quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 17-12-2013 00:15:22 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Zenden ze wel alles helemaal uit? Zou me niks verbazen als ze die andere 3 wedstrijden er gewoon doorheen jagen doormiddel van samenvatting.quote:
Kan ook best. Het blijft een treurig iets wat RTL doetquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zenden ze wel alles helemaal uit? Zou me niks verbazen als ze die andere 3 wedstrijden er gewoon doorheen jagen doormiddel van samenvatting.
Die kan er dan ook geen klote vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ronnie Baxter 0-3 verloren......?? Wtf....
Hmm denk dat ze gelijk wat kijkers vast willen houden en daarom voor de meest interessante pot kiezen om mee te beginnen. Ergens wel logisch als je pas om 23:00 kan beginnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is echt idioot dat RTL7 vanavond dat achterlijke koning voetbal uitzond en daarna ook nog eens integraal de hele partij herhalen van de huybrecht broers. Gelukkig was er nog de stream in ieder geval.
RTL heeft 4 fucking zenders, doe er wat mee!quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hmm denk dat ze gelijk wat kijkers vast willen houden en daarom voor de meest interessante pot kiezen om mee te beginnen. Ergens wel logisch als je pas om 23:00 kan beginnen.
King zat boven de 100 na 2 sets.quote:
Dat blijkt maar vroeger was het wel degelijk een goede darter.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kan er dan ook geen klote van
Veel boeiende wedstrijden waren er ook nietquote:
Make it happentwitter:pupazz twitterde op maandag 16-12-2013 om 23:51:43Hearing rumours that @TedHankeyDarts is in the #PremierLeague in 2014... Can anyone confirm? #Darts #WorldDarts @SkySportsDarts reageer retweet
net of dat gebeurt johquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Make it happentwitter:pupazz twitterde op maandag 16-12-2013 om 23:51:43Hearing rumours that @TedHankeyDarts is in the #PremierLeague in 2014... Can anyone confirm? #Darts #WorldDarts @SkySportsDarts reageer retweet
twitter:FrankVischsch twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 12:48:06Om 20.00 Hollands avondje #rtl7darts met @VvdV180 @MvG180 @rscholtendart @costompe @KoertWesterman & @JJNieuwlaat! http://t.co/EeTkssTKXp reageer retweet
En 1 van die 3 is Snakebitequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
Kan evengoed, alleen ze gaan het nooit doen.
De top 4 + 3 keuze PDC + 3 keuze Sky
Ook datquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een van de 10 best presterende spelers dit jaar.
Anderson komt nooit voorbij Mike, dus kansloos. Pipe en Kim hebben kansen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan standby Huybrechts, Anderson, Pipe
Ik had darten hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef RemcoW23 het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL 926.000
KONING VOETBAL 460.000
DARTS WK 2014 387.000
Niet slecht met KV er nog voor. Vanavond weer 400+k
Sowieso, want 2 Nederlandersquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef RemcoW23 het volgende:
KONING VOETBAL 460.000
DARTS WK 2014 387.000
Dat is zondag met 474k, maar toen moesten er Nederlanders, toch? De dag ervoor 245k en openingsdag 263k (maar dan zit je weer achter VI, die overigens ook een lager aantal hadden: 553k).\quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had darten hoger ingeschat.
Misschien vanwege KV ja... heb je er ook 1 van een dag zonder KV?
Kijk eens 9 post boven je, is door het plaatje van MvG niet te missenquote:
Van der Voort en Van Gerwenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kijk eens 9 post boven je, is door het plaatje van MvG niet te missen
Jij doet niet ''pdc order of merit''quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
En 3 dagen later + alleen rankingtoernooien dan krijg je dit.
[ afbeelding ]
Sowieso benieuwd wat de top 10 is na de WK finale en of die dan PL zullen gooien.
Komt ongeveer op hetzelfde neer alleen niet voor Hamilton, Thornton en Newton.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet niet ''pdc order of merit''
Ja dat ze gister zo weinig kijkers hadden vind ik niet gek.. je gaat toch de wedstrijd van gebroeders Huybrechts niet nog eens helemaal uitzenden terwijl bijna alles al gespeeld is.. Geef dan alleen wat uitgebreide samenvattingen, maar niet de hele partijen. Was zelf 0:00 thuis, dacht mooi dan pak ik nog de laatste set King mee, maar nee die Belgen stonden te gooien.. onzinnige zooi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef RemcoW23 het volgende:
KONING VOETBAL 460.000
DARTS WK 2014 387.000
Gewoon de stream aanzettenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat ze gister zo weinig kijkers hadden vind ik niet gek.. je gaat toch de wedstrijd van gebroeders Huybrechts niet nog eens helemaal uitzenden terwijl bijna alles al gespeeld is.. Geef dan alleen wat uitgebreide samenvattingen, maar niet de hele partijen. Was zelf 0:00 thuis, dacht mooi dan pak ik nog de laatste set King mee, maar nee die Belgen stonden te gooien.. onzinnige zooi.
Niemand weet wat de echte kijkcijfers zijn, er hebben maar een paar mensen een kastje en daar baseren ze het dan maar op voor heel Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Vanavond weer Nederlanders dus dat zal de boel wel weer omhoog halen idd. Dan zou woensdag dus de eerste goede indicatie zijn? Doordeweeks dagje, geen VI/KV en geen Nederlanders.
Ja precies, wanneer mijn pa beneden kijkt ( UPC Box ) en ik boven zonder kastje, als hoeveel tellen ze dat? Geloof dat ze mij dan niet registeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand weet wat de echte kijkcijfers zijn, er hebben maar een paar mensen een kastje en daar baseren ze het dan maar op voor heel Nederland.
Die dingen staan doorgaans bij simpele types die van Ik hou van Holland, de TV kantine en dat soort shit houden, hoe komen die kijkcijfers anders zo hoogquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand weet wat de echte kijkcijfers zijn, er hebben maar een paar mensen een kastje en daar baseren ze het dan maar op voor heel Nederland.
Je vader ook niet, want het is steekproefsgewijs. Er zijn maar een paar duizend kastjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies, wanneer mijn pa beneden kijkt ( UPC Box ) en ik boven zonder kastje, als hoeveel tellen ze dat? Geloof dat ze mij dan niet registeren.
Weird.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je vader ook niet, want het is steekproefsgewijs. Er zijn maar een paar duizend kastjes.
Als jouw pa zo`n kastje heeft (zijn er maar 1250) en jij kijkt boven dan kan hij jou eventueel in de telling meenemen (dat moet hij namelijk invoeren). Alleen is dat invullen eigenlijk bedoeld voor mensen die achter de TV met het kastje zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies, wanneer mijn pa beneden kijkt ( UPC Box ) en ik boven zonder kastje, als hoeveel tellen ze dat? Geloof dat ze mij dan niet registeren.
Waarschijnlijk omdat het grootste deel van Nederland ook daadwerkelijk simpel is en de steekproef daarmee dus best representatief isquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die dingen staan doorgaans bij simpele types die van Ik hou van Holland, de TV kantine en dat soort shit houden, hoe komen die kijkcijfers anders zo hoog
Blijft alsnog vreemd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als jouw pa zo`n kastje heeft (zijn er maar 1250) en jij kijkt boven dan kan hij jou eventueel in de telling meenemen (dat moet hij namelijk invoeren). Alleen is dat invullen eigenlijk bedoeld voor mensen die achter de TV met het kastje zitten.
Overigens wel onzinnig om verdeeld over het huis hetzelfde programma te kijken.
Dat is waar. Staan best wat belangen op het spel dus met kijkcijfers zal best gesjoemeld worden. Alleen SKO weet trouwens wie die kastjes heeft toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
En wie zegt dat er niet mensen worden omgekocht of op een andere manier wordt gefraudeerd met die dingen? Immers is de mega top zoveel ook gemanipuleerd omdat artiesten hun eigen single kopen
http://www.kijkonderzoek.nl/kijkonderzoek/quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe kan je aan zo'n kastje komen dan? Trouwens nog nooit gehoord over die kastjes
Zij komen naar jou, niet andersom. Tenminste, dat is wat ik er van begrepen heb. SKO zoekt zelf de mensen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe kan je aan zo'n kastje komen dan? Trouwens nog nooit gehoord over die kastjes
Teveel leeswerk haha, geloof het welquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.kijkonderzoek.nl/kijkonderzoek/
Muis stil houden op het 2e blokje, daar staat alles over het kastje, is niet zo veel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Teveel leeswerk haha, geloof het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |