abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:52:14 #26
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_134793177
Ik ben van een Desire S naar een One gegaan, dat merk je wel. Veeel sneller, betere kwaliteit, stevig gebouwd.

Ik heb geen spijt van deze aanschaf. Ik heb em al wel een ker moeten opsturen, maar dat was vanwege een defect in de camera.

Probeer maaar eens een One uit, ze zijn erg goed.

Ik zou het trouwens wel zonde vinden als HTC failliet gaat, ze bouwen naar mijn mening wel degelijke en mooie toestellen. Samsung vind ik zo plastic overkomen, Apple te dichtgetimmerd.
pi_134793605
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zou het trouwens wel zonde vinden als HTC failliet gaat, ze bouwen naar mijn mening wel degelijke en mooie toestellen. Samsung vind ik zo plastic overkomen, Apple te dichtgetimmerd.
x2!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 december 2013 @ 16:08:05 #28
2651 svann
night-hawk
pi_134830907
Het uiterlijk én de Sense-schil.

Wat zou een batterij vervangen kosten?
En dan natuurlijk liefst door die iets grotere van de X+.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134831485
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb een One X sinds het begin (nog met Vodafone-actie, superluxe abo voor totaal 450 euro met de One X gratis, totaal goedkoper dan One X los halen _O_ ) maar heb eigenlijk nog geen échte opvolger gezien.
Je hebt wel de HTC One maar die nu nog halen lijkt me zonde en HTC gaat toch wel failliet, maar bijv. de S4 is ook zo oud en de Note 3 zó groot...
De Nexus 5 leek me eerst echt mooi maar het is toch een iets goedkoper model wat je bij de build quality wel merkt, qua specs niet echt.
Haast geen toestellen hebben iets speciaals wat een reden geeft om hem te kopen, de One X doet alles nog perfect alleen de batterij is brakker geworden.

Waar zijn jullie op overgestapt of op welke telefoon wachten jullie?
Ben overgestapt van een One X naar een One en onlangs ook een Nexus 5.
Heb ze dus beiden en ik moet zeggen dat ze het juist WEL waard zijn.

Allebei betere of evengoede build quality. De One is aluminium, de Nexus 5 heeft soft touch back plastic, is heel lekker om vast te houden.

Verder lopen ze allebei met grote sprongen voor op de specs van de One X! De Nexus 5 is toch iets krachtiger dan de One, maar niet merkbaar veel voor de meeste mensen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:30:21 #30
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135039341
Gisteren kreeg ik de One X weer terug van reparatie vanwege het WiFi probleem. Het was de eerste dag goed, nu is het weer helemaal klote.

Ik denk dat ik HTC nog maar een keer ga bellen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:22:10 #31
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135060160
Zo ik ben van m'n One X af, nu een S4 bevalt me prima. Sowieso Smartcover _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 6 januari 2014 @ 15:38:12 #32
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135147508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef .Neovo. het volgende:
Gisteren kreeg ik de One X weer terug van reparatie vanwege het WiFi probleem. Het was de eerste dag goed, nu is het weer helemaal klote.

Ik denk dat ik HTC nog maar een keer ga bellen.
HTC gebeld en morgen halen ze hem weer op.
pi_135147734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

x2!
x3!

HTC heeft wat mij betreft samen met sony ook de mooiste UI versie van Android (naast stock dan). Daarbij zijn beide merken gewoon erg sterk met hun hardware designs. M'n volgende telefoon wordt een htc, sony of een nokia (wilde eerst een nokia maar damn, wat zijn die een partij traag zeg met hun toestellen..).
pi_135454322
HTC says the One X, One X+ won't get any more Android updates ;(

Vreemd wel, zo snel al. Had verwacht dat 'ie 4.3 nog wel zou krijgen, en zeker voor KitKat heeft 'ie de power wel.
Ik dacht trouwens dat in de One X een quad-coreprocessor zat, zo snel is 'ie. Doen ze goed met Sense.
pi_135455190
Mooi dan ga ik binnenkort een custom rom erop zetten. Al heb ik daar bijna geen ervaring mee :')
pi_135455477
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:

Vreemd wel, zo snel al. Had verwacht dat 'ie 4.3 nog wel zou krijgen, en zeker voor KitKat heeft 'ie de power wel.
Ik dacht trouwens dat in de One X een quad-coreprocessor zat, zo snel is 'ie. Doen ze goed met Sense.
De Europese versie van de One X heeft ook een quad-core (NVidia Tegra 3). De US versie heeft een dual-core Snapdragon
pi_135455891
dat is erg jammer om te horen, met hox heeft nog altijd veel verbindingsproblemen wel een aantal keer per dag opnieuw moeten opstarten :(
pi_135469757
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De Europese versie van de One X heeft ook een quad-core (NVidia Tegra 3). De US versie heeft een dual-core Snapdragon
Aaaaah vond het al een beetje vreemd. Ik ben namelijk in april 2012 naar de One X launch party geweest en ik dacht al dat ze daar toen een aardig groot punt van maakten, haha :P
pi_135470500
Zonde van de telefoon, dat hij geen updates meer krijgt. Voor mij is hij nog niet af. Hij heeft veel potentieel maar nooit eruit kunnen halen. Over een paar maanden moet ik mijn telefoon inleveren omdat mijn abonnement afloopt. En bij Telfort moet je dan je telefoon overkopen. Zit al een beetje rond te kijken maar dit betekend toch dat mijn volgende telefoon geen HTC word. Na twee jaar problemen, ben ik er stiekem wel klaar mee...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_135478355
Ik denk dat ik mijn HTC One X maar weg ga doen, ik word langzamerhand gek van de veeeeelste zachte luidspreker bij het bellen, en het bekende WiFi probleem (die na 3 reparaties steeds terug komt). Vind het wel jammer, het is een mooi en stevig toestel.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:39:04 #41
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_135570552
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb een One X sinds het begin (nog met Vodafone-actie, superluxe abo voor totaal 450 euro met de One X gratis, totaal goedkoper dan One X los halen _O_ ) maar heb eigenlijk nog geen échte opvolger gezien.
Je hebt wel de HTC One maar die nu nog halen lijkt me zonde en HTC gaat toch wel failliet, maar bijv. de S4 is ook zo oud en de Note 3 zó groot...
De Nexus 5 leek me eerst echt mooi maar het is toch een iets goedkoper model wat je bij de build quality wel merkt, qua specs niet echt.
Haast geen toestellen hebben iets speciaals wat een reden geeft om hem te kopen, de One X doet alles nog perfect alleen de batterij is brakker geworden.

Waar zijn jullie op overgestapt of op welke telefoon wachten jullie?
Ik ga nu april over naar de nexus 5 sim only en gaan
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_135570726
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef NextTVH het volgende:
Ik denk dat ik mijn HTC One X maar weg ga doen, ik word langzamerhand gek van de veeeeelste zachte luidspreker bij het bellen, en het bekende WiFi probleem (die na 3 reparaties steeds terug komt). Vind het wel jammer, het is een mooi en stevig toestel.
er is een manier om meer bel volume te krijgen. Dan moet je met een extreem dunne naald in die gaatjes stof eruit gaan pulken. _O-
pi_135571304
Zou een reset helpnlen voor de accuduur?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_135571360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou een reset helpnlen voor de accuduur?
Ik denk het niet. Een beetje juiste settings doet meer werk.
pi_135571431
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:

Ze laten wel snel hun telefoons vallen zeg.
pi_135571485
De telefoon is al bijna twee jaar oud (zo niet al ongeveer zo oud). Meer dan dit soort support hoeven we tegenwoordig echt niet meer te verwachten hoor :')
pi_135576598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:57 schreef FL_Freak het volgende:
De telefoon is al bijna twee jaar oud (zo niet al ongeveer zo oud). Meer dan dit soort support hoeven we tegenwoordig echt niet meer te verwachten hoor :')
Ja maar toch. De HTC One S was hetzelfde liedje, maar daarvan dacht ik dat het echt een eenmalig iets was.
pi_135576642
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Een beetje juiste settings doet meer werk.
Ik kan inmiddels na vol opladen ongeveer 16 uur doen met een accu (dan zit ik op 25-30%) dus ik ben wel op zoek naar iets interessants.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 06:02:58 #49
309644 Dikkeh
wust relle must 058 belle
pi_135591349
Ben even een weekje, wegens het opsturen ter reparatie van m'n lumia 920, terug op de One X. Maar ik ben teleurgesteld. Zeer slechte accuduur, slecht wifi bereik, touchscreen voelt niet echt lekker aan, en het volume van de luidsprekers is om te huilen. Ook ervaar ik regelmatig lags en dat soort shit. Of dat apps zomaar geforceerd sluiten.

Had echt niet verwacht dat ik dit zou zeggen, zeker gezien de mindere specificaties van de Lumia. Maar wat ben ik blij straks weer terug te zijn bij dat telefoontje, echt een verademing. Voor mij nooit meer een android. En dat terwijl ik android gebruiker ben geweest vanaf android 2.1. Ik was gewoon gewend aan al die mankementen :{w
pi_135591377
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 06:02 schreef Dikkeh het volgende:
Ben even een weekje, wegens het opsturen ter reparatie van m'n lumia 920, terug op de One X. Maar ik ben teleurgesteld. Zeer slechte accuduur, slecht wifi bereik, touchscreen voelt niet echt lekker aan, en het volume van de luidsprekers is om te huilen. Ook ervaar ik regelmatig lags en dat soort shit. Of dat apps zomaar geforceerd sluiten.

Had echt niet verwacht dat ik dit zou zeggen, zeker gezien de mindere specificaties van de Lumia. Maar wat ben ik blij straks weer terug te zijn bij dat telefoontje, echt een verademing. Voor mij nooit meer een android. En dat terwijl ik android gebruiker ben geweest vanaf android 2.1. Ik was gewoon gewend aan al die mankementen :{w
Ach, kan gebeuren. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')