Wat piep je nu?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
Ik ben momenteel 30 weken zwanger. Mijn vriend heeft al een kindje uit een vorige relatie. Dit wist ik al voordat ik zwanger van hem werd. Hij heeft mij toen verteld dat hij geen contact heeft met zijn kindje en dat hij ook niet bij de bevalling is geweest en het kindje daarna ook eigenlijk nooit gezien heeft. Ik had dus het gevoel dat alles voor hem ook de eerste keer is, net als bij mij. Nu blijkt dat hij wel bij de bevalling geweest is en dat hij zeker nog een maand voor zijn kindje gezorgd heeft. Ik voel me nu helemaal niet prettig en zit erg op tegen de bevalling. Het gevoel van 'alles samen voor de eerste keer' beleven is weg. Het maakt me ook erg onzeker. Voor mij is de bevalling erg spannend en maar afwachten hoe alles verloopt. Voor hem is het de tweede keer, dus hij weet ongeveer hoe alles verloopt. Ook vraag ik me af dat als ik lig te bevallen hij ondertussen met zijn gedachten bij de bevalling van zijn ex zit. Ik heb nu heel erg het gevoel dat ik mij vriend niet bij de bevalling wil hebben, maar aan de andere kant wil ik de geboorte van zijn kindje ook niet ontnemen. Heeft er iemand tips?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ach beste van maken en blij zijn dat hij al de nodige ervaring heeft.
Dit!quote:
Dit. Het zullen wel de hormoontjes zijn. Hoop ik voor moeder, vader en vooral voor het kind.quote:
Heel hard huilen, boos op hem worden, schreeuwen en dreinen, dreigen met abortus, zeggen dat je hem er niet bij wil, zeggen dat je niets meer met hem te maken wil hebben, moeilijk gaan doen over dat hij zijn best niet doet om erbij te zijn, hem dumpen, en dan vergeving vragn.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heel hard huilen, boos op hem worden, schreeuwen en dreinen, dreigen met abortus, zeggen dat je hem er niet bij wil, zeggen dat je niets meer met hem te maken wil hebben, moeilijk gaan doen over dat hij zijn best niet doet om erbij te zijn, hem dumpen, en dan vergeving vragn.
Succes!
Of ze moet gewoon niet zo zitten te zeiken, dat kan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef eleusis het volgende:
Misschien door de zwangerschapshormonen komen dingen zwaarder aan dan noodzakelijk. Je hebt nogal onlogische gedachten. Doe aan mindfulness, praat erover of vraag je huisarts om een doorverwijzing voor coaching/psychologische ondersteuning.
Dan staat ze beiden 1-1.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef dahippieunicorn het volgende:
Wait.
What?
![]()
Je vriend niet bij de bevalling willen hebben omdat hij al een keer eerder een bevalling heeft meegemaakt?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Messina het volgende:
"Ik wil je er niet bij hebben!"
- "Dan kom ik toch niet, doos."
"Boeeeeeee, je wilt er niet bij zijn!"
Omdat hij er al eentje heeft meegemaakt wil je hem er niet bij hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
gevoel dat ik mij vriend niet bij de bevalling wil hebben
Misschien realiseert ze zich dan ook hoe absurd haar gedachten zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Super topic. Zwangere TS is nu huilend (en met volle buik) de reacties aan het lezen, wss.
Uit angst voor een dergelijke reactie wellicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef lily het volgende:
Ik vind het wel raar dat hij er eerst over gelogen heeft?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Super topic. Zwangere TS is nu huilend (en met volle buik) de reacties aan het lezen, wss.
Vind je dat raar? Als ik de OP lees is TS een klein kind die nergens tegen kan. Dan is een leugentje om bestwil soms de enige oplossing om een hoop gezeik te voorkomen (dom, maar begrijpelijk).quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef lily het volgende:
Ik vind het wel raar dat hij er eerst over gelogen heeft?
Ook mooi, vriendje zegt: Ik heb geen contact met mijn ex, ben niet bij de bevalling geweest en ik heb mijn eerste kind nooit gezien. Zegt TS: Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uit angst voor een dergelijke reactie wellicht.
Eens. De reactie van TS is op meerdere fronten absurd te noemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook mooi, vriendje zegt: Ik heb geen contact met mijn ex, ben niet bij de bevalling geweest en ik heb mijn eerste kind nooit gezien. Zegt TS: Gelukkig maar.
WTF voor vent ben je als, je je eigen kind niet hebt gezien.
Waarschijnlijk een neger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook mooi, vriendje zegt: Ik heb geen contact met mijn ex, ben niet bij de bevalling geweest en ik heb mijn eerste kind nooit gezien. Zegt TS: Gelukkig maar.
Haha, je zei negerquote:
^^quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef Vinno het volgende:
Dat het de tweede keer is, lijkt me niet zo'n punt eerlijk gezegd. Misschien zelfs wel een voordeel qua ervaring
Maar hij heeft er dus in eerste instantie over gelogen? Dat lijkt me erger…?
Je weet niet wat die ex geflikt heeft, he!? Misschien was dat ook geen frisse chick, qua betrouwbaarheid, liegen over de pil, andere relaties, whatever...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tja, ik heb één goede tip: hou op met jezelf gek te maken. Ofzo. Het slaat nergens op, wat je denkt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
Voor mij is de bevalling erg spannend en maar afwachten hoe alles verloopt. Voor hem is het de tweede keer, dus hij weet ongeveer hoe alles verloopt. Ook vraag ik me af dat als ik lig te bevallen hij ondertussen met zijn gedachten bij de bevalling van zijn ex zit. Ik heb nu heel erg het gevoel dat ik mij vriend niet bij de bevalling wil hebben, maar aan de andere kant wil ik de geboorte van zijn kindje ook niet ontnemen. Heeft er iemand tips?
Wat een bs. Je kind is je kind, ongeacht van je ex.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je weet niet wat die ex geflikt heeft, he!? Misschien was dat ook geen frisse chick, qua betrouwbaarheid, liegen over de pil, andere relaties, whatever...
Sorry, maar als je er ingeluisd wordt als man, dan gewoon maken dat je wegkomt. Lullig voor dat kind, maar misschien heeft ie dat aan zijn moeder te danken.
Wie weet wilt die moeder hem wel niet in de buurt hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat een bs. Je kind is je kind, ongeacht van je ex.
Waarom is dit topic niet gewoon 300x deze reactie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef Vinno het volgende:
Dat het de tweede keer is, lijkt me niet zo'n punt eerlijk gezegd. Misschien zelfs wel een voordeel qua ervaring
Maar hij heeft er dus in eerste instantie over gelogen? Dat lijkt me erger…?
Dan was het zo voorspelbaar geweest.. en zat het topic volquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom is dit topic niet gewoon 300x deze reactie?
Juist dat bedoel ik dus ook. Ik word zwanger van mijn vriend met een bepaalde gedachte over zijn verleden. Maar pas met 7 maanden zwangerschap hoor ik het echte verhaal. Dan is opeens alles anders. Zou hij het meteen verteld hebben dan word je zwanger en weet je dat hij dit al eens heeft meegemaakt. Nu wist ik dit niet en stel je je erop in dat je het samen voor het eerst meemaakt. Als dat dan opeens niet zo is dan voel je je wel lulligquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind het wel een gek verhaal. Jij doet waarschijnlijk pufclubjes en je bent de babykamer aan het inrichten. En je praat er veel over. En hij maakt geen enkele toespeling over de zwangerschap die hij al heeft meegemaakt. Jij bent nu oprecht verbaasd dat hij er toen wel bij was. Gek verhaal hoor.
Selectief reageren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:54 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Juist dat bedoel ik dus ook. Ik word zwanger van mijn vriend met een bepaalde gedachte over zijn verleden. Maar pas met 7 maanden zwangerschap hoor ik het echte verhaal. Dan is opeens alles anders. Zou hij het meteen verteld hebben dan word je zwanger en weet je dat hij dit al eens heeft meegemaakt. Nu wist ik dit niet en stel je je erop in dat je het samen voor het eerst meemaakt. Als dat dan opeens niet zo is dan voel je je wel lullig
Iets doet mij denken dat jij nogal verschrikkelijk bent. Dat hij er bij die eerste bevalling niet bij is geweest heb jij hem naar ik verwacht gewoon in de mond gelegd. Je wilde alles zo graag samen doen dat hij bang is geweest om de waarheid te vertellen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
maar aan de andere kant wil ik de geboorte van zijn kindje ook niet ontnemen. Heeft er iemand tips?
Maar dat wil toch niet zeggen dat je hem ineens maar moet verbieden om bij de bevalling te zijn?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:54 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Juist dat bedoel ik dus ook. Ik word zwanger van mijn vriend met een bepaalde gedachte over zijn verleden. Maar pas met 7 maanden zwangerschap hoor ik het echte verhaal. Dan is opeens alles anders. Zou hij het meteen verteld hebben dan word je zwanger en weet je dat hij dit al eens heeft meegemaakt. Nu wist ik dit niet en stel je je erop in dat je het samen voor het eerst meemaakt. Als dat dan opeens niet zo is dan voel je je wel lullig
"Mama had papa even in de hoek gezet, omdat hij volgens mama straf verdiende..."quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef Messina het volgende:
"Mama, mama, mama, mama, mama, waarom is er geen foto van papa van toen ik geboren werd?"
Hoe ga je die vraag beantwoorden?
"ah er is 1 iemand die me gelijk geeft, nu kan ik weer reageren"quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:54 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Zeg je niet even hallo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan was het zo voorspelbaar geweest.. en zat het topic vol
Ik wil hem zeker niet verbieden om bij de bevalling te zijn. Ik vind dat juist iets wat je samen moet delen. Iedereen heeft hier een duidelijke mening en daar ben ik alleen maar blij mee. Ik ben misschien ouderwets want ik vind dat een geboorte van een kind iets is wat je niet zomaar met iedereen meemaakt. Maargoed we leven in 2013 en je hoort bijna niet anders. Gaat mij erom dat ik met 7 maanden zwangerschap ineens moet mee denken hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl ik me nu vooral richt op me eigen zwangerschap. En wat ik erg vind is dat het pas nu word verteld. Als hij dit eerder had gedaan hadden we erover kunnen praten en hadden we 'onze' zwangerschap misschien nog even moeten uitstellen. Een kindje krijgen is niet niks. Je wilt graag van alles genieten maar dat word wel moeilijk als dan ineens de waarheid boven tafel komtquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat je hem ineens maar moet verbieden om bij de bevalling te zijn?!
En dan stap je over dat probleem heen en richt je je op je kind, je relatie en de toekomst...je kunt de tijd niet terugdraaien en wraak nemen (want dat wil je) gaat je toekomst en nog erger dat van je kind ondermijnen...of je moet dat nu graag willen, dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:54 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
dan is dát toch het probleem, de leugenachtigheid van je vriend?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Ik wil hem zeker niet verbieden om bij de bevalling te zijn. Ik vind dat juist iets wat je samen moet delen. Iedereen heeft hier een duidelijke mening en daar ben ik alleen maar blij mee. Ik ben misschien ouderwets want ik vind dat een geboorte van een kind iets is wat je niet zomaar met iedereen meemaakt. Maargoed we leven in 2013 en je hoort bijna niet anders. Gaat mij erom dat ik met 7 maanden zwangerschap ineens moet mee denken hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl ik me nu vooral richt op me eigen zwangerschap. En wat ik erg vind is dat het pas nu word verteld. Als hij dit eerder had gedaan hadden we erover kunnen praten en hadden we 'onze' zwangerschap misschien nog even moeten uitstellen. Een kindje krijgen is niet niks. Je wilt graag van alles genieten maar dat word wel moeilijk als dan ineens de waarheid boven tafel komt
Lul niet zo stom mens. Ik zou er flink van balen als ik jou had bezwangerd. Zie je nu echt niet dat je je wereldvreemd opstelt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Ik wil hem zeker niet verbieden om bij de bevalling te zijn. Ik vind dat juist iets wat je samen moet delen. Iedereen heeft hier een duidelijke mening en daar ben ik alleen maar blij mee. Ik ben misschien ouderwets want ik vind dat een geboorte van een kind iets is wat je niet zomaar met iedereen meemaakt. Maargoed we leven in 2013 en je hoort bijna niet anders. Gaat mij erom dat ik met 7 maanden zwangerschap ineens moet mee denken hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl ik me nu vooral richt op me eigen zwangerschap. En wat ik erg vind is dat het pas nu word verteld. Als hij dit eerder had gedaan hadden we erover kunnen praten en hadden we 'onze' zwangerschap misschien nog even moeten uitstellen. Een kindje krijgen is niet niks. Je wilt graag van alles genieten maar dat word wel moeilijk als dan ineens de waarheid boven tafel komt
Wow, you are one screwed up lady. Ik zie echt het verband niet tussen: 'Vriend ben bij de bevalling van mijn ex geweest' en 'we moeten de zwangerschap misschien uitstellen'.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Als mijn vriend zou jokken dat hij zijn kind nooit had gezien terwijl dat wel zo is zou ik ook wel even pissig zijn. Maar dat is het dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Lul niet zo stom mens. Ik zou er flink van balen als ik jou had bezwangerd. Zie je nu echt niet dat je je wereldvreemd opstelt?
Ik vermoed dat deze instelling ook de reden is dat hij niet eerder over zijn eerste ervaring vertelde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wow, you are one screwed up lady. Ik zie echt het verband niet tussen: 'Vriend ben bij de bevalling van mijn ex geweest' en 'we moeten de zwangerschap misschien uitstellen'.
je kan daar wel flauw over doen, maar ik ken meer mensen die dat oprecht gewoon jammer vinden... Wat ik ergens best kan begrijpen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef Neuroscience het volgende:
TS was niet zwanger van hem geworden als ze het ware verhaal had geweten want dan hadden ze het niet allebei voor de eerste keer meegemaakt...
Dat is niet waar want ik heb hem daar altijd in gesteund. Ook als hij wel contact zou willen met zijn andere kindje. Gaat mij erom dat een relatie moet bestaan uit eerlijkheid en vertrouwen. Dat vertrouwen is nu weg en dat vind ik geen goed begin van een kindje krijgenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze instelling ook de reden is dat hij niet eerder over zijn eerste ervaring vertelde.
Ik zou er niet zo'n punt van maken als ik jou was. Hij heeft vast een goede reden, ik vermoed dat hij je wilde sparen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Dat is niet waar want ik heb hem daar altijd in gesteund. Ook als hij wel contact zou willen met zijn andere kindje. Gaat mij erom dat een relatie moet bestaan uit eerlijkheid en vertrouwen. Dat vertrouwen is nu weg en dat vind ik geen goed begin van een kindje krijgen
Ok even de feiten op een rij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Als mijn vriend zou jokken dat hij zijn kind nooit had gezien terwijl dat wel zo is zou ik ook wel even pissig zijn. Maar dat is het dan.
Ik zou daarna dat kindje toch ook wel graag willen zien. Want tsja, das dus wel een halfbroer/zus van mijn kind.
Maar TS is waarschijnlijk één grote hormoonbom en kan weinig anders dan wild om zich heen slaan.
Geef dat dan ook aan in je OP. Jij hebt je vooral gefocused op 'eerste keer samen' en dergelijk geblabla. Ja da tis misschien jammer, maar thats all.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Dat is niet waar want ik heb hem daar altijd in gesteund. Ook als hij wel contact zou willen met zijn andere kindje. Gaat mij erom dat een relatie moet bestaan uit eerlijkheid en vertrouwen. Dat vertrouwen is nu weg en dat vind ik geen goed begin van een kindje krijgen
Hou toch op, je maakt er nu een heel ander verhaal van. Net was het heikele punt nog dat jullie het nu niet samen voor het eerst meemaken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
.... en vervolgens via je ongeboren kind hem proberen te kwetsen/terug te pakken, door hem niet bij de bevalling toe te laten, is wel een goed begin...!?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Lees deze post nog eens door, en dan je openingspost. Die stroken toch totaal niet met elkaar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat begrijp je goed. Ik zit nu toe te werken naar de bevalling en ben bezig met 'het moeder worden'. En daarbij komt ineens de waarheid boven tafel en word er van mij verwacht dat ik maar even meedenk hoe hij zijn andere kindje kan zien. Daarbij heeft zijn ex al meerdere malen geprobeerd om onze relatie stuk te maken en heeft erg veel verkeerde dingen gezegt over mijn zwangerschap. Zulke dingen zijn zoiezo niet leuk, maar al helemaal niet als je in verwachting bentquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan daar wel flauw over doen, maar ik ken meer mensen die dat oprecht gewoon jammer vinden... Wat ik ergens best kan begrijpen.
Begrijp ik nu uit TS' verhaal dat hij zijn eerste kind weer wil zien en dat ze nu aan het uitzoeken zijn hoe ze dat moeten regelen?
Want dan is de timing idd wat minder
Wat probeer je nou te doen? Het verhaal zo te draaien dat we medelijden met je krijgen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat begrijp je goed. Ik zit nu toe te werken naar de bevalling en ben bezig met 'het moeder worden'. En daarbij komt ineens de waarheid boven tafel en word er van mij verwacht dat ik maar even meedenk hoe hij zijn andere kindje kan zien. Daarbij heeft zijn ex al meerdere malen geprobeerd om onze relatie stuk te maken en heeft erg veel verkeerde dingen gezegt over mijn zwangerschap. Zulke dingen zijn zoiezo niet leuk, maar al helemaal niet als je in verwachting bent
Olla!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deed jij ook niet
Maar ik dacht het wel
Nee hoor, want daar heb ik niks aan. Wilde het verhaal alleen even wat duidelijker maken omdat ik dat blijkbaar niet eerder had gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te doen? Het verhaal zo te draaien dat we medelijden met je krijgen?
En je had dat maar even in de OP weggelaten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat begrijp je goed. Ik zit nu toe te werken naar de bevalling en ben bezig met 'het moeder worden'. En daarbij komt ineens de waarheid boven tafel en word er van mij verwacht dat ik maar even meedenk hoe hij zijn andere kindje kan zien. Daarbij heeft zijn ex al meerdere malen geprobeerd om onze relatie stuk te maken en heeft erg veel verkeerde dingen gezegt over mijn zwangerschap. Zulke dingen zijn zoiezo niet leuk, maar al helemaal niet als je in verwachting bent
Typisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Nee hoor, want daar heb ik niks aan. Wilde het verhaal alleen even wat duidelijker maken omdat ik dat blijkbaar niet eerder had gedaan
Vind het maar apart dat als hij had aangegeven dat hij een bevalling mee had gemaakt ,dat je dan met kinderen gewacht zou hebben.... Ja, hij had eerlijk moeten zijn over het feit dat hij wel bij de bevalling was etc...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar nu meer bezig met het nadenken over hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl wij ook een kindje verwachten. Dat is dan ook de reden dat ik onzeker ben voor de bevalling. Want hij is blijkbaar meer bezig met zijn verleden dan met de toekomstquote:
Dat kind is toch niet zomaar zijn verleden. Dat snap je toch wel. Stel dat het tussen jou en je vriend niet lukt en jullie uit elkaar gaan, dan is jullie kind toch ook niet zijn verleden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar nu meer bezig met het nadenken over hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl wij ook een kindje verwachten. Dat is dan ook de reden dat ik onzeker ben voor de bevalling. Want hij is blijkbaar meer bezig met zijn verleden dan met de toekomst
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef dahippieunicorn het volgende:
Wait.
What?
![]()
Je vriend niet bij de bevalling willen hebben omdat hij al een keer eerder een bevalling heeft meegemaakt?![]()
![]()
Dat allemaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Helaas denken vrouwen vaak wel zo. 1st hand experience... zeer triest vaakquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat kind is toch niet zomaar zijn verleden. Dat snap je toch wel. Stel dat het tussen jou en je vriend niet lukt en jullie uit elkaar gaan, dan is jullie kind toch ook niet zijn verleden?
Maar dan snap ik niet dat hij nooit eerder contact heeft gezocht met zijn kindje maar dat nu precies moet wanneer in 7 maanden zwanger benquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat kind is toch niet zomaar zijn verleden. Dat snap je toch wel. Stel dat het tussen jou en je vriend niet lukt en jullie uit elkaar gaan, dan is jullie kind toch ook niet zijn verleden?
Wss omdat jij duidelijk kenbaar hebt gemaakt dat je dat niet op prijs stelt. Maar je kunt maar beperkte tijd doen zoals je niet bent. Uiteindelijk gaat het knagen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet dat hij nooit eerder contact heeft gezocht met zijn kindje maar dat nu precies moet wanneer in 7 maanden zwanger ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |