Waar kun je de prijs zien dan? Heb een paar websites met zo'n calc maar sommige slaan echt nergens op (zelfs 1tje die 30 dollar per doge aangafquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Prijs van Doge doet het nog steeds niet slecht hoor, zeker als je kijkt hoeveel je in LTC oid had kunnen minen ipv Doge.
Doge minen heeft nu geen zin meerquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Steevast door blijven mijnen knul. Die komt er wel
of anders!
http://doge.yottabyte.nu/quote:Op woensdag 18 december 2013 16:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Waar kun je de prijs zien dan? Heb een paar websites met zo'n calc maar sommige slaan echt nergens op (zelfs 1tje die 30 dollar per doge aangafwaar kan ik tekenen
)
En waar kijkt die site naar (welke trade website)quote:
Cryptsy moet eerst grain er op gassen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Coinedup is momenteel ook de enige, we zijn nog aan het wachten op Cryptsy met zijn allen.
Sowiesoquote:Op woensdag 18 december 2013 17:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Cryptsy moet eerst grain er op gassen.
Ja hier. Ben ff terug op WDC. Als de problemen voorbij zijn weer terug.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef r8v2 het volgende:
Nog meer mensen die bij grain.altminers allemaal rejected shares krijgen?
Inmiddels overgestapt op middlecoin eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben je nog steeds Doge aan het minen?
Is daar nog wat op te halen dan?
Waarom zou je in je eentje in een pool gaan minen? Kun je beter solominen. Hoef je ook geen poolfee te betalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef lainke het volgende:
Zit ik heel de dag alleen op lotto te minen in een pool en nu gelijk 3 man erbij. Net hash gaat ook snel omhoog. Enige aanleiding?
En welke wordt het vannacht? Ik twijfel over een nachtje DMD (Diamond)... wat is je gedachte daar over?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom zou je in je eentje in een pool gaan minen? Kun je beter solominen. Hoef je ook geen poolfee te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |