neequote:Op maandag 16 december 2013 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, 1 van de 5 nederlanders die een xbox gaat kopen
We gaan ons best doen!quote:Op maandag 16 december 2013 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een bierie halen, hou vol zonder mij fans.
hij wil een wie joequote:Op maandag 16 december 2013 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je stopt gewoon na de ps3/360 generatie?
neequote:Op maandag 16 december 2013 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je stopt gewoon na de ps3/360 generatie?
Nieuwe Xbox gaat gehakt maken van PS4 let op mijn woorden.quote:Op maandag 16 december 2013 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, 1 van de 5 nederlanders die een xbox gaat kopen
quote:Op maandag 16 december 2013 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuwe Xbox gaat gehakt maken van PS4 let op mijn woorden.
Anders dan dat je een veruit superieur product ontwikkeld kun je nooit een vol jaar na je concurrent pas jouw systeem releasen.
voorlopig gebruik ik mijn pc vooralquote:
Ze wachten voor de grap een vol jaar denk jij? Gewoon zodat Sony en Nintendo de markt stevig in handen hebben.quote:
Ze wachten niet voor de grap een vol jaar, maar omdat ze gewoon niet in staat zijn om aan de hele wereld te leveren en Nederland als een 3e prioriteit zien.quote:Op maandag 16 december 2013 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze wachten voor de grap een vol jaar denk jij? Gewoon zodat Sony en Nintendo de markt stevig in handen hebben.
Soooowwwww...quote:Op maandag 16 december 2013 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gvd wat was dit makkelijk, iedereen weet dat vuurwerk vanzelf wegwaait
En hoe lang heb je over die grap na moeten denken?quote:
6 ton winst ja. Wanneer kocht hij het huis dan, 1980?quote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-flinke-winst.dhtml
BAM!
6 kamersquote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-flinke-winst.dhtml
BAM!
Ah, vandaarquote:Hij is bij het grote publiek vooral bekend als Robert Alberts in GTST, een rol die hij van 1990 tot 2008 speelde.
Met een kutgrappenbuddy uit de klas maak ik hem vaak in de supermarkt waar we heen gaan. De cassiere herkende ons al. Reputatie allesquote:Op maandag 16 december 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En hoe lang heb je over die grap na moeten denken?
2009 staat er.quote:Op maandag 16 december 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 ton winst ja. Wanneer kocht hij het huis dan, 1980?
AD blijft echt de ergste krant van Nederland met een leuk sportgedeelte.
Kan jij even normaal gaan doen?quote:Op maandag 16 december 2013 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een kutgrappenbuddy uit de klas maak ik hem vaak in de supermarkt waar we heen gaan. De cassiere herkende ons al. Reputatie alles
xd
Nee.quote:Op maandag 16 december 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij even normaal gaan doen?
Uh, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Een groot huis met 6 kamers en 2 badkamers, echt wie wil dat nou?
Iemand die het gaat verhuren of ook uitbaten als B&B/hotel .quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Een groot huis met 6 kamers en 2 badkamers, echt wie wil dat nou?
Naast Jack wonenquote:Hoewel Marco van Basten al anderhalf jaar geleden een villa aan het Amsterdamse Vondelpark kocht voor ¤6,25 miljoen, staat nu pas zijn huidige woning in Badhoevedorp te koop. Voor wie graag de nieuwe buurman van Jack van Gelder en Tonny Eyk wil worden, de vraagprijs is bijna ¤2 miljoen. Dat is overigens bijna zeven ton meer dan de ¤1,34 miljoen die hij er in 1999 voor betaalde.
Maar schaars voor zo'n prijs,quote:
Zou jij het kopen als je 1,6 miljoen had?quote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van de locatie en inhoud af.
Nee, maar dat ligt dus vooral aan het feit dat Amsterdam mij niet bijzonder trekt.quote:Op maandag 16 december 2013 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou jij het kopen als je 1,6 miljoen had?
Oke. Jij of jullie zijn echt raarquote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar 1 badkamer is echt een minpunt. Dan moet je je hele badkamer spik en span maken als iemand komt logeren. Beter extra badkamer die toch nooit vies wordt en die ene keer dat er iemand komt slapen is het zo schoon.
Half Nederland boos omdat het nu een keer de vrouw is die met de schulden zitquote:Op maandag 16 december 2013 20:30 schreef Elan het volgende:
http://www.bekendeburen.n(...)x-van-peter-jan-rens
Peter Jan Rens wat een fijne vent is het ook
Is vrijwel altijd de vrouw hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Half Nederland boos omdat het nu een keer de vrouw is die met de schulden zit
Ik vind dit wel schrijnend, je eigen BV over de kop laten gaan en dan zelf met je vriendin van 19 een luxeleven lijden in het buitenland,quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Half Nederland boos omdat het nu een keer de vrouw is die met de schulden zit
risico van het vakquote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is vrijwel altijd de vrouw hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |