x2!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zou het trouwens wel zonde vinden als HTC failliet gaat, ze bouwen naar mijn mening wel degelijke en mooie toestellen. Samsung vind ik zo plastic overkomen, Apple te dichtgetimmerd.
Ben overgestapt van een One X naar een One en onlangs ook een Nexus 5.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb een One X sinds het begin (nog met Vodafone-actie, superluxe abo voor totaal 450 euro met de One X gratis, totaal goedkoper dan One X los halen) maar heb eigenlijk nog geen échte opvolger gezien.
Je hebt wel de HTC One maar die nu nog halen lijkt me zonde en HTC gaat toch wel failliet, maar bijv. de S4 is ook zo oud en de Note 3 zó groot...
De Nexus 5 leek me eerst echt mooi maar het is toch een iets goedkoper model wat je bij de build quality wel merkt, qua specs niet echt.
Haast geen toestellen hebben iets speciaals wat een reden geeft om hem te kopen, de One X doet alles nog perfect alleen de batterij is brakker geworden.
Waar zijn jullie op overgestapt of op welke telefoon wachten jullie?
HTC gebeld en morgen halen ze hem weer op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef .Neovo. het volgende:
Gisteren kreeg ik de One X weer terug van reparatie vanwege het WiFi probleem. Het was de eerste dag goed, nu is het weer helemaal klote.
Ik denk dat ik HTC nog maar een keer ga bellen.
x3!quote:
De Europese versie van de One X heeft ook een quad-core (NVidia Tegra 3). De US versie heeft een dual-core Snapdragonquote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:
HTC says the One X, One X+ won't get any more Android updates
Vreemd wel, zo snel al. Had verwacht dat 'ie 4.3 nog wel zou krijgen, en zeker voor KitKat heeft 'ie de power wel.
Ik dacht trouwens dat in de One X een quad-coreprocessor zat, zo snel is 'ie. Doen ze goed met Sense.
Aaaaah vond het al een beetje vreemd. Ik ben namelijk in april 2012 naar de One X launch party geweest en ik dacht al dat ze daar toen een aardig groot punt van maakten, hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De Europese versie van de One X heeft ook een quad-core (NVidia Tegra 3). De US versie heeft een dual-core Snapdragon
Ik ga nu april over naar de nexus 5 sim only en gaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb een One X sinds het begin (nog met Vodafone-actie, superluxe abo voor totaal 450 euro met de One X gratis, totaal goedkoper dan One X los halen) maar heb eigenlijk nog geen échte opvolger gezien.
Je hebt wel de HTC One maar die nu nog halen lijkt me zonde en HTC gaat toch wel failliet, maar bijv. de S4 is ook zo oud en de Note 3 zó groot...
De Nexus 5 leek me eerst echt mooi maar het is toch een iets goedkoper model wat je bij de build quality wel merkt, qua specs niet echt.
Haast geen toestellen hebben iets speciaals wat een reden geeft om hem te kopen, de One X doet alles nog perfect alleen de batterij is brakker geworden.
Waar zijn jullie op overgestapt of op welke telefoon wachten jullie?
er is een manier om meer bel volume te krijgen. Dan moet je met een extreem dunne naald in die gaatjes stof eruit gaan pulken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef NextTVH het volgende:
Ik denk dat ik mijn HTC One X maar weg ga doen, ik word langzamerhand gek van de veeeeelste zachte luidspreker bij het bellen, en het bekende WiFi probleem (die na 3 reparaties steeds terug komt). Vind het wel jammer, het is een mooi en stevig toestel.
Ik denk het niet. Een beetje juiste settings doet meer werk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou een reset helpnlen voor de accuduur?
Ze laten wel snel hun telefoons vallen zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:
HTC says the One X, One X+ won't get any more Android updates
Vreemd wel, zo snel al. Had verwacht dat 'ie 4.3 nog wel zou krijgen, en zeker voor KitKat heeft 'ie de power wel.
Ik dacht trouwens dat in de One X een quad-coreprocessor zat, zo snel is 'ie. Doen ze goed met Sense.
Ja maar toch. De HTC One S was hetzelfde liedje, maar daarvan dacht ik dat het echt een eenmalig iets was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:57 schreef FL_Freak het volgende:
De telefoon is al bijna twee jaar oud (zo niet al ongeveer zo oud). Meer dan dit soort support hoeven we tegenwoordig echt niet meer te verwachten hoor
Ik kan inmiddels na vol opladen ongeveer 16 uur doen met een accu (dan zit ik op 25-30%) dus ik ben wel op zoek naar iets interessants.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een beetje juiste settings doet meer werk.
Ach, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:02 schreef Dikkeh het volgende:
Ben even een weekje, wegens het opsturen ter reparatie van m'n lumia 920, terug op de One X. Maar ik ben teleurgesteld. Zeer slechte accuduur, slecht wifi bereik, touchscreen voelt niet echt lekker aan, en het volume van de luidsprekers is om te huilen. Ook ervaar ik regelmatig lags en dat soort shit. Of dat apps zomaar geforceerd sluiten.
Had echt niet verwacht dat ik dit zou zeggen, zeker gezien de mindere specificaties van de Lumia. Maar wat ben ik blij straks weer terug te zijn bij dat telefoontje, echt een verademing. Voor mij nooit meer een android. En dat terwijl ik android gebruiker ben geweest vanaf android 2.1. Ik was gewoon gewend aan al die mankementen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |