Vraag me af wat Isa Hoes hier nou van vindt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat héél veel BNérs er zo over denken...
Kan ook wel dat hij live vanuit Maastricht een mededeling doet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben benieuwd waarom hij zal komen. Maar om nou te zeggen dat ik hiervan geniet.. nee.
Ben wel benieuwd of Albert ook aan de desk zit.
Wat moet ze er van vinden dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vraag me af wat Isa Hoes hier nou van vindt?
Ja ik denk dat ook. Ik zie m daar nou niet aan die desk staan bij nader inzien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kan ook wel dat hij live vanuit Maastricht een mededeling doet.
Ik denk dat hij opstapt.
Dat zou wel héél raar zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jullie denken serieus dat de burgemeester van Maastricht zijn aftreden bekend maakt via RTL Boulevard?
Politiek naar het volk brengen, jeweetsquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jullie denken serieus dat de burgemeester van Maastricht zijn aftreden bekend maakt via RTL Boulevard?
Niet alleen via RTL Boulevard....heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Met of zonder Albert?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes vanavond live in RTL Boulevard, net gemeld.
Gaat hij zijn aftreden aankondigen?
Tuurlijk wel johquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
En dan hebben ze het maar gehad ook ....quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh
Na al die jaren gunt Onno Kwalbert vast wel een primeurtje
Dit dus. Hoop dat Patty en Evert er nog weken lang over gaan praten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou albert hier in een soortgelijk geval genoegen mee genomen hebben, denk ik dan.
"Stop nou met bellen, ik heb toch op tv een verklaring voorgelezen, wat wil je nog meer?"
Een kleine troost: een gevallen VVD-er duikt doorgaans een jaar later ergens op alsof er niks aan het handje is geweest.quote:
Ach, dat deden Evert en Patty ook, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niet alleen via RTL Boulevard....heb eigenlijk geen idee.
Maar als het om een interview gaat zal het wel een super-objectief item worden, gescript van A t/m Z
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een kleine troost: een gevallen VVD-er duikt doorgaans een jaar later ergens op alsof er niks aan het handje is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |