De vierde kolom is Unexchanged estimated value, dat bedrag is het waarschijnlijke aantal BTC dat je krijgt op het eind van de dag als je nu stopt. Dat deel je door de tijd dat je miner actief is. Als je één worker hebt kun je zoals Marco001 doet, dat bedrag delen door het aantal shares.quote:
You're late for the party man!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:54 schreef eXplorer1 het volgende:
halloww,
vraagje, ik mine nu LTC met 800khash/s (verdeeld over 9 workers zonder stroomkosten), is het mischien nu handig om over te stappen naar BTC of is LTC toch handiger ivm de lagere diff?
yeah i'm aware of that, maarja beter laat dan nooit tochquote:
Want? De Diff is nog net zo hoog als gisteren hoor... Sterker nog hij gaat gewoon weer met 5% omhoog hoor.quote:
Met hoeveel kh/s - mh/s ga jij tekeer op middlecoin?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:10 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
De vierde kolom is Unexchanged estimated value, dat bedrag is het waarschijnlijke aantal BTC dat je krijgt op het eind van de dag als je nu stopt. Dat deel je door de tijd dat je miner actief is. Als je één worker hebt kun je zoals Marco001 doet, dat bedrag delen door het aantal shares.
Ik heb mijn dak en het dak van mijn buren volgehangen met zonnecellen, ga toch niet betalen voor stroom manquote:Op woensdag 18 december 2013 12:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Want? De Diff is nog net zo hoog als gisteren hoor... Sterker nog hij gaat gewoon weer met 5% omhoog hoor.
Zoals al vaker verteld wij als nlers zullen als eerste uit moeten stappen ivm hoge stroom en dure hardware kosten
720 Kh/s op het moment, twee workers (7850 en 7870). Als ik thuis ben ga ik de Minerd ook maar aanslingeren om mijn cpu's te laten werken voor ~200/250 kh/s in totaal (4 computers, 1 server).quote:Op woensdag 18 december 2013 13:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Met hoeveel kh/s - mh/s ga jij tekeer op middlecoin?
Ik heb precies hetzelfde, ik heb geen idee wat slim is om te minen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef kthxbye het volgende:
Tja, en zeker met deze crash begin ik een beetje de draad kwijt te raken: wat te minen? Ik draai nu op WDC.
Ik ga vanmiddag weer eens wat BIL (Billioncoin) minen. Lage difficulty nog dus die coins vliegen binnen en ze hebben bij CoinedUp aangevraagd om op die exchange geplaatst te worden!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef dimmak het volgende:
Gewoon op WDC of LTC blijven.![]()
Of een gokje wagen met bijv. Grain of Lotto.
Niet gemined? Dat is natuurlijk het domste wat je kan doen hequote:Op woensdag 18 december 2013 14:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, ik heb geen idee wat slim is om te minen.
Elke website geeft andere stats wat het moet opleveren, zwaar annoying.
Afgelopen 2 nachten niet gemined...
Nja als ik iets kan minen dat 9 dollar per dag oplevert, dan vind ik dat de moeite niet waard.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet gemined? Dat is natuurlijk het domste wat je kan doen hezet dan tenminste nog iets aan. Waarom heb je dat niet gedaan?
Ohja sorry, das waar. Ik betaal zelf geen energiekosten dus dat vergeet ik nog wel eensquote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja als ik iets kan minen dat 9 dollar per dag oplevert, dan vind ik dat de moeite niet waard.
Stroom gaat er nog vanaf, en echt beter word me pc er ook niet van
Prijs van Doge doet het nog steeds niet slecht hoor, zeker als je kijkt hoeveel je in LTC oid had kunnen minen ipv Doge.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef bambino het volgende:
Doge nog steeds niet op crypsty, al 15 pagina's aan replies op het request dat iedereen het wilt
Iemand hier die mijn 750.000 doge wil kopen? haha
Steevast door blijven mijnen knul. Die komt er welquote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef bambino het volgende:
Doge nog steeds niet op crypsty, al 15 pagina's aan replies op het request dat iedereen het wilt
Iemand hier die mijn 750.000 doge wil kopen? haha
Ben je nog steeds Doge aan het minen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Steevast door blijven mijnen knul. Die komt er wel
of anders!
Waar kun je de prijs zien dan? Heb een paar websites met zo'n calc maar sommige slaan echt nergens op (zelfs 1tje die 30 dollar per doge aangafquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Prijs van Doge doet het nog steeds niet slecht hoor, zeker als je kijkt hoeveel je in LTC oid had kunnen minen ipv Doge.
Doge minen heeft nu geen zin meerquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Steevast door blijven mijnen knul. Die komt er wel
of anders!
http://doge.yottabyte.nu/quote:Op woensdag 18 december 2013 16:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Waar kun je de prijs zien dan? Heb een paar websites met zo'n calc maar sommige slaan echt nergens op (zelfs 1tje die 30 dollar per doge aangafwaar kan ik tekenen
)
En waar kijkt die site naar (welke trade website)quote:
Cryptsy moet eerst grain er op gassen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Coinedup is momenteel ook de enige, we zijn nog aan het wachten op Cryptsy met zijn allen.
Sowiesoquote:Op woensdag 18 december 2013 17:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Cryptsy moet eerst grain er op gassen.
Ja hier. Ben ff terug op WDC. Als de problemen voorbij zijn weer terug.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef r8v2 het volgende:
Nog meer mensen die bij grain.altminers allemaal rejected shares krijgen?
Inmiddels overgestapt op middlecoin eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben je nog steeds Doge aan het minen?
Is daar nog wat op te halen dan?
Waarom zou je in je eentje in een pool gaan minen? Kun je beter solominen. Hoef je ook geen poolfee te betalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef lainke het volgende:
Zit ik heel de dag alleen op lotto te minen in een pool en nu gelijk 3 man erbij. Net hash gaat ook snel omhoog. Enige aanleiding?
En welke wordt het vannacht? Ik twijfel over een nachtje DMD (Diamond)... wat is je gedachte daar over?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom zou je in je eentje in een pool gaan minen? Kun je beter solominen. Hoef je ook geen poolfee te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |