SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door roislecxe op 17-12-2013 04:03:39 ]Forcefield City Bewoner
Als iemand hier tegenaan loopt kan ik wel helpen. Gewoon even je wallet.dat naar mij opsturenquote:Op dinsdag 17 december 2013 03:54 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Mag deze een vast plekje krijgen dan?
[ afbeelding ]
600 is best optimistischquote:Op dinsdag 17 december 2013 04:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Over een uurtje onder de 600 dus
Zal t onthouden, ik stuur hem als ik dood ben ok?quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als iemand hier tegenaan loopt kan ik wel helpen. Gewoon even je wallet.dat naar mij opsturen
Dat zijn de traps. Het trekt nu weer aan en mensen kiezen eieren voor hun geld, dan kakt het weer even in en stijgt het een paar minuten later weer verder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:30 schreef TimKuik het volgende:
Ik zie wel weer veel sells komen. Okcoin gaat ook weer een klein beetje naar beneden.
Nee, dit is een bull trap, geen bear trap. We gaan naar beneden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:31 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat zijn de traps. Het trekt nu weer aan en mensen kiezen eieren voor hun geld, dan kakt het weer even in en stijgt het een paar minuten later weer verder.
Ik gok LTC over een paar uur weer richting de 25.
Een bulltrap gaat meestal met veel minder volume omhoogquote:Op dinsdag 17 december 2013 04:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, dit is een bull trap, geen bear trap. We gaan naar beneden.
De prijs steeg juist zo hard omdat er bijna geen volume was.quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een bulltrap gaat meestal met veel minder volume omhoog
Naar welke koers kijk jijquote:Op dinsdag 17 december 2013 04:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
De prijs steeg juist zo hard omdat er bijna geen volume was.
Ik zou op dit moment op de Chinese koersen afgaan. Op Okcoin worden 4x zoveel LTC verhandeld als btc-equote:
Ik denk ook bulltrap, stond net een metershoge sell wall op BTCChina, die lijkt helemaal weggesmolten nu...quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, dit is een bull trap, geen bear trap. We gaan naar beneden.
Niets doen is het beste.quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:41 schreef roislecxe het volgende:
Hier is ook bar lastig op in te spelen. Omhoog betekent in 5 minuten een rechte pijl omhoog, vervolgens een gestage daling, en op een bepaald punt weer een pijl omhoog enz...
Als je te laat bent, kun je het alweer vergeten. En op tijd sellen anders zit je er weer mee...
Aardig irritant.
Heb nog lang gewacht met instappen tot het eruit begon te zien dat de bodem een beetje bereikt was... Niet dusquote:Op dinsdag 17 december 2013 04:44 schreef Mortaxx het volgende:
Dat valt reuze mee. Ik zit er ongeveer rond de 800 in
Gewoon hard MOON schreeuwen, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 04:45 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah, ik volg het nu 3 weken ofzo, en dan vooral vanuit een economisch perspectief.
Wat me verbaast is dat mensen nog altijd denken te weten welke kant het op gaat, en wanneer deze richting ingeslagen wordt, wat de bodem is etc. Zelfverklaarde experts alles.
Zit veel wishful thinking bij. Ook bij mezelf. Markt is niet te voorspellen, maar je gaat toch naar signalen zoeken die je positie rechtvaardigenquote:Op dinsdag 17 december 2013 04:45 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah, ik volg het nu 3 weken ofzo, en dan vooral vanuit een economisch perspectief.
Wat me verbaast is dat mensen nog altijd denken te weten welke kant het op gaat, en wanneer deze richting ingeslagen wordt, wat de bodem is etc. Zelfverklaarde experts alles.
Sinds october zijn we naar 1100 gestegen en weer gehalveerd. Hoe kun je op die 2 super volatiele maanden nou een mening baseren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit veel wishful thinking bij. Ook bij mezelf. Markt is niet te voorspellen, maar je gaat toch naar signalen zoeken die je positie rechtvaardigenMaar ach, buy & hold is nog altijd te meest winstgevende strategie toch. Of dat ook voor valuta geldt betwijfel ik
quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Sinds october zijn we naar 1100 gestegen en weer gehalveerd. Hoe kun je op die 2 super volatiele maanden nou een mening baseren?
Ik vind echt bijzonder hoeveel mensen hier poep praten, en denken er verstand van te hebben. En het ergste is nog de net wat dommere mensen die dit geloven en er in mee gaan.
Gelukkig hebben de eerste alweer lering getrokken en zijn ze gestopt met traden.
De meeste mensen hier weten juist heel goed dat ze er geen verstand van hebben, maar het is gewoon leuk erover te praten. Als iemand roept dat we naar de moon gaan betekent dit niet dat iemand dit echt gelooftquote:Op dinsdag 17 december 2013 04:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Sinds october zijn we naar 1100 gestegen en weer gehalveerd. Hoe kun je op die 2 super volatiele maanden nou een mening baseren?
Ik vind echt bijzonder hoeveel mensen hier poep praten, en denken er verstand van te hebben. En het ergste is nog de net wat dommere mensen die dit geloven en er in mee gaan.
Gelukkig hebben de eerste alweer lering getrokken en zijn ze gestopt met traden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De meeste mensen hier weten juist heel goed dat ze er geen verstand van hebben, maar het is gewoon leuk erover te praten. Als iemand roept dat we naar de moon gaan betekent dit niet dat iemand dit echt gelooft
Nope.quote:Op dinsdag 17 december 2013 06:40 schreef Maxbet het volgende:
Zo, terug van werk. Niet veel verandering zie ik sinds gisteravond..
Die heeft niks met Bitcoin te maken maar met een gokprobleem. En waarom zou je een 15 jarige toegang geven tot een wallet met 7BTCquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:00 schreef TimKuik het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)a_be_gone_in_a_week/
Nog een suïcidaal persoon...
Dus iemand geeft z'n tienerzoon 7k in beheerquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:00 schreef TimKuik het volgende:
Ik denk niet echt dat hij hem in beheer had, ik denk dat hij gewoon toegang had tot die wallet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus iemand geeft z'n tienerzoon 7k in beheerDit geloof ik niet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:08 schreef tralalala het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)na_rumors_are_false/
Vanavond ritje naar de maan mensen.
Just sayinquote:BTC38 didn't say anything.
This is just some post from a random forum member (unaffliated with BTC38) posting his own take on the situation.
Whahahahahaha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:00 schreef TimKuik het volgende:
Nou zeg. Als ik zeg ik stap nu in, dan is het zaak om zo snel mogelijk in fiat te gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 04:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De meeste mensen hier weten juist heel goed dat ze er geen verstand van hebben, maar het is gewoon leuk erover te praten. Als iemand roept dat we naar de moon gaan betekent dit niet dat iemand dit echt gelooft
Zou je dan nu willen uitstappen? Gaan wij naar de moonquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou zeg. Als ik zeg ik stap nu in, dan is het zaak om zo snel mogelijk in fiat te gaan.
Linkje van die geruchten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:21 schreef Tyr80 het volgende:
Cryptsy say "New orders paused for a short period while we perform maintenance."
Withdrawals komen er niet uit, en er gaan geruchten dat ze fractional reserve geintjes uithalen daar...
Ergens op bitcoinwisdom. Is ontkend door cryptsy. Enige vertraging met uitbetalen komt omdat ze coins offline bewaren ivm veiligheid.quote:
Oh ik dacht dat ze mijn ticket niet goed hadden gelezen, maar het is een algemene mail? Het is daar wel een rommeltje. Ze lijken het allemaal niet onder controle te krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:24 schreef tralalala het volgende:
Jullie ook (onterecht) mail gehad van Cryptsy over een negatief saldo?
Nee geen mail, wel negatief saldo op twee accounts. Had blijkbaar LTC verkocht en tegelijkertijd gebruikt om DGC te kopen, dus ze hebben echt wel flinke bugs daaro.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:24 schreef tralalala het volgende:
Jullie ook (onterecht) mail gehad van Cryptsy over een negatief saldo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExcuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moon? We zitten net ter hoogte van de verkeerstoren van Schipholquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:57 schreef Wijnbo het volgende:
Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon
Dat is waar. Straks weer knallen. En dan, stap ik uit, of niet. Argh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:22 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Mooi toch? Beter langdurig op 720-730 dan naar 760 en terugflipperen naar 690
Bekend, ik had gewoon moeten instappen in 2011quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
Ik moet dit gewoon een week links laten liggen en dan weer eens kijken, maar het lukt niet.
Terug naar 800 - 840.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Oh, dit trekt wel aan vandaag naar niveau van gister...
Ja joh… NMC naar 5.5 ofzo..quote:
Sssst.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:36 schreef Scorpie het volgende:
LTCstap ik in prompt een dollar lager. Echt hoor.
Ja. En ik heb er meer mee gewonnen dan met traden. Slots op bitzino, doe altijd met 0.1 BTC.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:55 schreef robin007bond het volgende:
Gokken jullie wel eens met jullie coins?
Wel eens gedaan op bitpotato en cryptobounty en zo, maar dat is nu allemaal vergane glorie. Soort van Ponzi spelletje waarbij je een unit moet kopen voor 10LTC en die weer moet verkopen voor 15. Prijs blijft bij elke deal dus oplopen en de gene die er mee blijft zitten krijgt 15% van zijn aankoopbedrag terug of zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:55 schreef robin007bond het volgende:
Gokken jullie wel eens met jullie coins?
Zelfde hier...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:24 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan verkoop ik ze toch mooi, gekocht op 4,9 (want lager ging die toch echt niet)
Dat is nog best wel wat hoor, genoeg om weg te geven iig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:16 schreef Wijnbo het volgende:
En we gaan weer mee op 0.03313!
Door m'n weggeefactie helaas nog maar 69.7534 LTC
Mag ook wel weer.. Van 150 naar 1200 in een paar weken tijd is niet gezond meer. Een goede correctie voor de komende maanden en BTC mag de volgende zomer weer vrolijk richting de 5k.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef Ticootje het volgende:
Mensen zijn gewoon massaal aan het verkopen. Piramide stort in.
Ik vind t nog weinig vergeleken met wat anderen hebben hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat is nog best wel wat hoor, genoeg om weg te geven iig.
Moet ik mijn adres posten?![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
In april heb ik mijn Bitcoins tijdens de crash ook verkocht, maar dat zal me nu niet nog een keer gebeurenOver 8 maanden to the moon, dan ben ik er dit keer wel bij
mijn voorspellingquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Faazz het volgende:
[..]
Mag ook wel weer.. Van 150 naar 1200 in een paar weken tijd is niet gezond meer. Een goede correctie voor de komende maanden en BTC mag de volgende zomer weer vrolijk richting de 5k.
hoop ik
Begreep gisteren dat er geen enkele in de appstore staan. Apple had ze verwijderd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
is er een goede ios app om de btc-e koers bij te houden?
Applequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Begreep gisteren dat er geen enkele in de appstore staan. Apple had ze verwijderd.
Ja, onnozel gedoe. Je hebt nu alleen maar apps die de koers van Bitcoin kunnen volgen. Coinbits is wel een goede hiervoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Begreep gisteren dat er geen enkele in de appstore staan. Apple had ze verwijderd.
ohja dat had ik laatst inderdaad ook gelezen, wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk je wel aan de fees? Volgens mij is dat niet rendabel van 3313 naar 3317quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef Wijnbo het volgende:
3313 --> 03317 en weer opgepakt op 03292. Spannend.
Nee inderdaad, lager terug kopen win ik t wel meequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Denk je wel aan de fees? Volgens mij is dat niet rendabel van 3313 naar 3317
Vasthouden jij, 2 dagen geleden stonden ze op 70 en dan verkoop jij ze even voor de helftquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Dogecoin vannacht van 28 naar 36 en verkocht op 35
Nu weer dalend, dus op naar de 29.
Gezellig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef peterselieplukkker het volgende:
http://www.cryptocoinsnews.com/2013/12/17/china-fucks-bitcoin/
bitcoin zal nog een flinkere dip krijgen verwacht ik na lezen van het artikel.
Ik wil eerst nog wat winst maken met daytraden. De lange termijn hou ik natuurlijk ook nog rekening meequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Vasthouden jij, 2 dagen geleden stonden ze op 70 en dan verkoop jij ze even voor de helft
Nou zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef lf2 het volgende:
jammer maar dit is het einde.
Het was fijn jongens, veel gewonnen, geleerd en verloren.
Ervaring rijker
whyquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:00 schreef lf2 het volgende:
[..]
het zou letterlijk een wonder zijn als bitcoin nog stijgthoop dat je dat beseft
Denk dat hij ook wel terug komt, en goed ook, maar pas na nieuwjaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
why
hij staat notabene nog op 700
komt wel weer terug, vlgd eweek ofzo
Eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef peterselieplukkker het volgende:
Door wie dan ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:02 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Denk dat hij ook wel terug komt, en goed ook, maar pas na nieuwjaar.
Denk dat we voor februarie de 200 nog wel gaan aantikkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
why
hij staat notabene nog op 700
komt wel weer terug, vlgd eweek ofzo
Ach, iedereen die een beetje snapt hoe Bitcoin in elkaar steekt weet ook wel dat er nog tig crashes en dips en tegenstribbelende overheden gaan komen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef peterselieplukkker het volgende:
precies. mijn doel met daytraden is dan ook om mijn bitcoin stack te vergroten. wat voor fiat waarde het nu heeft is niet zo relevant. ik geloof dat de bitcoin een lange termijn toekomst heeft :>quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ach, iedereen die een beetje snapt hoe Bitcoin in elkaar steekt weet ook wel dat er nog tig crashes en dips en tegenstribbelende overheden gaan komen.
vandaag de komende dagen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:05 schreef lf2 het volgende:
ben benieuwd of het vandaag nog verder achteruit gaat komende dagen
Letterlijk 6 posts boven je een link.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:07 schreef strbo het volgende:
Is er inmiddels nou al iemand die weet wat het Chinese nieuws precies is. Er gaan sinds gisteren al geruchten rond dat China banken verbied om diensten aan te bieden aan crypto exchanges, maar echte bronnen zie ik nergens.
Ik wil 'cryptocoinnews' met een titel als 'China fucks Bitcoin' nou niet helemaal serieus nemen. Sorry.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Letterlijk 6 posts boven je een link.
China is niet de enige in de wereld. Ze hebben dan wel met name ervoor gezorgd dat het zo hoog werd de prijs van bitcoins, maar ik zie steeds meer integraties bij websites om te betalen met bitcoin.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef lf2 het volgende:
[..]
Door wie dan ?
Als china niet mag handelen in bitcoins en de stap veel groter wordt om je geld erop en eraf te krijgen zal sowieso een groot gedeelte afstappen.
We zijn mee gegaan op de rug van china omhoog en nu ook weer omlaag.
Je eigen schuld dan maar. Gewoon lekker blijven investeren dan. Dat artikel bevat zat links en info en verklaringen, als je ervoor kiest die niet te lezen kunnen we verder weinig doen he.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:10 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik wil 'cryptocoinnews' met een titel als 'China fucks Bitcoin' nou niet helemaal serieus nemen. Sorry.
Ja dat vraag ik me ook af, iemand ooit een overboeking gedaan vanaf btc naar een NL bankrek.?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef Wijnbo het volgende:
Ik ga fiat. Hoe safe is het om geld op BTC-E te laten staan? Ik kan ook gewoon cashen via Bitonic, maar is niet ideaal met kopen tijdens paniek (Bitonic uitverkocht)
Ik ben nog steeds shortquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je eigen schuld dan maar. Gewoon lekker blijven investeren dan.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
BTC-e -> Bitonic -> rekening.
Beste manier.
Niet? Ik zeg alleen dat ik, afgezien van een artikel op Sina (wat ik zelf niet kan lezen), nog steeds geen enkele bron heb gezien met betrekking tot China. Als iedereen elke tweet of elke Redditpost als nieuwsbericht gaat behandelen, krijg je rare prijsbewegingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat loop je hier dan te kletsen jong.
Heb jij alles uitgecasht?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je eigen schuld dan maar. Gewoon lekker blijven investeren dan. Dat artikel bevat zat links en info en verklaringen, als je ervoor kiest die niet te lezen kunnen we verder weinig doen he.
Nee hoor, maar ff 50% afbouwen...quote:
Wat voor hardware heb je gekocht dan als ik mag vragenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ff 50% afbouwen...Kan ik mijn stroom rekening weer mee betalen en mn hardware investments
Ik gok 280x jes ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:21 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Wat voor hardware heb je gekocht dan als ik mag vragen?
Indien waar en correct vertaald betekend dit dus dat Bitcoins nog prima legaal zijn, maar dat er geen thirdparty payment providers meer mogen worden gebruikt. Vreemde regeling, maar niet echt reden tot grote zorgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:16 schreef lf2 het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)at_i_translated_the/
Inderdaad. De enige waar dit slecht nieuws voor is is een chinese bitonic.nl. Maar toch, ik geloof in een heeeeeeeeele lange daling.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:23 schreef strbo het volgende:
[..]
Indien waar en correct vertaald betekend dit dus dat Bitcoins nog prima legaal zijn, maar dat er geen thirdparty payment providers meer mogen worden gebruikt. Vreemde regeling, maar niet echt reden tot grote zorgen.
Financiele instellingen mogen niet handelen in BTC. Dat is hier niet anders toch? Ik zie de rabo er ook nog niet mee bezig. Dus alleen maar goed lijkt me.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef lf2 het volgende:
[..]
Door wie dan ?
Als china niet mag handelen in bitcoins en de stap veel groter wordt om je geld erop en eraf te krijgen zal sowieso een groot gedeelte afstappen.
We zijn mee gegaan op de rug van china omhoog en nu ook weer omlaag.
quote:3rd party processors should be really forbidden to manipulate with money related to bitcoin (which would explain why BTCChina switched today from Alipay processor (by far almost monopoly in China like Paypal in US) to Yeepay and why OKcoin switched from Tenpay (2nd biggest owned by Tencent, owner of biggest IM ntwork in world QQ) processor to Yeepay), but you can still fund/withdraw directly with your Chinese bank account which works fine even today both ways and it's instant when funding (when withdrawing it always took longer like 1-3 days). Nothing else about end of this in Spring festival (end of January 2014). Most of the announcement tell people to be reasonable, use common sense and explain why they had to introduce 0.3% transaction fee after zero fees until now. Most of the responding Chinese in forum don't care at all to ask about those rumors (3rd party processors, Spring festival doomsday) and just discuss fees.
quote:register at okcoin.com (no big deal even with google translate) and go to this page: https://www.okcoin.com/rechargeCny.do
there you will see icons of banks which you want to use, choose your chinese bank, choose amount you want to fund and you will be redirected to paygate of Yeepay and directly to your bank page
until today you could choose pay by bank card (instant funding) or through Tenpay, today after changes they removed Tenpay and kept only bank card through processor Yeepay
only difference is that funding and withdrawing must go through your bank account now, but it's fast and works fine
begonnen met 5790 en 6990. Gekocht in tijd dat ze nog goedkoop waren +- 150 euro per stuk. Daarna verkocht voor dubbele toen de ik-wil-ook-minen mania begon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:21 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Wat voor hardware heb je gekocht dan als ik mag vragen?
Dat weet je bij 800 / 900 / 600 toch ook niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef lf2 het volgende:
ik durf niet te handelen onder 700...weet niet of hij omhoog gaat of omlaag
schommelt de hele tijd rond 680 -700 als ik goed zou mee gaan (omhoog of omlaag) kan ik mijn verlies goed makenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat weet je bij 800 / 900 / 600 toch ook niet.
MM dat zijn mooie kaartjes, wel aardig wat watt per kaart 380 ofzo lees ik op tweakers. blijft wel goed rendabel?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
begonnen met 5790 en 6990. Gekocht in tijd dat ze nog goedkoop waren +- 150 euro per stuk. Daarna verkocht voor dubbele toen de ik-wil-ook-minen mania begon.
Van dat geld 6 stuks nieuwe R9 290 gekocht. Ben geswapt van die oude kaarten omdat ik meer heil zag dat wanneer deze mining boel inklapt (door bv FPGA/ASIC/ of iets dergelijks) ik het meeste geld terug zou krijgen voor me hardware met deze nieuwste GPU's aangezien deze nog 3 jaar garantie hebben. (overigens zijn ze nu overal uitverkocht en kan ik ze nu al voor meer verkopen dan mijn inkoop).
Die oude kaarten hadden allang geen garantie meer en zijn ook compleet waardeloos als mining inklapt. Maar dat is mijn inziens.
Touchéquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Klote loempiavreters, en maar zeiken op Goor.. ondertussen verpesten ze het voor iedereen![]()
![]()
Als je de stroom niet zelf hoeft te betalen wel. De 280x is rendabeler maar de 290 verkoop je makkelijker, en ook voor mee na bijv een jaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef apacalipto het volgende:
[..]
MM dat zijn mooie kaartjes, wel aardig wat watt per kaart 380 ofzo lees ik op tweakers. blijft wel goed rendabel?
Heel veel meer watt per kaart inderdaad.. maar ik gebruik meer dan 10kW per jaar, daardoor heb ik minder BTW per KW (ongeveer 11 cent per kw ipv 26 cent). Dus stroom maakte me niet zoveel meer uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef apacalipto het volgende:
[..]
MM dat zijn mooie kaartjes, wel aardig wat watt per kaart 380 ofzo lees ik op tweakers. blijft wel goed rendabel?
Ik jat stroom van de buren, maar shht, niet vertellen hequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je de stroom niet zelf hoeft te betalen wel. De 280x is rendabeler maar de 290 verkoop je makkelijker, en ook voor mee na bijv een jaar.
Die dip is nog steeds bezig, kom er maar in BTC van 400$quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:37 schreef stoeltafel het volgende:
Even volgen, wil mijn aandelen uitcashen en in altcoins gaan. De dip van gisteren, is die door het nieuws van de bitcoin in China gekomen of moet die nog komen.
wat maakt het uit waar je in gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:37 schreef stoeltafel het volgende:
Even volgen, wil mijn aandelen uitcashen en in altcoins gaan. De dip van gisteren, is die door het nieuws van de bitcoin in China gekomen of moet die nog komen.
Bitcoins vallen niet meer in grote aantallen te minen, altcoins wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:37 schreef lf2 het volgende:
[..]
wat maakt het uit waar je in gaatze zullen allemaal mee gaan naar de bodem
Glazen bol tijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Aan de andere kant… Volgend jaar kan het net zo goed weer onwijs hard gaan..
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Aan de andere kant… Volgend jaar kan het net zo goed weer onwijs hard gaan..
die ze gaan dumpen in bitcoin ? lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:41 schreef Wijnbo het volgende:
Rond oudjaar is t wel opletten i.v.m. investeerders (Bonussen, einde jaarsuitkeringen, 13e maanden...)
Ik zou ze voor de helft aan je wegdoen, maarja, niet traden hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik koop jullie btc voor tien euro per stuk als ze toch naar 1 gaan. Werelddeal
Hij is mod, hij mag dat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou ze voor de helft aan je wegdoen, maarja, niet traden hier
Goede contraindicatorquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
mensen die het vertrouwen verliezen![]()
ga er maar mooi uit, gr gr
Ik zit al fiat!quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:41 schreef lf2 het volgende:
[..]
die ze gaan dumpen in bitcoin ? lijkt me sterk.
doe je zwempak aan jongeman we gaan ten onder
[ afbeelding ]
*speelt orkest liedje terwijl we ten onder gaan
Gaining momentum..quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:54 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik zit al fiat!
Overigens, wie heeft er lijm tussen de 690 en de 700 gesmeerdalles staat stil
Beetje rust in de tent mag best, met een overall lichte stijging erbij. Beter dan die chaos van gisteravond/vannachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:54 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik zit al fiat!
Overigens, wie heeft er lijm tussen de 690 en de 700 gesmeerdalles staat stil
Zodra er duidelijkheid komt gaan we omhoog. Sell the rumour, buy the newsquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:57 schreef Tourniquet het volgende:
Het is gewoon super onduidelijk al die berichten uit China. Verschillende sites schrijven verschillende dingen en dan worden de berichten ook nog eens verschillend geïnterpreteerd.
Las net dit weer: http://nl.reddit.com/r/Bi(...)n_in_china_to_clear/
Ongeveer het zelfde nieuws kwam een half jaar geleden, toen het betalingsverkeer via Mt.Gox werd afgesneden voor Amerikaanse klanten. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar het werd heel moeilijk gemaakt. Nu nog steeds is het niet helemaal geregeld, maar men vind wel een weg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:57 schreef Tourniquet het volgende:
Het is gewoon super onduidelijk al die berichten uit China. Verschillende sites schrijven verschillende dingen en dan worden de berichten ook nog eens verschillend geïnterpreteerd.
Las net dit weer: http://nl.reddit.com/r/Bi(...)n_in_china_to_clear/
De meeting was dus fake, dat ze opeens fee vragen is fake, dat ze overgestapt zijn van processor is fake...quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:13 schreef se7venbullets het volgende:
People's Bank of China heeft GEEN nieuwe aankondigingen sinds de laatste 12 dagen gemaakt m.b.t. bitcoin of enige andere altcoin.
Nogmaals, het waren gewoon domme geruchten die gebruikt werd om mensen te manipuleren zodat grote investeerders goedkoop konden incashen.
http://www.pbc.gov.cn/publish/goutongjiaoliu/524/index.html
http://bitcointicker.co/ altijd achter de hand houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:15 schreef lf2 het volgende:
is er btw iets mis met bitcoin wisdom ik zie heel weinig orders...
heb op 700 verkocht, op 650 inkopen orderquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:18 schreef se7venbullets het volgende:
Ik wacht tot de volgende stijging @ 720-/750 voordat ik een besluit maak.
Uiteraard, de banken zijn er niet blij mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:20 schreef Piethur het volgende:
Wel vreemd om te zien dat er zoveel geruchten de wereld in worden geholpen terwijl er niets aan de hand is. Er zijn waarschijnlijk mensen die erg graag de koers van Bitcoin omlaag willen helpen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef Beunhazer het volgende:
Toch redelijk stabiel nu. Ik zit te denken om all in op een altcoin te gaan, alles staat historisch laag dus als de uptrend eenmaal weer begint dan schieten die helemaal omhoog.
maarja welke
Misschien slapen zequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:48 schreef Cliffie1976 het volgende:
Wel apart dat lage volume op OKCoin tussen 10:15 en 11:45? Etenstijd?
Wellicht doordat iedereen koopt en verkoopt binnen een hele kleine bandbreedte?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:53 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ook apart is dat de koers niet omhoog gaat, terwijl er nu veel meer gekocht wordt dan verkocht.
Misschien wel, er komen steeds orders tussen de spread zeg maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:54 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wellicht doordat iedereen koopt en verkoopt binnen een hele kleine bandbreedte?
Af en toe wedden op een voetbalwedstrijd op bitcoinlivebets.comquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef Beunhazer het volgende:
Vraag me af, zijn er nog mensen die naast daytraden nog andere manieren hebben om hun saldo te verhogen, gokken/faucets/etc. en wat zijn je ervaringen ermee?
Wel eens gedaan, moet je gewoon niet aan beginnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef Beunhazer het volgende:
Vraag me af, zijn er nog mensen die naast daytraden nog andere manieren hebben om hun saldo te verhogen, gokken/faucets/etc. en wat zijn je ervaringen ermee?
Satoshidice is altijd leuk natuurlijk. Maar goed, gemiddeld genomen verlies je op alle gokspellen dus ik zou het geen 'manier om je saldo te verhogen' noemenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef Beunhazer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |