Allebei fap-waardigquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De foto die ik quotte was Emilia Clarke. Niet Emily Watson
Oh, dan lette ik weer eens meer op de foto dan op het bijhorende berichtquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De foto die ik quotte was Emilia Clarke. Niet Emily Watson
Hormonaal figuurquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan lette ik weer eens meer op de foto dan op het bijhorende bericht
What else is newquote:
Nou ja, ik wil ook wel dat het er een beetje fatsoenlijk uitziet, maar op dit moment zijn de PS4 en de Xbone best ok qua graphics.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ALS ik ooit weer een console aanschaf, is het een NES8 en/of een Steam-console. Verder niet. Nostalgie bij de één en kwaliteit op de bank voor de andere. Ik wil best het relaxte van gamen op de bank. Maar ik wil wel PC kwaliteit.
Dat is een beetje mijn probleem. Op dit moment ziet het er cool uit, en het zal nog wel iets beter worden. Maar daarna heb je 3+ jaar dat de PC er gewoon VEEL beter uit ziet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil ook wel dat het er een beetje fatsoenlijk uitziet, maar op dit moment zijn de PS4 en de Xbone best ok qua graphics.
Ik heb ook nog maar een 560Ti in mijn PC zitten dus kan nu ook niet alles meer op MAX spelen.
Ja! Don't jinx it! Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten isquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat? Dat je een American Music Award gaat winnen?
Ach joh! Je winst is al binnen! Dat je op die lijst staat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Don't jinx it! Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is
Jawel maar ik wil toch ook de Uncharteds, Killzones, Beyond 2 souls en Xbox exclusives spelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn probleem. Op dit moment ziet het er cool uit, en het zal nog wel iets beter worden. Maar daarna heb je 3+ jaar dat de PC er gewoon VEEL beter uit ziet.
Bear bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Don't jinx it! Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is
Kan ik zonderquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil toch ook de Uncharteds, Killzones, Beyond 2 souls en Xbox exclusives spelen.
Kan altijd, maar wil ik nietquote:
Jepquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach joh! Je winst is al binnen! Dat je op die lijst staat.
Ik ken het oprecht niet... ik ben zo slecht geintegreerdquote:
Angel kan je wel spoedcursus gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het oprecht niet... ik ben zo slecht geintegreerd.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angel kan je wel spoedcursus geven
PS4 komt nadat ik zeker weet dat ik hem donderdag niet krijgquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Seikcid het volgende:
De PS4 komt er ook wel, volgend jaar ergens. Net als de X1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |