Ik reageer toch inhoudelijk?quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef waterroosje het volgende:
Kunnen jullie aub, inhoudelijk reageren.
Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Seam het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet na vier maanden? Als hij dat nou zei na drie dates?
Hoe dan ook, je voelt dus niet hetzelfde voor hem?
Je twijfelt of hij settelt met jou bedoel je? Wat zo vreemd is het niet dat verliefdheid verdwijnt. Ben jij nog wel op hem verliefd dan? Kriebels in je buik als je bij hem bent?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Na 2 jaar zit ik nog steeds met deze zin.
Hij vindt " verliefdheid" maar kinderachtig, voor hem is het "houden " van belangrijker.
Hij wilt met mij trouwen, samen een gezin opbouwen. Vervolgens zegt hij : je hebt alles wat ik zoek in een vrouw. Etc etc, pff
Het is dan inmiddels "2 jaar" verder.quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Nobu het volgende:
Na 4 maanden? Die is gewoon bang dat hij nooit meer iets beters gaat krijgen en laat het er daarom maar bij.
Wat vind jij eigenlijk van hem? Wil jij trouwen? Kinderen krijgen met hem?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Na 2 jaar zit ik nog steeds met deze zin.
Hij vindt " verliefdheid" maar kinderachtig, voor hem is het "houden " van belangrijker.
Hij wilt met mij trouwen, samen een gezin opbouwen. Vervolgens zegt hij : je hebt alles wat ik zoek in een vrouw. Etc etc, pff
Voordat wij geen relatie aangingen vertelde hij mij dat ook dat "verliefdheid" niet belangrijk is, maar het "houden" van.quote:Op maandag 16 december 2013 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Je twijfelt of hij settelt met jou bedoel je? Wat zo vreemd is het niet dat verliefdheid verdwijnt. Ben jij nog wel op hem verliefd dan? Kriebels in je buik als je bij hem bent?
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.quote:Op maandag 16 december 2013 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van hem? Wil jij trouwen? Kinderen krijgen met hem?
Ik zie het probleem niet, hoor. Is houden van te min voor je?quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.
Maar aan de ene kant vind ik het erg jammer, Ik zou ook graag een man willen dat verliefd is op mij. Ik snap niet waarom ik dit niet verdiend, Ik heb dingen voor heb gedaan, wat zijn andere exen nooit hebben gedaan, ik ben lief, maar waarom dit dan. Wat kan het leven toch soms zo oneerlijk zijn. :-(
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, hoor. Is houden van te min voor je?
Ik snap je he-le-maal ( niet ....... )quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.
Maar aan de ene kant vind ik het erg jammer, Ik zou ook graag een man willen dat verliefd is op mij. Ik snap niet waarom ik dit niet verdiend, Ik heb dingen voor heb gedaan, wat zijn andere exen nooit hebben gedaan, ik ben lief, maar waarom dit dan. Wat kan het leven toch soms zo oneerlijk zijn. :-(
Volgens mij moet jij voorlopig nog maar niet gaan trouwen. Ik vind je daar nog veel te jong voor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind het oneerlijk, waarom hij wel op zijn ex verliefd was. En bijvoorbeeld niet op mij?
Jij snapt mij he-le-maal ( niet......)quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap je he-le-maal ( niet ....... )
Het gaat voor jou dus te snel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |