En dit is dus precies waarom je vriend geen hond voor je gaat kopenquote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef suikergirl het volgende:
verder vind ik het onzin dat die er niet mee kan lopen. hij kan makkelijk als die sochtends naar werk gaat even met de hondlopen,
het is ook een MANNENTAAK domme noobquote:Op maandag 16 december 2013 19:39 schreef Semisane het volgende:
Jij bent ff lekker zeg...jij wilt een hond, maar verwacht wel ff dat je vriend dat ding ook gaat uitlaten.Donder op, ga er zelf voor zorgen.
Geef je vriend groot gelijk, die heeft allang door dat je het uitlaten, verzorgen etc op een gegeven moment gaat afschuiven op hem.
Net zoals vrouwen de taak hebben gewoon hun mond te houden en in de keuken te blijven.quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
het is ook een MANNENTAAK domme noob
Troll TRoll @!@!quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Flikker toch op met die onzin viswijf.quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
tyf op dom wijfquote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
erianus, niet anus.quote:
tyf op tyfuswichtquote:Op maandag 16 december 2013 19:44 schreef suikergirl het volgende:
[..]
erianus, niet anus.
en onze hont gaat waarschijnleik (want ik ga ervan uit dat hij hem koopt anders koop ik NIKS meer voor hem): andoserus heten
jaquote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef trovey het volgende:
TS klinkt als een verwend nest die gaat janken als ze niet krijgt wat ze op dat moment en meteen wil.
De vrouwelijke Roadtrip.quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef trovey het volgende:
TS klinkt als een verwend nest die gaat janken als ze niet krijgt wat ze op dat moment en meteen wil.
Mooi, is dat duidelijk in dit topic.quote:
Uhm.. hoe oud ben jij meiske? Want je gedraagt je behoorlijk kinderachtig!!quote:Op maandag 16 december 2013 19:44 schreef suikergirl het volgende:
[..]
erianus, niet anus.
en onze hont gaat waarschijnleik (want ik ga ervan uit dat hij hem koopt anders koop ik NIKS meer voor hem): andoserus heten
dit dusquote:
Steelt ze je aandacht ja?quote:
Gewoon even pindakaas op haar flamoesje smeren en ze kan er weer tegenaan voor een paar weken.quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef Hallmark het volgende:
Wat ik me afvraag -- zou het libido van haar vriendje onvoldoende zijn, dat TS graag een hond wil?
kattenquote:
Mm lekker pindakaas er op smerenquote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef Hallmark het volgende:
Wat ik me afvraag -- zou het libido van haar vriendje onvoldoende zijn, dat TS graag een hond wil?
quote:Op maandag 16 december 2013 19:44 schreef suikergirl het volgende:
[..]
erianus, niet anus.
TS is een troll, lees haar postgeschiedenis maar.quote:Op maandag 16 december 2013 23:56 schreef IkBenSjoerd het volgende:
In een hond moet je enorm veel tijd steken, ook nadat hij volwassen is. Zo te lezen ben jij daar helemaal niet klaar voor en aangezien je vriend het niet wil is er maar één conclusie mogelijk. Je bent alleen een beetje een klein kind.
Oké, maar in dat geval zorg jij ervoor dat het huishouden op orde is, voedt jij je man wanneer hij daarom vraagt en bevredig je hem seksueel wanneer het hem zint.quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Goed verzonnen trolltopique, doe ik je niet een twee drie na...quote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef suikergirl het volgende:
hallo allemaal van fokforum!!
net vroeg ik aan mijn vriend wat die mij gaat geven voor mn verjaardag over een week.
vervolgens zei ik erbij dat ik een hond wil, maar nee meneer weigert dat akkoord mee te gaan.
hij zegt van: ja, erianus krijgt die mot mee (onze kat) en ik heb geen tijd om hem te lopen.
nou dat die mot krijgt met erianus is de hond zijn probleem, verder vind ik het onzin dat die er niet mee kan lopen. hij kan makkelijk als die sochtends naar werk gaat even met de hondlopen, ik ga het in iedergeval wel doen.
maar ik wil wel een hond.
klacht: vriend doet moeilijk over een hond
quote:Op maandag 16 december 2013 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zusje Kloontje van Roadtrip gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |