Wat piep je nu?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
Ik ben momenteel 30 weken zwanger. Mijn vriend heeft al een kindje uit een vorige relatie. Dit wist ik al voordat ik zwanger van hem werd. Hij heeft mij toen verteld dat hij geen contact heeft met zijn kindje en dat hij ook niet bij de bevalling is geweest en het kindje daarna ook eigenlijk nooit gezien heeft. Ik had dus het gevoel dat alles voor hem ook de eerste keer is, net als bij mij. Nu blijkt dat hij wel bij de bevalling geweest is en dat hij zeker nog een maand voor zijn kindje gezorgd heeft. Ik voel me nu helemaal niet prettig en zit erg op tegen de bevalling. Het gevoel van 'alles samen voor de eerste keer' beleven is weg. Het maakt me ook erg onzeker. Voor mij is de bevalling erg spannend en maar afwachten hoe alles verloopt. Voor hem is het de tweede keer, dus hij weet ongeveer hoe alles verloopt. Ook vraag ik me af dat als ik lig te bevallen hij ondertussen met zijn gedachten bij de bevalling van zijn ex zit. Ik heb nu heel erg het gevoel dat ik mij vriend niet bij de bevalling wil hebben, maar aan de andere kant wil ik de geboorte van zijn kindje ook niet ontnemen. Heeft er iemand tips?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ach beste van maken en blij zijn dat hij al de nodige ervaring heeft.
Dit!quote:
Dit. Het zullen wel de hormoontjes zijn. Hoop ik voor moeder, vader en vooral voor het kind.quote:
Heel hard huilen, boos op hem worden, schreeuwen en dreinen, dreigen met abortus, zeggen dat je hem er niet bij wil, zeggen dat je niets meer met hem te maken wil hebben, moeilijk gaan doen over dat hij zijn best niet doet om erbij te zijn, hem dumpen, en dan vergeving vragn.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heel hard huilen, boos op hem worden, schreeuwen en dreinen, dreigen met abortus, zeggen dat je hem er niet bij wil, zeggen dat je niets meer met hem te maken wil hebben, moeilijk gaan doen over dat hij zijn best niet doet om erbij te zijn, hem dumpen, en dan vergeving vragn.
Succes!
Of ze moet gewoon niet zo zitten te zeiken, dat kan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef eleusis het volgende:
Misschien door de zwangerschapshormonen komen dingen zwaarder aan dan noodzakelijk. Je hebt nogal onlogische gedachten. Doe aan mindfulness, praat erover of vraag je huisarts om een doorverwijzing voor coaching/psychologische ondersteuning.
Dan staat ze beiden 1-1.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef dahippieunicorn het volgende:
Wait.
What?
![]()
Je vriend niet bij de bevalling willen hebben omdat hij al een keer eerder een bevalling heeft meegemaakt?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Messina het volgende:
"Ik wil je er niet bij hebben!"
- "Dan kom ik toch niet, doos."
"Boeeeeeee, je wilt er niet bij zijn!"
Omdat hij er al eentje heeft meegemaakt wil je hem er niet bij hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
gevoel dat ik mij vriend niet bij de bevalling wil hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |