10 jaar geleden is wel heel lang geleden! Maar toen was ik ongeveer zo zwaar als voor ik begon.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad erg goed uit! Zo met kleren uit is er niets leeggelopen te zien.Je was trouwens al wat afgevallen ten opzichte van 10 jaar geleden, of niet?
ik volleybal 2 keer per week, en daarnaast doe ik 1x bodypump en soms nog 1x steps/ zumba/BBB oid.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe veel aan krachttraining, dat helpt best goed tegen leeggelopen lichaamsdelen.
We kennen elkaar van een ander forum en hebben zelfs weleens gemeente in zutphen en of Tilburg.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
10 jaar geleden is wel heel lang geleden! Maar toen was ik ongeveer zo zwaar als voor ik begon.
Ik ben wel op en af gegaan maar dat was van nooit heel lange duur. Maar dat jij dat weet?!
Denk altijd dat niemand mij op Fok! kent
Maar dank je! En nee, kleren verhullen wel 't een en 't ander.
Ben ook niet ontevreden maar het mag wel strakker.
Hoe vaak ben jij naar de sportschool gegaan en welke oefeningen deed je zoal?quote:
Huh? Ik geloof niet dat ik dat ben dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We kennen elkaar van een ander forum en hebben zelfs weleens gemeente in zutphen en of Tilburg.
Wow nee, da's een ander verhaal inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 13:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik volleybal 2 keer per week, en daarnaast doe ik 1x bodypump en soms nog 1x steps/ zumba/BBB oid.
Maar na een gewichtsverlies van 50 kg train je niet zulke spierballen dat het vel weer opgevuld wordt...jammer maar helaas.![]()
Fysiek valt het best mee hoor, ik heb wel overal mijn vel een maatje te groot, maar geen enorme flappen. Maar mentaal is het wel ff een dingetje zo af en toe, met kleren aan voel ik me zelfverzekerd en tevreden, maar ik vind een zwembadbezoek bijvoorbeeld wel frustrerend. Vroeger werd een buikwandcorrectie vergoed bij groot gewichtsverlies, tegenwoordig moet je smetplekken hebben of je buikvel halverwege je bovenbenen hangen om het vergoed te krijgen... dus tja, das geen optie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wow nee, da's een ander verhaal inderdaadHeb je er veel last van? Want dan kun je toch eventueel aanspraak maken op het laten verwijderen van vel?
TS, ik vind deze transformaties heel inspirerend en motiverend om zelf ook aan de slag te gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
De before foto van die eerste is echt zo oncharmant als maar kan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier -30 kgVind dit dan weer echt iets teSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat kan ook helemaal aan mij liggen of course.![]()
Heel goed!quote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
- 30kg
Helaas lukt het me niet om verder te komen dan waar ik nu ben... En er moeten er eig echt nog 20 af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |