de timing is niet geweldig maar jouw zwanger zijn heeft hem doen realiseren dat hij zijn andere kind nooit heeft leren kennen of zo. Niks ten minne wat jouw zwangerschap betreft verder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet dat hij nooit eerder contact heeft gezocht met zijn kindje maar dat nu precies moet wanneer in 7 maanden zwanger ben
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar nu meer bezig met het nadenken over hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl wij ook een kindje verwachten. Dat is dan ook de reden dat ik onzeker ben voor de bevalling. Want hij is blijkbaar meer bezig met zijn verleden dan met de toekomst
Misschien beter lezen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
O dus alleen het kind dat hij met jou krijgt is een onderdeel van zijn toekomst? Fijne vriendin ben jij.
Hij heeft een fout gemaakt, ga je daar daar nu alles voor in de waagschaal zetten dan? Heeft de ex gewonnen hoor en dat laat je toch niet gebeuren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Dat is niet waar want ik heb hem daar altijd in gesteund. Ook als hij wel contact zou willen met zijn andere kindje. Gaat mij erom dat een relatie moet bestaan uit eerlijkheid en vertrouwen. Dat vertrouwen is nu weg en dat vind ik geen goed begin van een kindje krijgen
Ik las het heel goed. Jullie kind is een deel van zijn toekomst, dat andere kind zijn verleden. Volgens jou.quote:
Dus eigenlijk neem jij hem kwalijk dat hij zijn eerste kind wil zien? Schaam je je niet een beetje...?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar nu meer bezig met het nadenken over hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl wij ook een kindje verwachten. Dat is dan ook de reden dat ik onzeker ben voor de bevalling. Want hij is blijkbaar meer bezig met zijn verleden dan met de toekomst
Als je beter leest zie je ook dat ik zei dat ik hem altijd gesteund heb, ook als hij zijn kindje wilt zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las het heel goed. Jullie kind is een deel van zijn toekomst, dat andere kind zijn verleden. Volgens jou.
Doe je weer of dat iets heel bijzonders is, dat jij hem daarin hebt gesteund..quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Als je beter leest zie je ook dat ik zei dat ik hem altijd gesteund heb, ook als hij zijn kindje wilt zien.
Dan moet je nu ook niet gaan miepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Als je beter leest zie je ook dat ik zei dat ik hem altijd gesteund heb, ook als hij zijn kindje wilt zien.
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als dat de opvatting van mijn vriendin zou zijn, dat zij alleen aan zichzelf en 'haar' kind denkt wat net zo goed 50% mijn kind is als mijn eerste.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk neem jij hem kwalijk dat hij zijn eerste kind wil zien? Schaam je je niet een beetje...?
Ik weet niet wat jij vaak vindt, maar ik ken maar 1 voorbeeld daarvan hoor (das uiteraard al teveel, maar niet 'vaak' te noemen, als ik kijk naar de hoeveelheid kinderen die ik ken)quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas denken vrouwen vaak wel zo. 1st hand experience... zeer triest vaak
Waaruit blijkt dan dat hij meer bezig is met z'n andere kindje dan jullie ongeboren koter?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Ook 1 maar ik vind het leuk vrouwen in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij vaak vindt, maar ik ken maar 1 voorbeeld daarvan hoor (das uiteraard al teveel, maar niet 'vaak' te noemen, als ik kijk naar de hoeveelheid kinderen die ik ken)
Mja, ik kan me wel voorstellen dat je dingen als een babykamer, alle spulletjes, namen enzo wil bespreken met hem. Als hij dan meer bezig is met zijn andere kind, kan dat best zuur zijn. Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Misschien doordat hij nu die zwangerschap zo intens meemaakt met jou dat hij steeds meer denkt aan z'n andere kind. Alleen maar goed van hem dat hij er meer mee bezig wil zijn.
O, ok, dan begrijpen we elkaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook 1 maar ik vind het leuk vrouwen in een kwaad daglicht te zetten.
Ja zo gaat het bij ons dus ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, ik kan me wel voorstellen dat je dingen als een babykamer, alle spulletjes, namen enzo wil bespreken met hem. Als hij dan meer bezig is met zijn andere kind, kan dat best zuur zijn. Dat snap ik wel.
Natuurlijk, als ie maar aldoor spreekt over z'n andere kind en het nieuwe kind links laat liggen is het wat anders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, ik kan me wel voorstellen dat je dingen als een babykamer, alle spulletjes, namen enzo wil bespreken met hem. Als hij dan meer bezig is met zijn andere kind, kan dat best zuur zijn. Dat snap ik wel.
Dan snap ik niet waar je nou over zeurt. En hij waarschijnlijk net zo min.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:30 schreef iScream. het volgende:
Hij heeft ook nog 3 andere kinderen overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |