ermahgerd. als ik d'r weer zie stop ik d'r in m'n tas.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef IntensiveGary het volgende:
Mijn meisje kookt trouwens ook graag Japans. Gisteren Unagi met rijst
[ afbeelding ]
Niet Japans(Koreaans, de buren dus), maar wel op een Hello Kitty bordje: Kimchi pannekoekje
[ afbeelding ]
Totoro Soba
[ afbeelding ]
Hello Kitty chocola
[ afbeelding ]
nog meer Totoro
[ afbeelding ]
en een bloemetje
[ afbeelding ]
Oei, gelukkig heb je nee gezegdquote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij wordt niet gelukkig van al die louter vegan shizzle van mij, denk ik ;-)
Geweldigquote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef IntensiveGary het volgende:
Mijn meisje kookt trouwens ook graag Japans. Gisteren Unagi met rijst
[ afbeelding ]
Niet Japans(Koreaans, de buren dus), maar wel op een Hello Kitty bordje: Kimchi pannekoekje
[ afbeelding ]
Totoro Soba
[ afbeelding ]
Hello Kitty chocola
[ afbeelding ]
nog meer Totoro
[ afbeelding ]
en een bloemetje
[ afbeelding ]
Hmm, ik denk dat je over het algemeen toch wel flink je best moet doen om vegetarisch te eten. Als ik de chef voor mij laat kiezen krijg ik altijd vlees of vis.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:54 schreef Adames het volgende:
Is de Japanse keuken geschikt voor vegetariërs? In de zin van: sla een kookboek open en de helft van de recepten is zonder vlees/vis?
Koeien werden in ieder geval tot een 60 jaar terug niet gegeten, dus dat geeft wel hoop.
lastige vrienden hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je over het algemeen toch wel flink je best moet doen om vegetarisch te eten. Als ik de chef voor mij laat kiezen krijg ik altijd vlees of vis.
Ik ga zo eens in mn Japanse kookboek tellen hoeveel vegetarisch is
Rare vraag waarschijnlijk, maar waar smaakt het naar? Vergelijkbaar met een vissoort hier?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Tarado het volgende:
Dit is ook een gerecht wat ik echt lekker vind Miso Black Cod (Gindara Misozuke)
[ afbeelding ]
Is kabeljauwquote:Op woensdag 18 december 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rare vraag waarschijnlijk, maar waar smaakt het naar? Vergelijkbaar met een vissoort hier?
Ja het is een beetje zoetig, echt lekkerquote:Op woensdag 18 december 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat maakt het zo speciaal dan, de bereiding?
Miso.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat maakt het zo speciaal dan, de bereiding?
Ik ben benieuwd, heb het op mijn lijstje met 'binnenkort eens proberen' geplaatst.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja het is een beetje zoetig, echt lekker
Nope, ingevroren bij één van de Aziatische supermarkten bij de Makro, hier in Amsterdam. Ik geloof Amazing Oriental, maar het kan ook één van de andere twee zijn..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Wat voor vis gebruik je? Gewoon paling van de visboer?
maar dat is Chineesquote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef minilot het volgende:
![]()
Oh, en ik maak ook graag van die sesamballetjes met rodebonenpasta!![]()
Foto mijnerzijds:
[ afbeelding ]
En is dat lekker?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:35 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nope, ingevroren bij één van de Aziatische supermarkten bij de Makro, hier in Amsterdam. Ik geloof Amazing Oriental, maar het kan ook één van de andere twee zijn..
Ik heb toch al een paar keer wat tegenvallers gekocht bij de toko. Sommige merken instant miso soep zijn niet te vretenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, hij zal het met verschrikkelijke tegenzin eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |