abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134371011
Een gratis TV. Wie zegt daar nou neen tegen? :7
pi_134371084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef Forbry het volgende:
Tof dat hij het zo kon waarderen (al dacht ik dat dus ook al wel) *O*
Niemand hier twijfelt eraan of hij het kan waarderen. Met het verhaaltje erachter al helemaal niet.

De vraag is of het wel kan zonder dat er problemen ontstaan in zijn relatie (omdat zijn vriendin zich er niet fijn bij voelt en het liever niet heeft).
pi_134371230
Hij zei dat zij daar niks over te zeggen heeft.
pi_134371278
Ik zal wel een lief boodschap bij doen. Van hopelijk kan zij wel gezellig met hem meekijken, want ik deed dat nooit. Was altijd op mezelf in onze relatie.
pi_134371285
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef MaidensTower het volgende:
Hij zei dat zij daar niks over te zeggen heeft.
Fijne jongen. :D.

Of is de relatie pril?
pi_134371327
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:13 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zal wel een lief boodschap bij doen. Van hopelijk kan zij wel gezellig met hem meekijken, want ik deed dat nooit. Was altijd op mezelf in onze relatie.
Wat nou als je niets zegt tegen haar en het lekker oppervlakkig houdt met 'Veel kijkplezier!'?
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:16:50 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134371379
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:13 schreef MaidensTower het volgende:
Dat vind ik onnodig oud zeer ophalen.
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:18:43 #110
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_134371436
Dafuq, nu kom je toch wel met rare dingen TS, je wilde hem toch niet terug? Ga dan ook niet quasi- sentimenteel lopen doen met van die rare briefjes. Gewoon "Bedankt voor je steun in al die jaren, hier een blijk van waardering, veel geluk met je nieuwe vriendin en weet zeker dat zij beter bij je past" en een doosje mercy erbij. Klaar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:18:53 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134371440
Had ie hem.ook wel echt nodig?
Zou dan zeker als je belt gewoon vragen van 'he ik wil wat leuks voor je doen. reisje, tv, boekenbon. Wat wil je graag?'
pi_134371807
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niemand hier twijfelt eraan of hij het kan waarderen. Met het verhaaltje erachter al helemaal niet.

De vraag is of het wel kan zonder dat er problemen ontstaan in zijn relatie (omdat zijn vriendin zich er niet fijn bij voelt en het liever niet heeft).
Nou, ik vond het wel degelijk een beetje doorsijpelen in een aantal posts, dat hij dit gebaar wellicht níet zou gaan/kunnen waarderen...

Wat die vriendin betreft. In deze gevallen zou ik vinden dat het wél iets met haar van doen heeft:
1) TS wil ex terug
2) TS wil ex niet terug, maar wil wel stoken
3) In cadeau zit (negatieve) boodschap naar haar toe

Is hier allemaal niet van toepassing, m.a.w: TS heeft geen fluit met die vriendin te maken (vind ik).
(Snap sowieso niet waarom die vriendin hier moeilijk over zou doen, dus ja...).
Tails tell tales
pi_134371977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Is hier allemaal niet van toepassing, m.a.w: TS heeft gen fluit met die vriendin te maken (vind ik).
Dit is een beetje hetzelfde als neuken met iemand die in een relatie zit. Jij bent dan niet aan het vreemdgaan, de ander wel; jij hebt geen enkele verantwoordelijkheid richting de partner, de ander wel. Op zich doe jij niets fout, hij wel.

Echter is de vraag of je het zo gemakkelijk kunt zien. Het is een cadeautje voor hem, zij staat erbuiten. Echter raak je haar ook met je cadeau en zou je aan eventuele gevolgen moeten denken (net zoals bij het vreemdgaan waar je niets te maken hebt met de partner).

Het kan verkeerd aankomen of verkeerd begrepen worden. Maar dat maakt allemaal niets meer uit, hij vindt het okay.
pi_134371987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef Forbry het volgende:
(Snap sowieso niet waarom die vriendin hier moeilijk over zou doen, dus ja...).
Omdat zijn vriend een dure cadeau krijgt van zijn ex.

C'mon.
pi_134372246
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit is een beetje hetzelfde als neuken met iemand die in een relatie zit. Jij bent dan niet aan het vreemdgaan, de ander wel; jij hebt geen enkele verantwoordelijkheid richting de partner, de ander wel. Op zich doe jij niets fout, hij wel.

Echter is de vraag of je het zo gemakkelijk kunt zien. Het is een cadeautje voor hem, zij staat erbuiten. Echter raak je haar ook met je cadeau en zou je aan eventuele gevolgen moeten denken (net zoals bij het vreemdgaan waar je niets te maken hebt met de partner).

Het kan verkeerd aankomen of verkeerd begrepen worden. Maar dat maakt allemaal niets meer uit, hij vindt het okay.
Ik snap je punt wel, maar ik vind vreemdgaan zelf wel degelijk een beetje bij punt 1 of punt 2 horen (ligt aan de situatie), dus dat zie ik wel degelijk als "fout" (maar dan nog ligt de verantwoordelijkheid in zo'n situatie inderdaad vóóral bij de vreemdganger zelf vind ik. ;) ).

Ik vind dit al met al dus toch heel wat anders. Sorry, maar zie zelf ook niet waarom dit cadeau die vriendin zou raken. Ja, misschien vanuit een misplaatst gevoel van jaloezie of zo, maar dat is niet iets waar TS rekening mee hoeft te houden imo.
Tails tell tales
pi_134372291
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat zijn vriend een dure cadeau krijgt van zijn ex.

C'mon.
Zie het probleem echt niet. De reden is toch wel overduidelijk? Ik zou -zijnde die vriendin- zelfs trots zijn volgens mij (EDIT: en heel blij voor mijn vriend) :Y :)
Tails tell tales
pi_134372322
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 17-12-2013 17:42:01 ]
Tails tell tales
pi_134372420
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb mijn ex gebeld. Beide nummers. Op zijn andere nummer nam zijn vriendin op :@ Awkward.

Hij belde later terug. Heb hem het hele verhaal verteld. Hij kon het heel erg waarderen!

Dus, het gaat door ;)
Mijn complimenten voor het feit dat je hem gebeld hebt! Geen app, geen mail, geen gedachteninvulling, maar gewoon, hoppa, de directe klap. Daar is wel wat moed voor nodig maar je hebt nu wel een zeer duidelijk antwoord. _O_
Somebody that I used to know
pi_134372430
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ja vriendin. K was gespannen door jullie reacties. Hij vond het helemaal niet raar of iets. Ik mag het ook zelf uitkiezen van hem.
Sympathiek van hem _O-

Kom op TS, dit ga je niet daadwerkelijk doen toch?
Geef hem een bloemetje, of desnoods een Bongo bon zodat hij samen met zijn vriendin rond de feestdagen iets leuks kan gaan doen, maar 300 euro uitgeven aan materiele zaken is gewoon niet echt handig eerlijk gezegd. :{
pi_134372496
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:45 schreef Operc het volgende:

[..]

Sympathiek van hem _O-

Kom op TS, dit ga je niet daadwerkelijk doen toch?
Geef hem een bloemetje, of desnoods een Bongo bon zodat hij samen met zijn vriendin rond de feestdagen iets leuks kan gaan doen, maar 300 euro uitgeven aan materiele zaken is gewoon niet echt handig eerlijk gezegd. :{
Boeiuh, zij heeft het ervoor over, sterker nog: voor haar betekent het heel veel om dit te kunnen doen. En hij accepteert het. What's the problem?
Somebody that I used to know
pi_134372573
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Boeiuh, zij heeft het ervoor over, sterker nog: voor haar betekent het heel veel om dit te kunnen doen. En hij accepteert het. What's the problem?
Dat er mogelijk verwachtingen ontstaan door dit soort acties en dat die waarschijnlijk niet worden ingelost. (Bijvoorbeeld een TS die stiekem een uitgebreide dankbetuiging verwacht op haar dankbetuiging, meer contact etc.)
pi_134372688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat er mogelijk verwachtingen ontstaan door dit soort acties en dat die waarschijnlijk niet worden ingelost. (Bijvoorbeeld een TS die stiekem een uitgebreide dankbetuiging verwacht op haar dankbetuiging, meer contact etc.)
TS moet dan wel zwaar zitten liegen, want dat gevoel krijg ik totáál niet bij dit/haar verhaal.

Jeetje, zegt meer iets over de posters hier (en wellicht zelfs over de huidige maatschappij?), dat dit soort gebaren automatisch als "verdacht" worden bestempeld :')
Tails tell tales
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:55:01 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134372711
Geef ze dan een uitgebreidt weekendje weg ofzo O+
pi_134372753
Dit mens :')
pi_134372761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

TS moet dan wel zwaar zitten liegen, want dat gevoel krijg ik totáál niet bij dit/haar verhaal.
Niet bij het verhaal an sich, maar meer bij de hoogte van het bedrag. :)
quote:
Jeetje, zegt meer iets over de posters hier (en wellicht zelfs over de huidige maatschappij?), dat dit soort gebaren automatisch als "verdacht" worden bestempeld :')
Ik geef toe, voor mij is 300 euro best wel veel geld om uit te geven aan een cadeau. Pas net student af, dus misschien scheelt dat wat. ;)
pi_134372984
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef Operc het volgende:

[..]

Niet bij het verhaal an sich, maar meer bij de hoogte van het bedrag. :)

[..]

Ik geef toe, voor mij is 300 euro best wel veel geld om uit te geven aan een cadeau. Pas net student af, dus misschien scheelt dat wat. ;)
Ja, 300 euro is op zich ook best veel geld, maar maakt dat wat uit dan? Het is het haar blijkbaar waard en gezien haar achtergrondverhaal, kan ik daar nog best inkomen ook... :)
Tails tell tales
pi_134373048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:40 schreef CarbonC het volgende:

[..]

300 euro veel vinden voor een kado :')
20 euro en een ferme handdruk :{w
pi_134373070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 18:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, 300 euro is op zich ook best veel geld, maar maakt dat wat uit dan? Het is het haar blijkbaar waard en gezien haar achtergrondverhaal, kan ik daar nog best inkomen ook... :)
Als er geen verwachtingen bij zitten is dat prima, maar aangezien ze nu geen contact hebben zou ik me kunnen voorstellen dat TS verwacht dat dit een manier is om weer contact te krijgen (niet perse relatie overigens). En de vraag is of een dergelijke verwachting zou worden ingelost. Zoals ik al eerder zei, ik zeg niet dat ze die verwachting heeft, maar het zou zonde zijn als ze met een dergelijke verwachting 300 euro uitgeeft en teleurgesteld wordt.
pi_134373465
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 18:04 schreef Operc het volgende:

[..]

Als er geen verwachtingen bij zitten is dat prima, maar aangezien ze nu geen contact hebben zou ik me kunnen voorstellen dat TS verwacht dat dit een manier is om weer contact te krijgen (niet perse relatie overigens). En de vraag is of een dergelijke verwachting zou worden ingelost. Zoals ik al eerder zei, ik zeg niet dat ze die verwachting heeft, maar het zou zonde zijn als ze met een dergelijke verwachting 300 euro uitgeeft en teleurgesteld wordt.
Het is toch juist TS zelf, die geen contact meer wilde?
Tails tell tales
pi_134373496
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 18:17 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het is toch juist TS zelf, die geen contact meer wilde?
Ik moet beter lezen. :X Laat maar :P
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:03:38 #131
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_134375059
:')

Wat een klote topic is dit , en wel om verschillende , meerdere , redenen

De TS wil een televisie kopen voor in de slaapkamer, wat een ontzettend dom idee. :') uitleg hoeft niet neem ik aan. En dan ook nog een "grote" pauper tv van wel 300 euro, man daar koop zo'n 30cm dikbeeld tv van ,

de 2e reden is,, oh .. meer woorden wil ik er eigenlijk niet aan vuil maken.
pi_134375994
TS wil een cadeau kopen voor een ex, omdat ze dankbaar is voor alles wat hij voor haar gedaan heeft. Ex kan dit erg waarderen.

Ja, echt een klote topic dit hoor :')
Tails tell tales
pi_134376135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Forbry het volgende:
TS wil een cadeau kopen voor een ex, omdat ze dankbaar is voor alles wat hij voor haar gedaan heeft. Ex kan dit erg waarderen.

Ja, echt een klote topic dit hoor :')
Deze weet.

Ik dacht trouwens dat het al allemaal opgelost was? :')
pi_134378497
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat nou als je niets zegt tegen haar en het lekker oppervlakkig houdt met 'Veel kijkplezier!'?
Ik laat hem naar de winkel komen, reken het af en zeg "Bedankt voor uw aankoop. Tot ziens :D " (Ik werk daar)
pi_134378692
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mijn complimenten voor het feit dat je hem gebeld hebt! Geen app, geen mail, geen gedachteninvulling, maar gewoon, hoppa, de directe klap. Daar is wel wat moed voor nodig maar je hebt nu wel een zeer duidelijk antwoord. _O_
Als ik iets van hem heb geleerd is dat niet denken voor een ander (iets waar ik veel moeite mee had) en direct communiceren :) Bewijst maar wat hij mij heeft geleerd ;)
pi_134433606
En wat ik krijg heel FOk! voor al die adviezen voor jouw kloontjes? :D
pi_134438886
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef MangoLotion het volgende:
En wat ik krijg heel FOk! voor al die adviezen voor jouw kloontjes? :D
Ondanks dat ik dit topic wel leuk vind, had ik een negatieve associatie bij de username. Ik kon het niet helemaal plaatsen, maar TS is die irritante met dat meervoudige klonencomplex (a.k.a. Helplessss -of iets dergelijks- enzo)?

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 19-12-2013 06:48:53 ]
Tails tell tales
pi_134441433
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:29 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ondanks dat ik dit topic wel leuk vind, had ik een negatieve associatie bij de username. Ik kon het niet helemaal plaatsen, maar TS is die irritante met dat meervoudige klonencomplex (a.k.a. Helplessss -of iets dergelijks- enzo)?
Ja. Ze is niet zozeer irritant, maar zo moet gewoon inzien dat ze door haar keuzes zichzelf nog meer in de problemen brengt en dat die 35 klonen en 25 duizend topics niet echt effectief zijn
pi_134442971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:29 schreef Forbry het volgende:

[..]

Haha, dat was ook mijn 1e reactie hierop. Zal die helpless wel weer zijn, wat een pareltje van een topic weer :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_134471443
Boeie gratis tv
Worry is a misuse of imagination
pi_134473478
Ik wacht nog ff op de BTW-actie die ik kan combineren met mijn personeelskorting. Dat is -40% haha. Heb ik mijn ex ook verteld, dus hij weet dat hij het eind januari kan verwachten. Ik koop er ook gelijk 1 voor mezelf :s)
  vrijdag 20 december 2013 @ 09:24:01 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134479791
Is t dan netto 300 euro of gaat daar die korting nog vanaf?
pi_134480358
Hij mag iets uitkiezen van ¤ 500,-. Ik betaal dan na de kortingen ¤ 300,-.

[ Bericht 54% gewijzigd door MaidensTower op 20-12-2013 10:10:48 ]
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:56:09 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134507612
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:57 schreef MaidensTower het volgende:
Hij mag iets uitkiezen van ¤ 500,-. Ik betaal dan na de kortingen ¤ 300,-.
Heb je dan nog wel geld voor treinkaartjes om te shoppen?
pi_134509204
Ja, nu ik werk wel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')