Jammer dat Koos niet speelt, ik heb wel weer eens zin in de Kraanvogel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze niet zo goed. Co had gehakt van deze jongens gemaakt.
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Grappig proberen te doen omdat je vuistdiep bij die blaag van een Derksen in zijn reet zit.
Dat ben ik zeker met je eens, maar om 4 x top te spelen zie ik niet gebeuren. En Phil wandelt weer simpel naar de finalequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verschil met een Gary Anderson en Barney is mentaliteit. Barney en Gary verliezen elk jaar weleens van een no no of een speler van buiten de top 40. MvG en Lewis nooit, daarom maakt een Anderson geen schijn van kans. Heeft de mentaliteit totaal niet, bewijst hij keer op keer op keer.
Wat jij typt is pure aidsquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.quote:
Ha-haquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een notoire domoor? Wat een nobuddie.
Laten we naar het darten kijken.
Ja maar Adriaantje, ik heb het geld nodig, ouwe wipkip, en die krentenbaard zit mij te beledigen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.
Volgens mij weet jij nog niet of er lucht of zand in een dartpijl zit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ha-haGrappig man iemands uitspraken overtypen #swag
Ben je nu klaar met je macho gebral?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ha-haGrappig man iemands uitspraken overtypen #swag
Kijk nou uit, straks schreeuwt hij niet meer tegen mij maar tegen jou!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je macho gebral?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |