Ik heb hem ook live gezien, toen was het wel leuk. Maar het is allemaal wel heel over-the-top. Het is allemaal overdreven en hard zingen en veel gitaren en zo drukquote:Op woensdag 18 december 2013 15:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Live een van de beste artiesten op dit moment, nagenoeg elke single is een schot in de roos maar.. Qua albums heeft hij al twee keer teleurgesteld ja, al vind ik het tweede album wel beter dan het eerste.
Ik vind daar ook nooit zo veel aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:26 schreef Tchock het volgende:
Over irritante muziek gesproken, ben ik de enige die niet langer dan een paar nummers Miles Kane's recentste album kan waarderen?
Je moet ze ook niet negeren, maar het moet gewoon niet steeds gebruikt worden om verkeerde meningen over mij te zitten verkondigenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, maar als we dan jouw "extreme" posts negeren, dan streef jij je doel voorbij om reacties te krijgen
Typisch zo'n plaat idd die als ik hem hoor wel lekker vind, maar ik 2 seconden later weer vergeten ben.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe Youth Lagoon is ook niet blijven hangen he? ik zit nu die P4K playlist van 2013 te luisteren, en dat nummer van YL dat erin staat is toch wel erg lekker
Wat wil je nou?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet negeren, maar het moet gewoon niet steeds gebruikt worden om verkeerde meningen over mij te zitten verkondigen
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Het ene moment loop je te janken dat mensen je niet zo zwart-wit moeten zien. Het volgende moment dat je expres je mening zo extreem formuleert omdat je reacties wilt uitlokken.
Als je op iedereen zo zwart-wit overkomt, zou dat wel eens kunnen liggen aan hoe je je zelf doet overkomen en niet op de verkeerde interpretatie van één persoon.
We houden er wel weer over op. Ik vind het ook niet zozeer vervelend, behalve vaak als tchock het zegt, want die zegt het wel heel vaak, en zo begon deze nieuwe discussiequote:Op woensdag 18 december 2013 15:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Het ene moment loop je te janken dat mensen je niet zo zwart-wit moeten zien. Het volgende moment dat je expres je mening zo extreem formuleert omdat je reacties wilt uitlokken.
Als je op iedereen zo zwart-wit overkomt, zou dat wel eens kunnen liggen aan hoe je je zelf doet overkomen en niet op de verkeerde interpretatie van één persoon.
Dat lijkt me beter idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
We houden er wel weer over op. Ik vind het ook niet zozeer vervelend, behalve vaak als tchock het zegt, want die zegt het wel heel vaak, en zo begon deze nieuwe discussie
Ik vind dat echt raar, ik vond het een van de beste albums van dit jaar. En ik ben niet de enige volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter idd.
Nick Cave ontbreekt wel in opvallend meer lijstjes trouwens.
Ook in het lijstje van beste coversquote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter idd.
Nick Cave ontbreekt wel in opvallend meer lijstjes trouwens.
GvB is toch vooral elektronische muziek dus niet zo raar. Stereogum is sowieso een kutlijst...en de rest nooit van gehoordquote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie hem niet op stereogum, niet op gorrilla vs. bear, niet op paste, niet op de av-club
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
GvB is toch vooral elektronische muziek dus niet zo raar. Stereogum is sowieso een kutlijst...en de rest nooit van gehoord
Wat?quote:
Hou op, zeg. Z'n enige manco is dat hij het Oasis-syndroom heeft en z'n beste liedjes als B-kanten wegstopt, en ook op het tweede album 4 niemendalletjes in het midden heeft gezet, voor de rest is het louter hits, hits, hits. Geen grotere rock-liedjes dit jaar dan 'Don't Forget Who You Are', 'Better Than That', 'Taking Over', 'You're Gonna Get It' en 'Darkness In Our Hearts'. Zal de geschiedenis in gaan als een Britpop-klassieker. Nu de derde solo-plaat eindelijk een keer met z'n eigen band opnemen, niet te veel kruit verschieten op EP's en losse singles en wat van de Rascals-invloeden terug, en we zijn een heel eind.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Live een van de beste artiesten op dit moment, nagenoeg elke single is een schot in de roos maar.. Qua albums heeft hij al twee keer teleurgesteld ja, al vind ik het tweede album wel beter dan het eerste.
Dat valt wel mee denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zal de geschiedenis in gaan als een Britpop-klassieker.
Tekstueel sterk en vernieuwend. En daarnaast heb ik het idee dat 'men' vindt dat hij een hoge notering verdient, het is een harde werker en inspireert veel muzikanten.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie niet in wat zo bijzonder is aan dat album van Danny Brown. Dat staat ook verrassend hoog in veel lijsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |