twitter:
Er kan een monteur ziek zijn, ongelukje gehad, dingen gebeurenquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:12 schreef 3rdRock het volgende:
nou, die cv-lul komt niet meer. ik word gebeld voor een andere afspraak. gelukkig is het alleen maar de gasleiding afnogwatten en doet mijn verwarming het gewoon. zal wel 2014 worden met dit flutbedrijf.
ik ga naar mijn werk. laatste dagje![]()
![]()
Leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag weer gezellig een pva schrijven
Flopsjow
Fijn was dat hequote:
Je kan allicht een topic maken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:05 schreef Vlindur het volgende:
Komt er ook een meet-topic?
Ik ga donderdag overdag met m'n vriendin (en kinderen) en volgende week maandag of dinsdag met man (en kinderen)
Tuurlijk niet, meeten is eng.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:05 schreef Vlindur het volgende:
Komt er ook een meet-topic?
Ik ga donderdag overdag met m'n vriendin (en kinderen) en volgende week maandag of dinsdag met man (en kinderen)
Waarom zou jij dat moeten doen? Of ging je er eerst nog even op?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh ik bedenk mij net dat ik een huisgenoot uit zijn bed zou trommelen voor zijn tentamen, maar ik heb mij verslapen. Hopelijk is hij zelf van de wekker wakker geworden...
Omdat de persoon in kwestie dat gevraagd had?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat moeten doen? Of ging je er eerst nog even op?
Ben je dan wel optijd voor Kerstmis?quote:
Precies, kan je genoeg uren mee vullen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat ie nou terugblikken op de grootste mislukkingen van @Work?
Begin daar dan een week eerder mee.......
Een fax richting het westen?quote:
Nee. Ik vond het altijd een gladde glibberquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lang geleden was sjors maikel de natte droom van mint
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het kan zijn dat deze persoon niet opneemt."
En dan het opgenomen gesprekje uitzenden.
Ik doe m'n best vandaag maar ik vrees dat ik hem niet leeg krijg...quote:
I DON'T WANNA LIVE LIKE THAT!quote:
Beter.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laffe bende.
Iemand een shotje?
[ afbeelding ]
Wat kutkwaliteit trouwens die internetstreamquote:
Mietjequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laffe bende.
Iemand een shotje?
[ afbeelding ]
FM. That's why I'm heppiequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat kutkwaliteit trouwens die internetstream
Even een nat washandje erdoor halen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
De zurigheid vliegt mij om de oren
Mwah, is mij dan weer te vrolijk dit nummer. Mag ik wat zuurtjes?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
De zurigheid vliegt mij om de oren
Bier is ook maar 5/6 procentquote:
Als het er op aan komt, zuip ik alles wegquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het er op aan komt, zuip ik alles weg
Wel fucking lekkerquote:
Weet ik niet. Ookal zou ik het wel willen proeven.quote:
Ik wil Monkeywrench van de Foos op 3FM horenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat kutkwaliteit trouwens die internetstream
Hai Roflquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van The Voice Of Holland beter.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van The Voice Of Holland beter.
Heb thuis nog een flesjequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ookal zou ik het wel willen proeven.
quote:
Was dit een subtiele uitnodiging?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb thuis nog een flesje
Overigens is baileys ook maar 16% ofzo en ook erg fijn
Vast niet, subtiliteit komt niet voor in het woordenboek van SCquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was dit een subtiele uitnodiging?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast niet, subtiliteit komt niet voor in het woordenboek van SC
Noem je dat subtielquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was dit een subtiele uitnodiging?
Echt wel!quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast niet, subtiliteit komt niet voor in het woordenboek van SC
Er komt een dag dan sta ik idd voor je deur... niet subtiel te zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Noem je dat subtiel
[..]
Echt wel!Alleen snappen mensen het nooit
Zo zo. Pandapuntendeflatie danquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er komt een dag dan sta ik idd voor je deur... niet subtiel te zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er komt een dag dan sta ik idd voor je deur... niet subtiel te zijn.
Dat weet je niet, misschien krijg ik wel een klap voor m'n smoelquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo zo. Pandapuntendeflatie dan
Ciao bellaquote:
Laatste. Zijn te veel mensen dus je ziet toch niks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik twijfel erover om morgen naar die opening te gaan (en laat thuis te zijn) of gewoon hier op FOK! met jullie lang leve de lol te beleven.
Dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste. Zijn te veel mensen dus je ziet toch niks.
Ik zou alleen bij Bastille gaan kijken als ik er was.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste. Zijn te veel mensen dus je ziet toch niks.
De sleutel is kwijt!11!11! Wie o wie heeft de sleutel!11!!1 Oh nee! Epke!1!!1 Daar is Epke!!11! En hij staat!!! MET de sleutel!11!!1 Komt het toch nog allemaal goedquote:
Kijken hoe ze de boel in FIRE zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou alleen bij Bastille gaan kijken als ik er was.
Ik ga misschien morgen wel even langsquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou alleen bij Bastille gaan kijken als ik er was.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:55 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk is er een toilet in het Ekdom Eetcafé want je komt er om door de schijtlolligheden.
Ga ik donderdag wel even kijken!quote:
Ja.. maarja daar is wel ruimte en zo krijg je mensen de hele stad door.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
Blokhuispoort.. Waarom niet in het directe centrumAch zo ver ist niet..
Vlakbij de Ierse pub!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja.. maarja daar is wel ruimte en zo krijg je mensen de hele stad door.
Het streetview mannetje heeft een kerstmuts opquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
Blokhuispoort.. Waarom niet in het directe centrumAch zo ver ist niet..
Bij mij nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het streetview mannetje heeft een kerstmuts op
Ben jij dat Domien?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef alors het volgende:
Ik gin op streetview door de Weaze, niks te zien
Hier nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het streetview mannetje heeft een kerstmuts op
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
The Scientist
Ik zoek even een hoge brug op om vanaf te springen
AAAAAHoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ahhhoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat een eind, wat een eind
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ginquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef alors het volgende:
[..]
WAT EEN STREETVIEW!! WAT EEN STREETVIEW!!!
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 12:19:22Ik heb Fatboy Slim - Eat Sleep Rave Repeat (Calvin Harris Remix) aangevraagd voor #3FM. Vraag een plaat aan! http://t.co/hpFWFQvd3N #SR13 reageer retweet
God dat is wel erg ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:25 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 12:19:22Ik heb Fatboy Slim - Eat Sleep Rave Repeat (Calvin Harris Remix) aangevraagd voor #3FM. Vraag een plaat aan! http://t.co/hpFWFQvd3N #SR13 reageer retweet
!! Hoe overduidelijk wil je het hebben.
SER / Het grote Coen Swijnenberg topic! #1quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:48 schreef Pino112 het volgende:
SER / Het grote Paulgod-topic. Met z'n grote bril.
Raar dat die er nog niet was.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SER / Het grote Coen Swijnenberg topic! #1
lijkt mij eerder veelzeggend dan raarquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij eerder veelzeggend dan raar
Wilbert, wat een kanjer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:25 schreef Pino112 het volgende:
!! Hoe overduidelijk wil je het hebben.
Ik wil alles horen! 1 dag lang Foo Fightersquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil Monkeywrench van de Foos op 3FM horen
ik ken hele leuke gifjes van haarquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16219/ea68a9eb
Het is maar net waar je aan denk hequote:
Ik was een keer op het strand hier, 500 van die paardjes!quote:
Friezenmeet ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was een keer op het strand hier, 500 van die paardjes!
[ afbeelding ]
quote:
Tofquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omrop Fryslan
Afgelopen oktober ook weer, maar toen niet wezen kijken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:38 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek dat nummer dat Coen gisteren voorstelde bij Praatje Plaatje, Nederlandse versie van Band Aid - Do they know it's christmas time, was heel erg fout. Iemand een idee?
http://coenensandershow.bnn.nl/m/item/500quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:38 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek dat nummer dat Coen gisteren voorstelde bij Praatje Plaatje, Nederlandse versie van Band Aid - Do they know it's christmas time, was heel erg fout. Iemand een idee?
Oh.quote:
Leven die nog?quote:
quote:
OUWE VOGELZOEKER!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HALLO HIER DE BRANDWEER HOORT U MIJ?
Ik heb nog wel wat werk voor jequote:
Ik kom direct die kant op als je treinkaartje betaalt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat werk voor je
Voor 10e je hele huis laten schoonmakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom direct die kant op als je treinkaartje betaalt.
Retourtje is 20 euroquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor 10e je hele huis laten schoonmaken
En hoe schoon wordt m'n huis dan?quote:
Als ik een fatsoenlijk avondmaal krijg dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En hoe schoon wordt m'n huis dan?
Poets je ook goed achter de randjes?
Macaroni Carbonara?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een fatsoenlijk avondmaal krijg dan doe ik dat.
Deprimuziek ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
Niet het nummer wat ik vandaag kan gebruiken
Help.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
Niet het nummer wat ik vandaag kan gebruiken
Mooi nummer, de eerste keer Donnie Darko kijken met dit nummer op het einde, geniaalquote:
Neeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhquote:
Hoor ik daar al bij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Kan de vaste kliek geen eigen krijgen?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Autist.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Je bent geen SER toerist. Ik was er vorig jaar wel eentje, maar ben blijven plakkenquote:
Ben ik nog steeds de toerist?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Je bent SER toerist. Ik was er vorig jaar wel eentje, maar ben blijven plakken
Zie edit, ik was weer in de ik-vergeet-woorden te tikken modus. Mijn excusesquote:
Ja niet zo sarcastisch. Mijn autistische brein kan er niet mee omgaanquote:
Op sommige tijden loopt het wel echt uit de hand ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind SR gewoon té druk. Ik kan dan andermans post niet meer lezen.
Ja ik vind het best grappig af en toe maar als ik 5 minuten iets anders doe kan ik het topic niet meer volgenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:44 schreef alors het volgende:
[..]
Op sommige tijden loopt het wel echt uit de hand ja.
Zo tegen het begin en einde aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:44 schreef alors het volgende:
[..]
Op sommige tijden loopt het wel echt uit de hand ja.
Dat dus en dan is het moeilijk communiceren met bepaalde personen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind het best grappig af en toe maar als ik 5 minuten iets anders doe kan ik het topic niet meer volgen
Nee idd, 'even' een paar gemiste uurtjes teruglezen is er ook niet meer bijquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind het best grappig af en toe maar als ik 5 minuten iets anders doe kan ik het topic niet meer volgen
s'nachts is het wel heel gezellig ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het 's nachts altijd zo leuk hier. En als ik om 5 uur op moest staan om te trainen. Even de mensen hier gedag zeggen
Dan ga je toch over op faxen, lekker rustig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat dus en dan is het moeilijk communiceren met bepaalde personen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom in topic 4500 wel terug ofzo.
Ik hou echt teveel van mijn slaap om dan wakker te blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
s'nachts is het wel heel gezellig ja.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga je toch over op faxen, lekker rustig.
ow het is weer tijd voor de UI change?quote:
Morgen pas toch? Ik doe hem morgen iigquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef franklop het volgende:
[..]
ow het is weer tijd voor de UI change?
Even quoten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom in topic 4500 wel terug ofzo.
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen pas toch? Ik doe hem morgen iig
Want?quote:
je was er alweer, 165 topics te vroegquote:
Ik ben er nog. SR is nog niebegonnenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
je was er alweer, 165 topics te vroeg
Ik heb 'm al sinds gisteren ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef franklop het volgende:
[..]
ow het is weer tijd voor de UI change?
Ik heb hem altijd van 18 - 24 decemberquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik 't nou altijd aan 't begin van de week deed of pas op de dag zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |