quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:27 schreef Jhali het volgende:
[..]doe voor, maak filmpje, geen idee waar je het over hebt namelijk
Enkel voor het creëren van nageslacht.quote:
missionaris en niks andersquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enkel voor het creëren van nageslacht.
toch zou een filmpje helpenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Nee, ik stond gewoon normaal en toen ging ie kijken en toen deed ik zogenaamd poseren. Niet echt een dansje, gewoon snel een paar poses achter elkaar.. dat bedoel ik
.
dit inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
missionaris en niks anders
Jij snapt het. Lichten uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
missionaris en niks anders
quote:
klaarkomen, omdraaien, slapen en hopen op een vijfling.quote:
wij voelen elkaar aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
klaarkomen, omdraaien, slapen en hopen op een vijfling.
Ben er altijd voor mijn mede-FOK!kers.quote:
Okquote:
Mocht er ooit een dag komen dat ik seks heb, zal ik je advies ter harte nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben er altijd voor mijn mede-FOK!kers.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Je weet nog wel movember? Mensen die geld ophalen door hun snor te laten staan?
Ik liet mijn schaamhaar staan om geld op te halen zodat Myraela een döner kon kopen.
Mag me ten alle tijden bellen of smsen, ook als het nacht is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht er ooit een dag komen dat ik seks heb, zal ik je advies ter harte nemen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht er ooit een dag komen dat ik seks heb, zal ik je advies ter harte nemen.
Zo lief ben ik. Altijd aan mijn vrienden denken.quote:
Dus ik kan je gerust vragen welk gat ik moet hebben? Of waar de g-spot zit?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag me ten alle tijden bellen of smsen, ook als het nacht is.
je bent een schatjequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo lief ben ik. Altijd aan mijn vrienden denken.
[..]
Dus ik kan je gerust vragen welk gat ik moet hebben? Of waar de g-spot zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |