Goed toch? Ben je de beste van de wereld!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef Binamin het volgende:
Er zijn in mijn spellen haast geen spelers meer met 5 sterren potentieel (misschien een stuk of 5) Ook met 4,5 ster potentieel is er bijna niet meer (Stuk of 30). De standaard in mijn team ligt nu ongelooflijk hoog.
Bij mij van de 6 keer nog niet fout gegaan. 1x perfecte link rest normaal. Balanta begeleidt nu een rechtsback met 4 determination die tegen hem opkijkt. Ben benieuwd hoeveel hij na de begeleiding heeft, heb een puush gemaakt dus kan het vergelijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:44 schreef wieisboos het volgende:
Siggy ging Fierro begeleiden maar hun persoonlijkheden waren heel verschillend. Nu zijn ze allebei boos op mij
Huntelaar? Really?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef Binamin het volgende:
Jaaaaa. Nederland wint het EK van 2016 door een goed benutte penalty van KJH!
Fierro laten leren van Sigthorssonquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:44 schreef wieisboos het volgende:
Siggy ging Fierro begeleiden maar hun persoonlijkheden waren heel verschillend. Nu zijn ze allebei boos op mij
Volgens mij gebruikt echt iedereen altijd die tactiek met Ajaxquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef truedestiny het volgende:
Ik begin nu met FM14 en zoals altijd begin ik met Ajax.. Wat is een goede tactiek voor dit Ajax? in FM13 speelde ik altijd een 4-2-3-1 met één echte 10 en 2 vleugelspitsen.
Gaat nog niet zo goed, verloren van AA Gent..quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt echt iedereen altijd die tactiek met Ajax
nope, ik speel in een 4-3-3quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik gebruik sowieso altijd die tactiek, 4-2-3-1 is baasquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zo noemt je spel het misschienquote:
ik speel met 1 vm en 2 mc's, dus ook met punt naar achter en 3 spitsen naast elkaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo noemt je spel het misschienHier is FM ook lekker, ik heb 2 4-5-1 inverted pyramid-opstellingen, de eerste aanvallend, de tweede counterend. De eerste is volgens FM 4-3-3 en de tweede 4-5-1
Mja, bij de eerste:quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef Matip het volgende:
[..]
ik speel met 1 vm en 2 mc's, dus ook met punt naar achter en 3 spitsen naast elkaar.
Twee identieke tactieken alleen de een is aanvallend en de ander counterend? Weird!
Staat er wel toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef truedestiny het volgende:
Ik mis het volgende wel: als je op een speler van jezelf klikt en naar verslagen gaat dat er rechtsonder al je spelers staan op die positie en hoeveel sterren ze zijn.
Staat er gewoon onder..quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee, er staat iets anders nu. De rollen in combinatie met de geschiktheid in sterren.
Raar dat heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat er gewoon onder..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
Karlsson uit eigen jeugd is trouwens ook helemaal geen slechte spits. Volgens mij kan dat echt een topper worden als je hem vanaf het begin veel speeltijd geeft.
[ afbeelding ]
Lang, snel, goed schot en kan redelijk koppen.
Realistisch welquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:03 schreef Binamin het volgende:
Zo, Fisher even kwaad gemaakt. Hij mag eindelijk oprotten. Zijn stats zijn super goed, maar hij brengt vrij weinig. Scoort nauwelijks en assist geeft hij ook al niet.
Dortmund biedt 52m
Vitinho in je B-elftal zetten.. 1000xquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef Binamin het volgende:
Al heb ik Vitinho ook nog rondlopen in mijn B-elftal, maar hij heeft maar 3,5 ster potentieel.
Ligt aan zijn leeftijd. Duurt sowieso wel lang.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef Binamin het volgende:
Ik zit te denken om een speler compleet om te trainen van AMC naar AML. Kans van slagen?
Volgens mij heeft hij het daar prima naar zijn zin samen met Fierroquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vitinho in je B-elftal zetten.. 1000x!
beter dan wat ik hadquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dit schema is echt belachelijk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |