En dit is dus precies waarom je vriend geen hond voor je gaat kopenquote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef suikergirl het volgende:
verder vind ik het onzin dat die er niet mee kan lopen. hij kan makkelijk als die sochtends naar werk gaat even met de hondlopen,
het is ook een MANNENTAAK domme noobquote:Op maandag 16 december 2013 19:39 schreef Semisane het volgende:
Jij bent ff lekker zeg...jij wilt een hond, maar verwacht wel ff dat je vriend dat ding ook gaat uitlaten.Donder op, ga er zelf voor zorgen.
Geef je vriend groot gelijk, die heeft allang door dat je het uitlaten, verzorgen etc op een gegeven moment gaat afschuiven op hem.
Net zoals vrouwen de taak hebben gewoon hun mond te houden en in de keuken te blijven.quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
het is ook een MANNENTAAK domme noob
Troll TRoll @!@!quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Flikker toch op met die onzin viswijf.quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
tyf op dom wijfquote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
erianus, niet anus.quote:
tyf op tyfuswichtquote:Op maandag 16 december 2013 19:44 schreef suikergirl het volgende:
[..]
erianus, niet anus.
en onze hont gaat waarschijnleik (want ik ga ervan uit dat hij hem koopt anders koop ik NIKS meer voor hem): andoserus heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |