En er komt een 2e seizoen!quote:De Tilburgse stylist Roy Donders krijgt een eigen real life-soap op RTL 5. De soap Roy Donders: Stylist van het Zuiden zal vanaf eind oktober prime time te zien zijn op maandagavond. Dat heeft de tv-zender bekendgemaakt. RTL 5 realiseert zich dat zijn naam niet iedereen bekend in de oren klinkt, “maar voor vrouwen in volksbuurten en in woogwagenkampen is deze sylist hun steun en toeverlaat. Stijve krullen of steil haar met wafeltjes? Roy draait er zijn hand niet voor om“, aldus de zender.
Het programma volgt Donders, die nog bij zijn moeder woont, tijdens zijn werk en privéleven. “Want familie is het allerbelangrijkste voor Roy. Moeder Nel en zus Rian helpen Roy in zijn carrière.”
De stylist wil meer. “Hij wil een eigen kledinglijn opzetten en gaat uiteindelijk onder moeders vleugels vandaan om naar een eigen woning te verhuizen.”
De eerste aflevering is op maandag 28 oktober om 21.30 uur op RTL 5.
Tuurlijk!quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef NoCigar het volgende:
Vriendelijk verzoek om de laatste zin uit de OP te halen?
Ja, ik vind ook dat-ie het leuk doet.quote:Op maandag 16 december 2013 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Een standbeeld voor voice-over Cees Geel
Gezien zijn toekomst zal ook een seizoen 3 en 4 ook wel aankomen.quote:
twitter:Mvan_berkel twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 19:44:47Zijn we er tóch weer ingetuind. #roydonders http://t.co/9vm4I9gUO1 reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Mvan_berkel twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 19:44:47Zijn we er tóch weer ingetuind. #roydonders http://t.co/9vm4I9gUO1 reageer retweet
Poeder was volgens mij make-up poederquote:Op woensdag 18 december 2013 12:35 schreef Lanah het volgende:
En dat ie zoveel vet vreten kan weg stouwen...volgens mij is het wel een levensgenieter die nergens op let. En zij hij hij nou, doe mij maar een wijntje, een pak sigaretten en wat poeder!?
Ja in die context wel he :-) hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeder was volgens mij make-up poederMaar het klonk wel erg fout ja
Ja je weet 't bij Royke maar nooit, dat verklaart wel waarom ie zoveel eten kan wegwerken zonder echt heel dik te worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeder was volgens mij make-up poederMaar het klonk wel erg fout ja
'Tijd voor een poedertje'. Hmm haha..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja je weet 't bij Royke maar nooit, dat verklaart wel waarom ie zoveel eten kan wegwerken zonder echt heel dik te worden.
".... en krijg 1 van mijn huispakken"quote:
Ik zie jou ook wel in zo'n mooi blauw Roy huispakquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Copycat het volgende:
Roy gaat zo enorm binnenlopen op die pauperpakken. En het is hem gegund.
Mijn bakker verkoopt nu trouwens ook worstenbRoykes. Ik heb de verleiding nog steeds weten te weerstaan.
In je wildste dromen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Laysa het volgende:
Ik zie jou ook wel in zo'n mooi blauw Roy huispak
quote:Kritiek op huispakken Roy Donders
Het tij lijkt te keren voor de populaire Roy Donders. Eerder maakte Roy in RTL Boulevard bekend dat hij geen zin meer heeft in de kledingparties, nadat hij in Rotterdam de deur uit werd gezet. Nu blijkt ook het één en ander mis te zijn met de huispakken die hij verkoopt.
Op de redactie van RTL Boulevard zijn verschillende e-mails binnengekomen met klachten over de glitterpakjes van Roy. Ook Kelly Riphagen klom in de pen en schreef ons.
Kelly reisde afgelopen weekend naar Tilburg af om zo'n felbegeerd pakje in de wacht te slepen. Apetrots was ze toen ze er één had bemachtigd, maar die blijheid was van korte duur. "Ik heb er 80 euro voor betaald. Ik deed het pak maandag aan, maar na nog geen drie uur voelde ik dat het stuk tussen mijn benen al helemaal versleten was", aldus Kelly.
Ze probeerde contact op te nemen met de verkoper, maar Kelly geen geen gehoor. Ze is nu diep teleurgesteld. "Ik weet niet hoeveel fans hij wil verliezen, maar mij is hij in elk geval kwijt", zegt ze resoluut.
Het management van de stylist laat weten dat ze het erg vervelend vinden dat Kelly een kapot huispak heeft. Als je een pak in de winkel koopt en er blijkt iets mis mee te zijn dan mag je ermee terugkomen. Voor Kelly is dat wat lastiger, omdat zij in Landsmeer woont. Het management zegt daarover: "We zijn niet goed bereikbaar voor mensen die ver weg wonen en die in de winkel een pak hebben gekocht. Daar moeten we even naar kijken."
Begin februari liep een kledingparty van Roy al volledig uit de hand. De krullenbol dacht in een Rotterdamse woonkamer vol fans zijn collectie wel te kunnen slijten, maar dat liep anders. De man des huizes gooide hem zelfs letterlijk de deur uit. De Tilburger zou zich als een diva gedragen, geen zin hebben in de kledingparties en vooral druk zijn met zijn telefoon.
http://paper.weespernieuw(...)r-roy-de-druppel-#p3quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef NoCigar het volgende:
Nu bezig, met unieke beelden van de grote huispakrellen van eind 2013.
Ze hebben m vandaag gratis gemaakt. Gisteravond na de uitzending moest ik gewoon betalenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef Ole het volgende:
Ik kijk op mijn Ipad met de app van RTLXL , Dat is gratis
Als je terugkijkt kun je wel even 'doorspoelen'quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:05 schreef Cynix ® het volgende:
Net toch nog maar ff gekeken.
Ik weet niet, ik vind het wat minder. Of eigenlijk meer. Van hetzelfde.
Eis je geld terug!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze hebben m vandaag gratis gemaakt. Gisteravond na de uitzending moest ik gewoon betalen![]()
Ja, dat is wel eens handig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Als je terugkijkt kun je wel even 'doorspoelen'
Je mist de verdieping.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:05 schreef Cynix ® het volgende:
Net toch nog maar ff gekeken.
Ik weet niet, ik vind het wat minder. Of eigenlijk meer. Van hetzelfde.
Ik dacht hetzelfdequote:
no shitquote:
20 jaar geledenquote:
Ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef quirina het volgende:
En wie goat er ene juichpakske van Royke bestellen bij de Jumbo?
( ik niet want oranje past niet bij mijn teint)
Wat gaf het wegquote:
Nog niet gezien, maar klinkt als een BMW.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |