Omdat het een fijn album is. Goede vocals, opzwepende beats, heerlijk dansbaar, live zeer sterk. Gewoon een heel goed uitgevoerd album in zijn genre. Het hoeft niet allemaal geweldig en hemels en heerlijk te zijn en dit is ook geen verpletterend album dat de hele wereld samen gaat brengen in vrede, maar het is vrijwel foutloos en geen moment vervelend.quote:
Het is ook heel commercieel. Het is dansmuziek voor op de dansvloer in grote clubs. Wat wil je dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef Norrage het volgende:
Mjah, ik vind het gewoon wel heel commercieel. Ik ben gewoon verbaasd dat het zo ver komt in de meeste vaak heel alternatieve lijstjes.
En Voices.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:58 schreef DO2 het volgende:
Met name You & Me, Latch en White Noise zijn erg fijn.
En jij valt in herhaling. ik word een beetje moe dat mij steeds verweten wordt dat ik alleen maar een zwart of wit mening heb, wat totale onzin is. Ik heb me ook nergens echt heel erg negatief uitgelaten over dit album, maar was vooral erg benieuwd waarom het zo goed scoort bij mensen waarbij ik dat totaal niet verwacht.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het een fijn album is. Goede vocals, opzwepende beats, heerlijk dansbaar, live zeer sterk. Gewoon een heel goed uitgevoerd album in zijn genre. Het hoeft niet allemaal geweldig en hemels en heerlijk te zijn en dit is ook geen verpletterend album dat de hele wereld samen gaat brengen in vrede, maar het is vrijwel foutloos en geen moment vervelend.
Jij schiet altijd een beetje door. Als het niet een nieuwe White Album is, is het meteen een emmer schijt. Settle is precies een album dat daar tussen bivakkeert.
Dat klopt.quote:
Ik heb het toch echt al meerdere keren uitgelegd hier, en ik ben niet de enige.quote:ik word een beetje moe dat mij steeds verweten wordt dat ik alleen maar een zwart of wit mening heb, wat totale onzin is. Ik heb me ook nergens echt heel erg negatief uitgelaten over dit album, maar was vooral erg benieuwd waarom het zo goed scoort bij mensen waarbij ik dat totaal niet verwacht.
Leer mijn posts lezen alsjeblieft. Ik draag het ook niet als als argument om het uit lijstjes te verbannen, ben gewoon erg verbaasd dat het zo goed scoort.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook heel commercieel. Het is dansmuziek voor op de dansvloer in grote clubs. Wat wil je dan?Bovendien vind ik dat nogal een zwak argument om het dan maar úit lijstjes te verbannen, maar dat terzijde.
En ik vind het raar dat je daar verbaasd over bent. Ben je dan ook verbaasd over Random Access Memories?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leer mijn posts lezen alsjeblieft. Ik draag het ook niet als als argument om het uit lijstjes te verbannen, ben gewoon erg verbaasd dat het zo goed scoort.
Nee, want RAM scoort echt heel erg veel minder goed in alle lijstjes dan Disclosure. (muv P4K natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik vind het raar dat je daar verbaasd over bent. Ben je dan ook verbaasd over Random Access Memories?
Niet de enige die dat van mij vindt, of niet de enige die Disclosure goed vindt?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Ik heb het toch echt al meerdere keren uitgelegd hier, en ik ben niet de enige.
Niet de enige die van mening is dat Disclosure echt geen meesterwerk is maar wel een oerdegelijke en heel erg leuke plaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, want RAM scoort echt heel erg veel minder goed in alle lijstjes dan Disclosure. (muv P4K natuurlijk)
[..]
Niet de enige die dat van mij vindt, of niet de enige die Disclosure goed vindt?
Ach, ja, dat is misschien ook wel waar. Ik vind hem vooral irritantquote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de enige die van mening is dat Disclosure echt geen meesterwerk is maar wel een oerdegelijke en heel erg leuke plaat.
Waarom?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, ja, dat is misschien ook wel waar. Ik vind hem vooral irritant![]()
Ja, precies. Al is die op sommige plekken voor mij te chaotisch.quote:Net als die Primal Scream, dat is ook geen meesterwerk, maar is waarschijnlijk een soortgelijke mening op van toepassing.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:09 schreef DO2 het volgende:
Ik vind SBTRKT - waar het me soms sterk aan doet denken - overigens wel veel spannender dan Disclosure.
-.
Dat hoor ik ook wel, ja. SBTRKT was een van mijn lievelingsalbums van 2011.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:09 schreef DO2 het volgende:
Ik vind SBTRKT - waar het me soms sterk aan doet denken - overigens wel veel spannender dan Disclosure.
Ik had het ook over de muziek. Misschien had ik een ander woord moeten kiezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef DO2 het volgende:
Geen idee of het wel of niet commercieler is. Vind dat ook helemaal niet zo interessant, eigenlijk.
Het klinkt gewoon fuckin lekker.
Ja, maar als we dan jouw "extreme" posts negeren, dan streef jij je doel voorbij om reacties te krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Norrage het volgende:
En jullie moeten maar eens afleren mijn posts als zwart-wit te zien. Als je mijn jaarlijstje bv leest is dat totaal niet het geval. Integendeel, ik ben meestal heel erg neutraal en vind bijna alles even goed. Dat ik af en toe mijn huidige (tijdens luisteren) mening over albums wat extreem verwoord, is ook juist om reacties op te roepen. Als ik simpel zeg "ooh klinkt lekker" dan zullen er geen reacties ontstaan, of mensen die die plaat gaan luisteren.
Live een van de beste artiesten op dit moment, nagenoeg elke single is een schot in de roos maar.. Qua albums heeft hij al twee keer teleurgesteld ja, al vind ik het tweede album wel beter dan het eerste.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:26 schreef Tchock het volgende:
Over irritante muziek gesproken, ben ik de enige die niet langer dan een paar nummers Miles Kane's recentste album kan waarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |