Kontgat masseren met je vingers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo lief ben ik. Altijd aan mijn vrienden denken.
[..]
Dus ik kan je gerust vragen welk gat ik moet hebben? Of waar de g-spot zit?
Hoeveel vingers?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kontgat masseren met je vingers.
Beginnen met een, wanneer ze beetje nat wordt vuist erin.quote:
Moet ik geen handschoen aan, om poep aan mijn vingers te voorkomen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beginnen met een, wanneer ze beetje nat wordt vuist erin.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kontgat masseren met je vingers.
Neen, Tjacka en ik zijn monogaam.quote:
ja, vooral tjackaquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen, Tjacka en ik zijn monogaam.
Zelf nooit last van gehad, ligt aan de vrouw, die zich niet wassen heb je misschien problemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik geen handschoen aan, om poep aan mijn vingers te voorkomen?
quote:
ja dat bedoel ik toch ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]_________
Dat er soms iemand anders bijkomt mag bestVinden we wel spannend
Ik schrijf het even allemaal op, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zelf nooit last van gehad, ligt aan de vrouw, die zich niet wassen heb je misschien problemen.
Maar lang niet iedereen komt ik aanmerkingquote:
niets mis met een beetje gayquote:
oh moet ik dan eerst door een soort tryout/voorselectie of zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar lang niet iedereen komt ik aanmerking
Mocht je nog vragen hebben of je bent niet zeker over iets ben ik er altijd voor je mijn zoon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schrijf het even allemaal op, voor de zekerheid.
zullen we vandaag meeten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen, Tjacka en ik zijn monogaam.
anders wil ik wel hoor xxxxquote:
Waarderen, ik doe het.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mocht je nog vragen hebben of je bent niet zeker over iets ben ik er altijd voor je mijn zoon.
Beetje een X-factor ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
oh moet ik dan eerst door een soort tryout/voorselectie of zo___
Ehh, niet.quote:
Spoedig.quote:
Doe het wel veiligquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nu al richting sof
o ik dacht al huh wat moet VA in arnhemquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nu al richting sof
Ik doe haar helemaal nietquote:
Ik ben daar heel vaak hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
o ik dacht al huh wat moet VA in arnhem
is het #aan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nu al richting sof
haha, jij hebt vriendenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe haar helemaal niet
[..]
Ik ben daar heel vaak hoorsowieso wekelijks. Heb daar op school gezeten, dus heb een aantal vrienden daar
Dat is wel heel veilig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe haar helemaal niet
random zaterdag danquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie
en jij wilt mij toch niet zien
hoezo dan welquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
random zaterdag dan
en in een groep kan het wel hoor
Laptop staan aan, mobiel staat aan. En de trein doet het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |