Ik was van plan meme te doen eigenlijk :/quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef Kale het volgende:
[..]
Nog een andere leuke munt om te minen voor vannacht dan?
Stratum doet niksquote:If you use a command-line miner, type:
cgminer --scrypt -o stratum+tcp://wk1.botpool.net:6008 -u Weblogin.Worker -p Worker password
or
cgminer --scrypt -o http://wk1.botpool.net:6009 -u Weblogin.Worker -p Worker password
Welke settings?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
Zodra ik settings van GPU aanpas naar automatic wordt mijn worker niet meer erkent binnen de pool waarbinnen ik mijn. Moet ik hier van afblijven?
In cgminer heb je verschillende opties.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Welke settings?
Waar pas je het aan (in cgminer? zoja welke commands)
Ik heb daar nog nooit mee gekloot behalve de intensity.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
In cgminer heb je verschillende opties.
[ afbeelding ]
Dan kies ik GPU management
[ afbeelding ]
Change settings
[ afbeelding ]
Automatic
[ afbeelding ]
GPU auto.
Temperatuur van mijn kaart wordt dan automatisch geregeld en er wordt op gelet dat deze niet een bepaalde temperatuur overschrijdt. Na het kiezen van dit heb ik niet het idee dat er nog iets gebeurd. Pool geeft ook niet aan dat worker active is, wat deze wel doet, voordat ik deze settings aanpas.
Doe ik dit echter niet dan draait mijn kaart met een temperatuur van plus 110 graden en dat wil ik niet.
kan je kaart wel 650 MHz aan? Als 500 de standaard waarde is, lijkt me dat een flinke overclock?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Change settings
[ afbeelding ]
Automatic
[ afbeelding ]
GPU auto.
Temperatuur van mijn kaart wordt dan automatisch geregeld en er wordt op gelet dat deze niet een bepaalde temperatuur overschrijdt. Na het kiezen van dit heb ik niet het idee dat er nog iets gebeurd. Pool geeft ook niet aan dat worker active is, wat deze wel doet, voordat ik deze settings aanpas.
Doe ik dit echter niet dan draait mijn kaart met een temperatuur van plus 110 graden en dat wil ik niet.
5mh/s en 25mh/s op scrypt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Byte_Me het volgende:
Het einde van GPU mining?
https://alpha-t.net/news/development-update-17122013/
Wat zullen die gaan kosten... zal wel aardige smak geld zijn.quote:
nog niet bekendquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat zullen die gaan kosten... zal wel aardige smak geld zijn.
Nee dat dacht ik al.quote:
Ik regel vanuit cg alleen de intensity.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Change settings
[ afbeelding ]
Automatic
[ afbeelding ]
GPU auto.
kijk een paar posts omhoog.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef bambino het volgende:
Iemand nog een goed idee om te minen.
Was begonnen met memecoin maar die site is gierig, en stratum werkt niet alleen http (geen idee wat het vershil is).
Na een uur minen nog steeds 0 confirmed/unconfirmed en bij block stond 4.
Schiet dus niet op.
Emeraldcoin zou het iets beter doen qua inkomsten, zelfde gezeik stratum doet niks.
Alleen maar cgminer has started.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |