Ben je mooi op tijd mee.quote:Volgend jaar augustus word ik 16
Nope, schakel is wel leuker dan scooter hoor! En die van mij is retegoed onderhoudenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Mr.Cookie het volgende:
heb je ze ook zonder schakel? ik wil geen tweede hand, ben daar te, uhmmm.... wantrouwend fzoiets voor
nee, waarom een overpriced kut scooter kopen dat de afgelopen 12 jaar niet veranderd is met het antieke minarelli blok eronder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je brom wilt haal je gewoon een 2e hands 50cc aeroxje, veel beter dan nieuw kopen
Niks mis met een 2e hands aerox, zijn vaak nog met mooie kappen e.d. Meestal wel dikke onderdeeltjes eronderquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
nee, waarom een overpriced kut scooter kopen dat de afgelopen 12 jaar niet veranderd is met het antieke minarelli blok eronder.
Koop dan een SR factory oid. ;
Gewoon gasquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef Mr.Cookie het volgende:
Ik ben echt dom op gebied van scooters.... Zijn die scooters die ik hierboven ergens stuurde met schakel, of kan ik gewoon gas geven...![]()
![]()
Lekker afgeragt jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis met een 2e hands aerox, zijn vaak nog met mooie kappen e.d. Meestal wel dikke onderdeeltjes eronder
Zonde om voor 2 jaartjes een nieuwe scooter te kopen, gewoon een knap 2e handsje halen en eventueel zelf aan sleutelenquote:
Koop een schakel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Mr.Cookie het volgende:
heb je ze ook zonder schakel? ik wil geen tweede hand, ben daar te, uhmmm.... wantrouwend fzoiets voor
Peugeot V-Clic is het best denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef Mr.Cookie het volgende:
Ik heb een aantal gevonden:
http://www.gerardmulder.nl/artikel_detail.php?artikel_id=474
http://www.gerardmulder.nl/artikel_detail.php?artikel_id=697
http://www.gerardmulder.nl/artikel_detail.php?artikel_id=188
http://www.gerardmulder.nl/artikel_detail.php?artikel_id=819
Geen idee welke goed of juist slecht is, gewoon een beetje gekeken welke ik mooi vind en waar de prijs ook wel goed is.
Ik vind de Keeway Milan en de Sym Mio het mooist.
Peugeot V-Clic is geen peugeot, is een rip-off van de kymco filly en er zit een 139QMB blok onder. (maw het is een private label chinees)quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Peugeot V-Clic is het best denk ik zo.
Sym Mio is aardig buiten je budget.
Eckt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Peugeot V-Clic is geen peugeot, is een rip-off van de kymco filly en er zit een 139QMB blok onder. (maw het is een private label chinees)
Ja helaas (voor mensen die dachten een Peugeot te hebben), Kymco filly is het origineel, daarna heeft peugeot een imitatie in de armen genomen en verkocht (nu nog steeds), Baotian verkoopt hem ook als zijnde een "speedy"quote:
Schande!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:06 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ja helaas (voor mensen die dachten een Peugeot te hebben), Kymco filly is het origineel, daarna heeft peugeot een imitatie in de armen genomen en verkocht (nu nog steeds), Baotian verkoopt hem ook als zijnde een "speedy"
kijk maar, peugeot v-clic, kymco filly en de baotian speedy zijn een en dezelfde scooter (muv de filly, die heeft het betere kwaliteits blok) .
Ik maak het nog leuker.quote:
Die Chinese pitbikes, die ze hier voor 700 verkopen, zijn daar ongeveer 50 euro!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:11 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ik maak het nog leuker.
In china kopen ze de baotians enzo (chinese scoots met 139qmb/qma blok) voor omgerekend 300 euro, ze rijden ermee tot ze uit elkaar vallen en kopen weer een nieuwe.
de importeurs hiero vragen er doodleuk 1000-1500 voor die hokken en na 6k of 1 jaar ben je je garantie al kwijt, kan je nagaan hoeveel vertrouwen ze erin hebben.
als ik terugkijk op mijn brommerverleden, met hoe vaak je aangehouden wordt enzo, dan wordt dit zelfs nog rendabel als de leeftijd naar 17 gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:42 schreef kievitsboom het volgende:
Ga je datzelfde bedrag ook uitgeven aan je brommerrijbewijs, of laat je dat voor het gemak maar zitten?
Maar die aeroxjes die zijn vaak al 2 jaar lang opgevoerd met mooie onderdeeltjes zoals je dat zegt. En hoogstwaarschijnlijk ook 2 jaar zelf ouderhouden en vaak dan de laatste paar maanden afgeragt en op marktplaats gezet omdat ze geen zin meer hebben om hem op te knappen..quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde om voor 2 jaartjes een nieuwe scooter te kopen, gewoon een knap 2e handsje halen en eventueel zelf aan sleutelen
Daar heb je zeker een punt, maar is niet het geval bij elke scooter natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:38 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Maar die aeroxjes die zijn vaak al 2 jaar lang opgevoerd met mooie onderdeeltjes zoals je dat zegt. En hoogstwaarschijnlijk ook 2 jaar zelf ouderhouden en vaak dan de laatste paar maanden afgeragt en op marktplaats gezet omdat ze geen zin meer hebben om hem op te knappen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |