Ja ach... ik ben gewoon wat onzeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je zit toch naast haar, als je naast iemand zit leg je toch automatisch wel contact of staren jullie allebei die uren een andere kant op of iets dergelijks dat het zo moeilijk allemaal is?
Voor wat betret die foto. Hoe kan ik dat het beste doen terwijl ze het niet merkt?quote:
Dank voor je FB, hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Erno-BE het volgende:
Leuk topic.
Stap 1 heb je in ieder geval gezet, heb ik ook heel lang niet gedurfd.
Stap 2 is gewoon een leuk gesprek te voeren, vraag eens wat ze doet aan sport/werk, etc.
Hoeveel heb je toen kunnen zien?quote:En ja, ook toen Erno bij economie langs de Almachtige Uberheilige Supervrouw die alles kan zat heeft Erno een keertje in haar truitje gekeken.
Dat niet alleen, ook door haar boezem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Geintimideerd zijn door schoonheid
Was voor mij ook heel moeilijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Dank voor je FB, hier heb ik wat aan.
[..]
Hoeveel heb je toen kunnen zien?
Dat is nog ergerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook door haar boezem.
Wow wat een amateur hier.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Gregor1994 het volgende:
Het wordt niks TS, een topic hierover maken betekent bij voorbaat al dat je kansloos bent. Maar als je het toch gaat proberen, vraag eerst haar telefoonnummer. Kijken of je dat durft, daarna verder kijken.
Het lijkt mij een beetje verdacht om meteen haar 06-nummer te vragen. TS kan eerst gewoon gaan praten met haar. Een beetje belangstelling tonen voor wat ze doet in de vrije tijd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Gregor1994 het volgende:
Het wordt niks TS, een topic hierover maken betekent bij voorbaat al dat je kansloos bent. Maar als je het toch gaat proberen, vraag eerst haar telefoonnummer. Kijken of je dat durft, daarna verder kijken.
Onzin, sowieso onzeker zijn waarover je het gaat hebben draait vaak uit op niets, daarnaast vraag ik me af hoe oud TS wel niet is. Je moet er gewoon voor gaan, zonder na te denken, juist door na te denken over zoveel dingen word je onzeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow wat een amateur hier.
Zeg maar niks meeren TS kan haar makkelijk nog steeds hosselen.
Na dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het lijkt mij een beetje verdacht om meteen haar 06-nummer te vragen. TS kan eerst gewoon gaan praten met haar. Een beetje belangstelling tonen voor wat ze doet in de vrije tijd.
Blablabla, het gaat erom dat jij TS de tip geeft om meteen een telefoonnummer te vragen en geen praatje, for sure it aint gonna work.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Onzin, sowieso onzeker zijn waarover je het gaat hebben draait vaak uit op niets, daarnaast vraag ik me af hoe oud TS wel niet is. Je moet er gewoon voor gaan, zonder na te denken, juist door na te denken over zoveel dingen word je onzeker.
Meeste meisjes vallen op oudere jongens, TS zegt zelf dat hij naast een meisje moet zitten op bepaalde dagen, 16/17 jaar dus op de middelbare? Voor hoeveel wedden we dat het meisje geen interesse heeft en TS enkel op haar geilt omdat ze knap is?
Nadat ze een praatje hebben gemaakt vermeld ik ernaast. Reageerde wellicht te snel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Blablabla, het gaat erom dat jij TS de tip geeft om meteen een telefoonnummer te vragen en geen praatje, for sure it aint gonna work.
Voor hetzelfde geld kunnen we wedden dat Yolanthe niet geďnteresseerd in mij is terwijl dat makkelijk zo wel zou kunnen zijn met die gedachte gang en veroordelen red je het nooit.
Elke vrouw wilt pik, no matter what.
Je kan toch haar telefoonnummer vragen en er een reden bij betrekken zoals voor vragen voor school en dergelijke, heb eerlijk gezegd genoeg meisjes op school op zo'n manier in mijn contactenlijst. Het gebeurt ook andersom, het gaat er meer om hoe je het vraagt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef Erno-BE het volgende:
TS, je moet geen telefoonnummer vragen, want dan gaat ze denken dat jij iets van haar wilt. Als je een paar lessen met haar gepraat heb, kun je haar misschien een vriendschapsverzoek sturen op Facebook en misschien daar wat contact zoeken, dat is nog redelijk onschuldig.
2 autisten die tegen elkaar pratenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef Deuce92 het volgende:
Kijk haar aan en zeg "Hé, autist! Waarom praat je niet met me? Ik wil je nemen."
Werkt gegarandeerd!
Wat is er triest aan mensen die moeite hebben met Engels?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef superdrufus het volgende:
Mensen die niet goed zijn in Engels
Ik vond Engels juist heel makkelijk.
De meeste academische teksten zijn in het Engels. Het Engels is de lingua franca van de wetenschappelijke wereld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat is er triest aan mensen die moeite hebben met Engels?
Niet iedereen kan soepel een taal leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |