Oh god nee dat moet je al helemáál niet doen. Je niet met haar bemoeien. Als het goed is heb je die brief aan hem zo geschreven dat zij hem prima kan lezen zonder dat er een catfight uitbreekt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:54 schreef MaidensTower het volgende:
TV en brief is wel persoonlijk. Ik schrijf wel een tekst ook aan haar
Niks huidige vriendin, wel met hem afstemmen. Het is dan aan hem om dit evt. met zijn vriendin af te stemmen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit. Sta je er toch op een tv te geven, dan zou ik even contact opnemen met zijn huidige vriendin, haar vertellen waarom je dit wilt (je beschrijft het prima in de OP) en vraag hoe zij hier tegenover staat.
Don't.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:54 schreef MaidensTower het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Slecht idee. Slecht slecht slecht idee.
Kaartje met bedankwoorden en that's it. Je wilt zelf geen contact ook meer, geef 'm dan ook geen TVGewoon bedanken. Klaar.
Dat je hier zelf mee komt zegt ook iets.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef MaidensTower het volgende:
Wil hem echt niet terug of iets. Wij passen niet bij elkaar
Ja die brief wel, maar ik snap niet hoe je kunt denken dat zoiets praktisch als een TV een leuk persoonlijk kado kan zijn aan je ex.....quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:54 schreef MaidensTower het volgende:
Kijk nu komen we ergens. Doe er ook een wat betere en grotere TV bij. Verdubbel je budget!quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hij wil ook nog een PS4, heb ik vernomen.
Des te groter het cadeau, des te groter de dankquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens. Doe er ook een wat betere en grotere TV bij. Verdubbel je budget!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef MaidensTower het volgende:
Jullie hebben gelijk. Ik leg er wel geld bij en koop een 101 inch TV voor mezelf
Neeee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef MaidensTower het volgende:
Jullie hebben gelijk. Ik leg er wel geld bij en koop een 101 inch TV voor mezelf
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef MaidensTower het volgende:
En nu ook geen bedankje meer dan naar je ex? Dat is wel een grote omslag he: van een TV en brief naar niets?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Gewoon doen joh, wat interesseert het jou hoe die ex reageert op een gebaar van jou. Dat is hun probleem. Jij wilt immers je dankbaarheid tonen, en zeggen dat je hem waardeert voor zijn steun. En omdat hij van TV-kijken houdt, is dat een prima cadeau, vooral als geld voor 'jullie' destijds niet op kon als het ware.
Ga ervoor, laat hem zijn cadeau afleveren. Het is gewoon aan cadeau, dat hij zoveel voor je heeft betekent, heeft niets met liefde te maken. Dus hoe die ex reageert is niet jouw zaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |