dm terugquote:
tussen jou en sof gekkiequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laptop staan aan, mobiel staat aan. En de trein doet het ook
Ik zit gewoon heel diep in de friendzonequote:
tijd voor interventie dan maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit gewoon heel diep in de friendzone
je wil mij wel heel graag meeten he dat je dt elke keer zegtquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh god boze dm's.
Ik stop over 2 minuten bij almelo ik ga dood
gewoon tegelijk doen en door het doucheputje stampenquote:
heb ik al eens gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon tegelijk doen en door het doucheputje stampen
quote:
Is er een DM-quotum?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:06 schreef Muto het volgende:
Zó. Ik heb weer even mijn dm-quota bereikt.
wij hebben nu nieuw doucheputje waar altijd de dop erin zit zeg maar, dus helaas kan het niet meer hierquote:
GodsSonquote:
dus als sof het zou aanbieden zou je nee zeggen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms, soms wil ik niet elk leuk meisje neuken
Homo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms, soms wil ik niet elk leuk meisje neuken
Doet ze nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus als sof het zou aanbieden zou je nee zeggen?
Nee. Wel een persoonlijke dm-quota.quote:
ik heb wel een keer in een emmer gepoept toen ik klein was en voor het eerst alleen ging douchen en ik in paniek was en moest huilenquote:
wij hebben zo'n rooster, deed hem toen door de kraanputjequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wij hebben nu nieuw doucheputje waar altijd de dop erin zit zeg maar, dus helaas kan het niet meer hier
je ontwijkt de vraagquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb wel een keer in een emmer gepoept toen ik klein was en voor het eerst alleen ging douchen en ik in paniek was en moest huilen
Krijg je wel eens lieve dm's?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik kreeg helemaal geen boze dm.. wel een dm met scheldwoordje maar echt boos was ie niet.
nou en ofquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je wel eens lieve dm's?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb wel een keer in een emmer gepoept toen ik klein was en voor het eerst alleen ging douchen en ik in paniek was en moest huilen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij hebben zo'n rooster, deed hem toen door de kraanputje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |