Dat zal het zijn ja. Die grippunten hebben sowieso weinig nut.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef Tiezol het volgende:
Dat die borden sneller naar de klote gaan komt ook omdat veel spelers van die grippunten hebben. Al die ribbels op de punten van de dartpijl helpen de borden sneller naar de filistijnen.
Competitiedarts wordt vaak in kroegen gespeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daar haalt de helft van de pijlen het bord vast niet!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hoeveel zetten we in? 100 euro? Jij Taylor ik rest?
Op zijn enkels ook, mist ook al e.e.a naar de dubbels toe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lloyd prutst als een malle op zijn dubbels.
MvG/Lewis zei ik toen je vroeg wie andersquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]De stelling was van MVG nu niet over wat anders beginnen.
Lewis zou kunnenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
MvG/Lewis zei ik toen je vroeg wie anders
In de shop van rtl 7 kost zo'n ding ¤60. Daar heb je bijna twee dartborden voorquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus ik moet binnenkort plamuren en toch maar even zo`n ding aanschaffen.
Ja die zijn overal wel best duur, vandaar dat ik er even mee had gewacht. Maar ik smijt ze er sneller naast dan ik dacht (vooral bij die dubbel 2quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
In de shop van rtl 7 kost zo'n ding ¤60. Daar heb je bijna twee dartborden voor
Omdat hij moet winnen van Anderson, Barney Lewis en Taylor in een toernooi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hoezo niet?MvG is van hetzelfde niveau als Lewis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |