abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2013 @ 14:54:03 #76
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_134404663
Ik vind dat album van Disclosure ook wel lekker, hoor. Maar het is geen top 10 materiaal, nee.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_134404808
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:49 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dan dus mijn vraag: waarom? :P
Omdat het een fijn album is. Goede vocals, opzwepende beats, heerlijk dansbaar, live zeer sterk. Gewoon een heel goed uitgevoerd album in zijn genre. Het hoeft niet allemaal geweldig en hemels en heerlijk te zijn en dit is ook geen verpletterend album dat de hele wereld samen gaat brengen in vrede, maar het is vrijwel foutloos en geen moment vervelend.

Jij schiet altijd een beetje door. Als het niet een nieuwe White Album is, is het meteen een emmer schijt. Settle is precies een album dat daar tussen bivakkeert.
  woensdag 18 december 2013 @ 14:58:53 #78
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_134404828
Met name You & Me, Latch en White Noise zijn erg fijn.
pi_134404858
Mjah, ik vind het gewoon wel heel commercieel. Ik ben gewoon verbaasd dat het zo ver komt in de meeste vaak heel alternatieve lijstjes.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134404903
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef Norrage het volgende:
Mjah, ik vind het gewoon wel heel commercieel. Ik ben gewoon verbaasd dat het zo ver komt in de meeste vaak heel alternatieve lijstjes.
Het is ook heel commercieel. Het is dansmuziek voor op de dansvloer in grote clubs. Wat wil je dan? :') Bovendien vind ik dat nogal een zwak argument om het dan maar úit lijstjes te verbannen, maar dat terzijde.
pi_134404924
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:58 schreef DO2 het volgende:
Met name You & Me, Latch en White Noise zijn erg fijn.
En Voices. O+ En When A Fire Starts to Burn.
pi_134404951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Omdat het een fijn album is. Goede vocals, opzwepende beats, heerlijk dansbaar, live zeer sterk. Gewoon een heel goed uitgevoerd album in zijn genre. Het hoeft niet allemaal geweldig en hemels en heerlijk te zijn en dit is ook geen verpletterend album dat de hele wereld samen gaat brengen in vrede, maar het is vrijwel foutloos en geen moment vervelend.

Jij schiet altijd een beetje door. Als het niet een nieuwe White Album is, is het meteen een emmer schijt. Settle is precies een album dat daar tussen bivakkeert.
En jij valt in herhaling. ik word een beetje moe dat mij steeds verweten wordt dat ik alleen maar een zwart of wit mening heb, wat totale onzin is. Ik heb me ook nergens echt heel erg negatief uitgelaten over dit album, maar was vooral erg benieuwd waarom het zo goed scoort bij mensen waarbij ik dat totaal niet verwacht.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134404973
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

En jij valt in herhaling.
Dat klopt.
quote:
ik word een beetje moe dat mij steeds verweten wordt dat ik alleen maar een zwart of wit mening heb, wat totale onzin is. Ik heb me ook nergens echt heel erg negatief uitgelaten over dit album, maar was vooral erg benieuwd waarom het zo goed scoort bij mensen waarbij ik dat totaal niet verwacht.
Ik heb het toch echt al meerdere keren uitgelegd hier, en ik ben niet de enige. :P
pi_134404985
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is ook heel commercieel. Het is dansmuziek voor op de dansvloer in grote clubs. Wat wil je dan? :') Bovendien vind ik dat nogal een zwak argument om het dan maar úit lijstjes te verbannen, maar dat terzijde.
Leer mijn posts lezen alsjeblieft. Ik draag het ook niet als als argument om het uit lijstjes te verbannen, ben gewoon erg verbaasd dat het zo goed scoort.
pi_134405011
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

Leer mijn posts lezen alsjeblieft. Ik draag het ook niet als als argument om het uit lijstjes te verbannen, ben gewoon erg verbaasd dat het zo goed scoort.
En ik vind het raar dat je daar verbaasd over bent. Ben je dan ook verbaasd over Random Access Memories?
pi_134405074
Ik denk trouwens dat Settle wel als een van de eerste albums weer uit ons collectieve geheugen is verdwenen. Tenzij die nog meer hits gaan scoren weet niemand over vijf jaar nog wie Disclosure is.
pi_134405104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

En ik vind het raar dat je daar verbaasd over bent. Ben je dan ook verbaasd over Random Access Memories?
Nee, want RAM scoort echt heel erg veel minder goed in alle lijstjes dan Disclosure. (muv P4K natuurlijk :P)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat klopt.

[..]

Ik heb het toch echt al meerdere keren uitgelegd hier, en ik ben niet de enige. :P
Niet de enige die dat van mij vindt, of niet de enige die Disclosure goed vindt?

En jullie moeten maar eens afleren mijn posts als zwart-wit te zien. Als je mijn jaarlijstje bv leest is dat totaal niet het geval. Integendeel, ik ben meestal heel erg neutraal en vind bijna alles even goed. Dat ik af en toe mijn huidige (tijdens luisteren) mening over albums wat extreem verwoord, is ook juist om reacties op te roepen. Als ik simpel zeg "ooh klinkt lekker" dan zullen er geen reacties ontstaan, of mensen die die plaat gaan luisteren.
pi_134405137
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nee, want RAM scoort echt heel erg veel minder goed in alle lijstjes dan Disclosure. (muv P4K natuurlijk :P)

[..]

Niet de enige die dat van mij vindt, of niet de enige die Disclosure goed vindt?
Niet de enige die van mening is dat Disclosure echt geen meesterwerk is maar wel een oerdegelijke en heel erg leuke plaat.
pi_134405172
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet de enige die van mening is dat Disclosure echt geen meesterwerk is maar wel een oerdegelijke en heel erg leuke plaat.
Ach, ja, dat is misschien ook wel waar. Ik vind hem vooral irritant :D Net als die Primal Scream, dat is ook geen meesterwerk, maar is waarschijnlijk een soortgelijke mening op van toepassing.
  woensdag 18 december 2013 @ 15:09:30 #90
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_134405188
Ik vind SBTRKT - waar het me soms sterk aan doet denken - overigens wel veel spannender dan Disclosure.

-

O+.
pi_134405191
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ach, ja, dat is misschien ook wel waar. Ik vind hem vooral irritant :D
Waarom?
quote:
Net als die Primal Scream, dat is ook geen meesterwerk, maar is waarschijnlijk een soortgelijke mening op van toepassing.
Ja, precies. Al is die op sommige plekken voor mij te chaotisch.
  woensdag 18 december 2013 @ 15:10:31 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134405226
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:09 schreef DO2 het volgende:
Ik vind SBTRKT - waar het me soms sterk aan doet denken - overigens wel veel spannender dan Disclosure.

-

O+.
_O_ Die staat in mijn eeuwige lijst _O_
pi_134405238
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:09 schreef DO2 het volgende:
Dat hoor ik ook wel, ja. SBTRKT was een van mijn lievelingsalbums van 2011.
pi_134405273
Overigens vind ik SBTRKT nóg commerciëler dan Settle. Settle is gericht op de dansvloer, SBTRKT lijkt af en toe echt op de Billboard top 100 te mikken. Het is met vlagen zo zoet en veilig dat ik merk dat ik me er recent aan ga ergeren (terwijl dat eerder niet zo was).
  woensdag 18 december 2013 @ 15:16:17 #95
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_134405409
Geen idee of het wel of niet commercieler is. Vind dat ook helemaal niet zo interessant, eigenlijk.
Het klinkt gewoon fuckin lekker.
pi_134405423
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef DO2 het volgende:
Geen idee of het wel of niet commercieler is. Vind dat ook helemaal niet zo interessant, eigenlijk.
Het klinkt gewoon fuckin lekker.
Ik had het ook over de muziek. Misschien had ik een ander woord moeten kiezen.
pi_134405633

Ik kan niets vinden over deze artiest dus ik gok dat het een alias is van Nicolas Jaar, Nikita Quasim of Soul Keita maar de muziek is in elk geval vet. O+
pi_134405711
Over irritante muziek gesproken, ben ik de enige die niet langer dan een paar nummers Miles Kane's recentste album kan waarderen? :@
pi_134405720
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Norrage het volgende:
En jullie moeten maar eens afleren mijn posts als zwart-wit te zien. Als je mijn jaarlijstje bv leest is dat totaal niet het geval. Integendeel, ik ben meestal heel erg neutraal en vind bijna alles even goed. Dat ik af en toe mijn huidige (tijdens luisteren) mening over albums wat extreem verwoord, is ook juist om reacties op te roepen. Als ik simpel zeg "ooh klinkt lekker" dan zullen er geen reacties ontstaan, of mensen die die plaat gaan luisteren.
Ja, maar als we dan jouw "extreme" posts negeren, dan streef jij je doel voorbij om reacties te krijgen :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 18 december 2013 @ 15:27:41 #100
159761 Arn0
Abbey Road
pi_134405749
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:26 schreef Tchock het volgende:
Over irritante muziek gesproken, ben ik de enige die niet langer dan een paar nummers Miles Kane's recentste album kan waarderen? :@
Live een van de beste artiesten op dit moment, nagenoeg elke single is een schot in de roos maar.. Qua albums heeft hij al twee keer teleurgesteld ja, al vind ik het tweede album wel beter dan het eerste.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')