Volgens mij ben jij een beetje dom.quote:
Nee maar als je doel niet is om te screwen in een relatie, maar je ex (als persoon) wilt bedanken dat hij je eigenhandig door een dal heeft heengesleurd (wat de OP doet vermoeden) Vind ik het wel een nobel streven van de TS.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:34 schreef zarGon het volgende:
[..].
Precies, toon hoe dankbaar je bent door 'fuck you, I don't give a shit' tegen je ex te zeggen!
Maakt niet uit wat je doel is, als je geeft om hem (ex), dan denk je aan de gevolgen van je actie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar als je doel niet is om te screwen in een relatie, maar je ex (als persoon) wilt bedanken dat hij je eigenhandig door een dal heeft heengesleurd (wat de OP doet vermoeden) Vind ik het wel een nobel streven van de TS.
Ligt eraan hoe die vriendin erin staat. Maar als de relatie in rampspoed komt door een cadeau van een ex, dan was het een flinke kloterelatie. Zoals gezegd, ze wil hem niet terug ofzo dus de huidige partner hoeft zich niet beconcurreerd te voelen o.i.d.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je doel is, als je geeft om hem (ex), dan denk je aan de gevolgen van je actie.
Wat geweest is, is geweest. Hij heeft niets aan een bedankje als dat bedankje z'n huidige relatie verneukt.
Lekker kort door de bocht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe die vriendin erin staat. Maar als de relatie in rampspoed komt door een cadeau van een ex, dan was het een flinke kloterelatie. Zoals gezegd, ze wil hem niet terug ofzo dus de huidige partner hoeft zich niet beconcurreerd te voelen o.i.d.
Is er nog een long-term crash course dan? Imo is het de vraag of nieuwe partner zo'n cadeau zou slikken. Nou, je kan daar aan denken door bijvoorbeeld nog een brief bij te laten bezorgen waarin ze de op duidelijk maakt.quote:
Ziet ze nu pas in. Ze passen niet bij elkaar, maar achteraf kan zij zeggen dat hij haar door een dal heeft heengetrokken. Ik vind een bedankje wel een mooie blijk van waardering.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:43 schreef Fes1-2 het volgende:
Zeg ik wou nog even zeggen dat ik je nooit genoeg bedankt heb voor alles. Bij deze dus een TV om alsnog mijn dankbaarheid te betuigen.... Ik vind het een beetje ene héél gek kado! Maar verder wel lief.
Dude, srsly.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is er nog een long-term crash course dan? Imo is het de vraag of nieuwe partner zo'n cadeau zou slikken. Nou, je kan daar aan denken door bijvoorbeeld nog een brief bij te laten bezorgen waarin ze de op duidelijk maakt.
Dit vind ik een hele mooie. En een financiële bijdrage aan de opleiding van zijn kind ligt imo ook veel meer in een lijn met wat hij voor jou gedaan heeft, dan het geven van een TV.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een materieel kado is al een slecht idee, en een duur onpersoonlijk ding als een tv nog veel meer. Ik zou me daar als ex heel ongemakkelijk bij voelen, laat staan wat die nieuwe vriendin daarvan moet vinden.
Schrijf een mooie brief waarin je je dankbaarheid uit, dat lijkt me een veel beter kado. En mocht je per sé een financiële bijdrage willen geven omdat hij jou zo ondersteund heeft, wacht dan tot hij kinderen heeft en doe een donatie op een spaarrekening voor hen of iets dergelijks.
Dus TS maakt wel even uit hoe die vriendin zich moet voelen, en of die relatie überhaupt belangrijk voor haar ex mag/kan zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe die vriendin erin staat. Maar als de relatie in rampspoed komt door een cadeau van een ex, dan was het een flinke kloterelatie. Zoals gezegd, ze wil hem niet terug ofzo dus de huidige partner hoeft zich niet beconcurreerd te voelen o.i.d.
Ligt eraan. Ik zou daar niet een hele emotionele waarde aan hechten en over bitchen. praktisch gezien zou ik denken: Leuke tv om samen films op te kijken. Waarom onzeker worden vanwege materiaal? Snap dat anderen misschien een afgunst voelen maar je moet het ook los zien van eventuele liefde ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude, srsly.
Hoe fijn zou jij het nou vinden als je huidige vriendin een 'duur' cadeau van haar ex zou accepteren? Zou je daar überhaupt een lekker gevoel bij hebben? Jij zou er vrede mee hebben dat je vriendin een 'dure' tv in haar slaapkamer heeft staan die ze van haar ex heeft gekregen?
Zo ja, ga er maar niet vanuit dat iedereen er zo over denkt.
Het gaat toch om de boodschap? Hoe brengt een TV van 300 euro de boodschap beter over dan een briefje met een kleiner en algemeen kado (eetbon of zo)?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik zou daar niet een hele emotionele waarde aan hechten en over bitchen. praktisch gezien zou ik denken: Leuke tv om samen films op te kijken. Waarom onzeker worden vanwege materiaal? Snap dat anderen misschien een afgunst voelen maar je moet het ook los zien van eventuele liefde ofzo.
Nee maar als je al geen blijk van waardering mag geven- wat compleet losstaat van liefde, ze wil hem immers niet terug- is het wel heel treurig. Het gaat hier in het topic meer over het cadeau dan het gebaar, te duur blabla. Het gebaar is toch mooi? De persoon bedanken die je veel gesteund heeft. toevallig je ex dus, waarom zou zijn huidige vriendin zich druk maken? Geen enkele reden toe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus TS maakt wel even uit hoe die vriendin zich moet voelen, en of die relatie überhaupt belangrijk voor haar ex mag/kan zijn?
Niet beter, dus het is aan de TS wat ze doet. Mensen moeten zich niet aanstellen imo. Het is niet dat ze hem ten huwelijk vraagt ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de boodschap? Hoe brengt een TV van 300 euro de boodschap beter over dan een briefje met een kleiner en algemeen kado (eetbon of zo)?
Ja klopt. Ik zou het inderdaad ook best triest vinden als die vriendin hier zodanig over flipt dat de relatie op de klippen loopt. Maar waarom dat risico nemen? Wie is TS om voor hun relatie te bepalen wat wel of juist niet als ongewenst beschouwd wordt? Dit vult TS voor die vriendin en haar ex in, en daar heeft ze geen ene fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar als je al geen blijk van waardering mag geven- wat compleet losstaat van liefde, ze wil hem immers niet terug- is het wel heel treurig. Het gaat hier in het topic meer over het cadeau dan het gebaar, te duur blabla. Het gebaar is toch mooi? De persoon bedanken die je veel gesteund heeft. toevallig je ex dus, waarom zou zijn huidige vriendin zich druk maken? Geen enkele reden toe.
Nogmaals, wie ben jij of de TS, om voor die twee te bepalen of ze dit wel of niet een big deal vinden. Je bemoeit je met dingen (hun relatie) die je geen zak aan gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet beter, dus het is aan de TS wat ze doet. Mensen moeten zich niet aanstellen imo. Het is niet dat ze hem ten huwelijk vraagt ofzo.
WTF?? Bemoeien? Het is toch niet dat je inhoudelijk wat zegt over de relatie? Gvd zeg, hoe zij als stel omgaan met een cadeau van een EX is niet je zaak, dat vind ik meer neigen naar bemoeien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Nogmaals, wie ben jij of de TS, om voor die twee te bepalen of ze dit wel of niet een big deal vinden. Je bemoeit je met dingen (hun relatie) die je geen zak aan gaat.
Gewoon niet doen dus.
Waarom überhaupt het risico nemen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
WTF?? Bemoeien? Het is toch niet dat je inhoudelijk wat zegt over de relatie? Gvd zeg, hoe zij als stel omgaan met een cadeau van een EX is niet je zaak, dat vind ik meer neigen naar bemoeien.
Dealquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom überhaupt het risico nemen?
Maar goed, een gevalletje agree to disagree?
Je vraagt advies. 90% hier zegt: Niet doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |