook vaak genoeg dat ik 3-0 achter sta maar nog terug kom.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
3-0 voor, tweede helft kutten. Toch nog de fout in gaan.
Kan gewoon![]()
![]()
Beter als een saaie 0-0quote:Op woensdag 18 december 2013 17:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, het kan zeker. Maar het gebeurt mij toch iets te vaak, trouwens ook vaak genoeg dat ik 3-0 achter sta maar nog terug kom.![]()
![]()
Die is bij mij transfervrij. Wil ook niet zoveel per week, maar lijkt me niet zo goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:42 schreef d1ce het volgende:
[..]
Mauro Icardi, gratis weten te strikken van Inter. Aanrader
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mwah, vind ik niet altijd. Soms vind ik het ook wel fijner als er eens wat minder gescoord wordt..quote:![]()
![]()
Bij mij is hij ook slechtquote:Op woensdag 18 december 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die is bij mij transfervrij. Wil ook niet zoveel per week, maar lijkt me niet zo goed.![]()
Real Madrid is de groepsfase niet eens doorgekomen, Celtic en Juve wel![]()
Zelfde voor Barca zie ik nu, Anzhi en Ajax zijn daar door![]()
![]()
![]()
![]()
Is bij mij 14 mil waard, Chelsea, ManU, Liverpool, Man City willen hem nu hebben. Tel uit je winstquote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook al 23. Staat wel in belangstelling van Milan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook al 23. Staat wel in belangstelling van Milan.
Betaalden 40 miljoen voor hem.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hehe ik heb the next Tim Howard. Voor het eerst dat ik een 'next' heb van een speler die nog speelt
En de next Iker Casillas, maar die keeper heeft maar 2 ster potentie
Hetzelfde geldt voor de nieuwe Nené![]()
![]()
Jezusquote:Op woensdag 18 december 2013 18:07 schreef wieisboos het volgende:
Dit kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:07 schreef wieisboos het volgende:
Dit kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
In mijn game Ajax eerste in een groep met Bayern en Atletico
PSV gedeeld 2de met Basel in groep met Dortmund. Sporting gedeeld eerste met City en Gala 3de.
Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste![]()
![]()
Gino Peruzziquote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Dringend een rechtsback gezocht. Juli 2016.
Het liefst 2.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Regen dan. Zijn echt weinig goeie backs in het begin die betaalbaar zijn. Bij mijn game is het nu een luxequote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Dringend een rechtsback gezocht. Juli 2016.
Het liefst 2.Heb 3 talenten. Waarvan 2 20 jaar oud zijn en 17 miljoen waard.
![]()
Haha, hier ongeveer hetzelfde:quote:Op woensdag 18 december 2013 18:07 schreef wieisboos het volgende:
Dit kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Na de schitterende 3e plek vorig jaar nu 11e. Verder bouwen aan de ploeg en op zoek naar versterking en vooral talent.![]()
Dan had ik het wat beter met Atletico Madrid, Porto en Steaua boekarestquote:Op woensdag 18 december 2013 19:35 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Haha, hier ongeveer hetzelfde:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
De beste RB's in mijn game, de 2 jongste zijn van mij
*geselecteerd op prijs (dus niet per definitie de beste)![]()
Meest geniale die ik tegenkwam was een bod op deadline day om vervolgens nadat ik het afwees met een lager bod aan te komenquote:![]()
![]()
Bij mij is die niet zo goed gelukt...quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betaalden 40 miljoen voor hem.![]()
![]()
San Marino toch? Welk seizoen en divisie zit je nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Na de schitterende 3e plek vorig jaar nu 11e. Verder bouwen aan de ploeg en op zoek naar versterking en vooral talent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: