Kijk eens 9 post boven je, is door het plaatje van MvG niet te missenquote:
Van der Voort en Van Gerwenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kijk eens 9 post boven je, is door het plaatje van MvG niet te missen
Jij doet niet ''pdc order of merit''quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
En 3 dagen later + alleen rankingtoernooien dan krijg je dit.
[ afbeelding ]
Sowieso benieuwd wat de top 10 is na de WK finale en of die dan PL zullen gooien.
Komt ongeveer op hetzelfde neer alleen niet voor Hamilton, Thornton en Newton.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet niet ''pdc order of merit''
Ja dat ze gister zo weinig kijkers hadden vind ik niet gek.. je gaat toch de wedstrijd van gebroeders Huybrechts niet nog eens helemaal uitzenden terwijl bijna alles al gespeeld is.. Geef dan alleen wat uitgebreide samenvattingen, maar niet de hele partijen. Was zelf 0:00 thuis, dacht mooi dan pak ik nog de laatste set King mee, maar nee die Belgen stonden te gooien.. onzinnige zooi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef RemcoW23 het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL 926.000
KONING VOETBAL 460.000
DARTS WK 2014 387.000
Niet slecht met KV er nog voor. Vanavond weer 400+k
Gewoon de stream aanzettenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat ze gister zo weinig kijkers hadden vind ik niet gek.. je gaat toch de wedstrijd van gebroeders Huybrechts niet nog eens helemaal uitzenden terwijl bijna alles al gespeeld is.. Geef dan alleen wat uitgebreide samenvattingen, maar niet de hele partijen. Was zelf 0:00 thuis, dacht mooi dan pak ik nog de laatste set King mee, maar nee die Belgen stonden te gooien.. onzinnige zooi.
Niemand weet wat de echte kijkcijfers zijn, er hebben maar een paar mensen een kastje en daar baseren ze het dan maar op voor heel Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Vanavond weer Nederlanders dus dat zal de boel wel weer omhoog halen idd. Dan zou woensdag dus de eerste goede indicatie zijn? Doordeweeks dagje, geen VI/KV en geen Nederlanders.
Ja precies, wanneer mijn pa beneden kijkt ( UPC Box ) en ik boven zonder kastje, als hoeveel tellen ze dat? Geloof dat ze mij dan niet registeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand weet wat de echte kijkcijfers zijn, er hebben maar een paar mensen een kastje en daar baseren ze het dan maar op voor heel Nederland.
Die dingen staan doorgaans bij simpele types die van Ik hou van Holland, de TV kantine en dat soort shit houden, hoe komen die kijkcijfers anders zo hoogquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand weet wat de echte kijkcijfers zijn, er hebben maar een paar mensen een kastje en daar baseren ze het dan maar op voor heel Nederland.
Je vader ook niet, want het is steekproefsgewijs. Er zijn maar een paar duizend kastjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies, wanneer mijn pa beneden kijkt ( UPC Box ) en ik boven zonder kastje, als hoeveel tellen ze dat? Geloof dat ze mij dan niet registeren.
Weird.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je vader ook niet, want het is steekproefsgewijs. Er zijn maar een paar duizend kastjes.
Als jouw pa zo`n kastje heeft (zijn er maar 1250) en jij kijkt boven dan kan hij jou eventueel in de telling meenemen (dat moet hij namelijk invoeren). Alleen is dat invullen eigenlijk bedoeld voor mensen die achter de TV met het kastje zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies, wanneer mijn pa beneden kijkt ( UPC Box ) en ik boven zonder kastje, als hoeveel tellen ze dat? Geloof dat ze mij dan niet registeren.
Waarschijnlijk omdat het grootste deel van Nederland ook daadwerkelijk simpel is en de steekproef daarmee dus best representatief isquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die dingen staan doorgaans bij simpele types die van Ik hou van Holland, de TV kantine en dat soort shit houden, hoe komen die kijkcijfers anders zo hoog
Blijft alsnog vreemd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als jouw pa zo`n kastje heeft (zijn er maar 1250) en jij kijkt boven dan kan hij jou eventueel in de telling meenemen (dat moet hij namelijk invoeren). Alleen is dat invullen eigenlijk bedoeld voor mensen die achter de TV met het kastje zitten.
Overigens wel onzinnig om verdeeld over het huis hetzelfde programma te kijken.
Dat is waar. Staan best wat belangen op het spel dus met kijkcijfers zal best gesjoemeld worden. Alleen SKO weet trouwens wie die kastjes heeft toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
En wie zegt dat er niet mensen worden omgekocht of op een andere manier wordt gefraudeerd met die dingen? Immers is de mega top zoveel ook gemanipuleerd omdat artiesten hun eigen single kopen
http://www.kijkonderzoek.nl/kijkonderzoek/quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe kan je aan zo'n kastje komen dan? Trouwens nog nooit gehoord over die kastjes
Zij komen naar jou, niet andersom. Tenminste, dat is wat ik er van begrepen heb. SKO zoekt zelf de mensen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe kan je aan zo'n kastje komen dan? Trouwens nog nooit gehoord over die kastjes
Teveel leeswerk haha, geloof het welquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.kijkonderzoek.nl/kijkonderzoek/
Muis stil houden op het 2e blokje, daar staat alles over het kastje, is niet zo veel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Teveel leeswerk haha, geloof het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |