Timber, ook zo'n heerlijke plaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef DeLuna het volgende:
Timber of EAT SLEEP RAVE REPEAT
Maar ik hoop die ook niet.
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 12:19:22Ik heb Fatboy Slim - Eat Sleep Rave Repeat (Calvin Harris Remix) aangevraagd voor #3FM. Vraag een plaat aan! http://t.co/hpFWFQvd3N #SR13 reageer retweet
Ok, het anthem is dus al vastgesteldquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:39 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 12:19:22Ik heb Fatboy Slim - Eat Sleep Rave Repeat (Calvin Harris Remix) aangevraagd voor #3FM. Vraag een plaat aan! http://t.co/hpFWFQvd3N #SR13 reageer retweet
Net als bij daft punk ineens niet meer fappen op norman en calvin, daar pitbull en kesha boven verkiezen, en dan zeggen dat kesha alternatieve is dan norman?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:48 schreef Zaktabak het volgende:
Ik hoop Timber, als het ESRR wordt is voor mij gedaan. 3FM is dan echt geen kwaliteitszender meer...
Norman Cook is baas, maar dit is echt herrie. De beats zijn té monotoon als anthem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als bij daft punk ineens niet meer fappen op norman en calvin, daar pitbull en kesha boven verkiezen, en dan zeggen dat kesha alternatieve is dan norman?
Gooi jezelf weg.
Stampplaat, maar Timber is echt wel nog slechter.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Norman Cook is baas, maar dit is echt herrie. De beats zijn té monotoon als anthem.
Die zal wel regelmatig voorbij komen jaquote:
Allemaal doorgestoken kaart.twitter:paul3fm twitterde op zondag 15-12-2013 om 21:29:01Die Timber van Kesha en Pitbull klinkt ook wel als een dikke #SR13 hit. Vraag je 'm aan vanaf woensdag?? reageer retweet
quote:Racoon schreef in 2013 het anthem, welke de titel Shoes Of Lightning draagt. [3] Dit lied is op 25 november 2013 uitgekomen en voor het eerst gedraaid bij het radioprogramma van Giel.
Deze danquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's niet echt een springplaat.
Net als vorig jaar met Britney Bitchquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef Rockiejj het volgende:
Allemaal doorgestoken kaart.twitter:paul3fm twitterde op zondag 15-12-2013 om 21:29:01Die Timber van Kesha en Pitbull klinkt ook wel als een dikke #SR13 hit. Vraag je 'm aan vanaf woensdag?? reageer retweet
quote:
Dat is een "officieël" anthem, oftewel gemaakt daarvoor, officieus noemt met een theme song. Maar 3FM is daar zelf ook heel onduidelijk in. Zowel de favoriete plaat als de geschreven plaat wordt een "anthem" genoemd.quote:
Dat was een themesong... Of, nouja. Bij 3FM zelf zijn ze er ook niet zo secuur in.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Anthem van vorig jaar van Tom Chaplin en Laura Jansen wordt nooit meer gedraaid.
Ja het officiële anthem dus. Niet het onofficiële anthem wat men veel langer herinnert.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was een themesong... Of, nouja. Bij 3FM zelf zijn ze er ook niet zo secuur in.
Year of summerquote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja het officiële anthem dus. Niet het onofficiële anthem wat men veel langer herinnert.
YoS was geen anthem.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Year of summer
Ode to the bouncer
Dat ander liedje heb ik verdrongen.quote:
Dan wordt het dit jaar Bastille met Of the Night.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Net als vorig jaar met Britney Bitch
Niemand wilde die plaat, behalve de 3FM dj's omdat ze Wiliam al gestrikt hadden voor een optreden![]()
He he...jullie beginnen het circus SR door te kriigen..quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
Net als vorig jaar met Britney Bitch
Niemand wilde die plaat, behalve de 3FM dj's omdat ze Wiliam al gestrikt hadden voor een optreden![]()
Flikker toch op met dat oh zo spontane 3FMSR
Alleen platen gekozen door 3FM worden gedraaid. de gehele playlist is bijna een regelrechte kopie van de huidige 3FM nummers
Tsunami is al zo ongeveer een halfjaar oud, SlamFM heeft hem destijds opgepikt. Blijkbaar zijn ze bij 3FM nu ook wakker geschrokkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:24 schreef Paul het volgende:
Waar komt opeens die Tsunami hype vandaan eigenlijk. Voor het SR hoorde ik het nooit op de radio.
Ja ik kon het ook al wel eerder. Maar hoorde het nooit op de radio (slam fm luister ik nooit). Maar snap niet waarom het bam opeens zo;n hype is. Was het nou ook het doelpuntenliedje van Cambuur?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Tsunami is al zo ongeveer een halfjaar oud, SlamFM heeft hem destijds opgepikt. Blijkbaar zijn ze bij 3FM nu ook wakker geschrokken
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik kon het ook al wel eerder. Maar hoorde het nooit op de radio (slam fm luister ik nooit). Maar snap niet waarom het bam opeens zo;n hype is. Was het nou ook het doelpuntenliedje van Cambuur?
Eigenlijk was het gewoon die eerste, maar Scream and shout werd er echt doorheen geduwd door de DJ's zelf. Voor mijn gevoel gaat het nu net zo met eat sleep rave repeat, terwijl Tsunami populairder lijkt te zijn. En Timber wellicht ook nog wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:14 schreef Dos37 het volgende:
Vorig jaar dacht ik trouwens eerst dat het Year of Summer werd, toen werd het Scream and Shout
Ook pas net. Ze hebben echt al jarenlang Woanskip (wat gisteren nog hardhandig werd verkracht door Lutz Jacobiquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik kon het ook al wel eerder. Maar hoorde het nooit op de radio (slam fm luister ik nooit). Maar snap niet waarom het bam opeens zo;n hype is. Was het nou ook het doelpuntenliedje van Cambuur?
Het anthem is ooit ontstaan als lied wat de DJ's door de dagen heen moet helpen, dus het logisch dat zij dan hun voorkeur uitspreken... Het publiek heeft in die zin niet zoveel te willen, al kunnen ze natuurlijk weigeren de plaat aan te vragenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het gewoon die eerste, maar Scream and shout werd er echt doorheen geduwd door de DJ's zelf. Voor mijn gevoel gaat het nu net zo met eat sleep rave repeat, terwijl Tsunami populairder lijkt te zijn. En Timber wellicht ook nog wel.
Oh dat wist ik niet eens. Heb het altijd gezien als het meest populaire nummer tijdens die dagen..iets wat gewoon vrij natuurlijk ontstond nav de reacties in de stad zelf en de requests.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het anthem is ooit ontstaan als lied wat de DJ's door de dagen heen moet helpen, dus het logisch dat zij dan hun voorkeur uitspreken... Het publiek heeft in die zin niet zoveel te willen, al kunnen ze natuurlijk weigeren de plaat aan te vragen
Het is altijd het meest aangevraagde lied ja, maar dat komt omdat er op een gegeven moment gezegd wordt: "Als je ons blij wil maken en energie wil geven, vraag dan dit nummer aan!!1!!"quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens. Heb het altijd gezien als het meest populaire nummer tijdens die dagen..iets wat gewoon vrij natuurlijk ontstond nav de reacties in de stad zelf en de requests.
Alsof de DJ's niet een keer een plaat draaien die ze zelf willen horen tijdens het verblijf in dat huis. Ik geloof echt niet dat ze alleen maar platen draaien die aangevraagd worden hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het anthem is ooit ontstaan als lied wat de DJ's door de dagen heen moet helpen, dus het logisch dat zij dan hun voorkeur uitspreken... Het publiek heeft in die zin niet zoveel te willen, al kunnen ze natuurlijk weigeren de plaat aan te vragen
Zou een mooi gebaar zijn!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:21 schreef MrJones het volgende:
Er is ook een actie gestart om, als eerbetoon, een Bingo Players-plaat op één te krijgen.
https://www.facebook.com/bingoplayersop1
Dat zou idd mooi zijn jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:21 schreef MrJones het volgende:
Er is ook een actie gestart om, als eerbetoon, een Bingo Players-plaat op één te krijgen.
https://www.facebook.com/bingoplayersop1
Ja echt saaaiiiii. Daar moet eerst heel wat Beerenburg in voordat die een beetje ontdooienquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Overigens erg tam publiek daar in Leeuwarden, mèn...
Verliefdheid is een toverbalquote:Op maandag 6 januari 2014 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch wel een beetje een mislukt anthem... Tsunami was te oud eigenlijk, en Fatboy Slim lijkt gewoon niet breed omarmt te worden... grappig dat dit voor de tweede keer gebeurt bij dezelfde DJ's... in Breda was die Toverbal nou ook niet echt een anthem om trots op te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |