Probleem is al een tijd bekend: http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.htmlquote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef maduropa het volgende:
Collega gaf me net een tip
ter hoogte onder de volumeknop een beetje duwen,
gedaan, telefoon schoot van 3G naar Wifi met volle verbinding,
zakte ook wel wat weg toen ik weer los liet maar heb nog wifi.
Collega vertelde me dat bij een andere detacheerplaats iemand de telefoon zelf had open gemaakt, op die plaats zitten de antenne-onderdelen / aansluitingen.
Oftewel een mechanisch probleem als je het mij vraagt.
Ben benieuwd of het bij mij toeval was,
of vertel ik nu iets wat bij jullie allen allang bekend was ?
Ik wist wel al dat het wifi soms verbeterde als ik de telefoon wat anders vast hield, maar dit lukte niet altijd.
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:42 schreef Albert86 het volgende:
Moet zeggen dat de accu van de HTC One me niks tegenvalt. Gebruik hem net zo intensief als mijn HOX, maar kan er makkelijk 2 volle dagen mee halen. Mijn HOX lag elke nacht aan het infuus.
Mijn One X had ik ook idd elke nacht aan de lader.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.
www.nu.nl/tech/3678123/opvolger-htc-one-komt-in-maart.htmlquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Is er nog nieuws over een nieuw toestel? Mag half februari verlengen en wil opzich wel de HTC One nemen, maar als er 2 maanden later een nieuw model komt wacht ik nog wel even.
Weet van de One X dat er ergens in februari/maart zo'n mobiele telefoon evenement was waar de One X werd aangekondigd en hij toen ergens in april in de winkel lag.
Logisch, de One X gaat wel naar Android 4.4 en de One X+ niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:12 schreef jappy-b het volgende:
http://www.nu.nl/tech/370(...)ar-lang-updaten.html
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.
Alleen de One X met Qualcomm chip. Die is alleen geleverd in Amerika. De internationale One X heeft een Nvidia chip, de reden dat die geen updates krijgt is omdat Nvidia keer op keer hun driversupport vroegtijdig afkapt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Logisch, de One X gaat wel naar Android 4.4 en de One X+ niet.
Ik heb toestel ooit al laten repareren voor wifi-problemen (dat was laag ontvangst, niet dit probleem).quote:Op donderdag 10 april 2014 05:49 schreef .Neovo. het volgende:
Reset naar fabrieksinstellingen doen. Anders HTC even bellen, die zullen het ding dan aanmelden voor reparatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |