quote:Sarah, Dec 16 21:21 (JST):
Dear Customer
Sorry for the delay in responding to you, we are currently experiencing a very high volume of support requests.
We are sorry that it is not possible to buy or sell Litecoins on Mt.Gox. We will add Litecoins when we feel that we have the stability to do so safely for the Bitcoin and Litecoin communities. At present, our focus is to launch our new trading engine and improve the speed of withdrawals but we hope to include Litecoins and possibly other currencies in the future.
We apologize for the delay, but it would be irresponsible of us to continue giving unreasonable launch projections.
Best regards,
Mt.Gox Team
https://www.mtgox.com
Nadeel aan dagdienst in de winter is dat je geen zonlicht zietquote:Op maandag 16 december 2013 16:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nert
Nadeel aan nachtdienst in de winter is dat ik aan het ontbijt zit terwijl de zon onder gaat
quote:Op maandag 16 december 2013 16:29 schreef ulq het volgende:
IK BEN ECHT ZO DOM DAT IK MN BUY ORDER OP 765 HEB ZITTEN CANCELLEN.
[ afbeelding ]
Jammer genoeg wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 16:41 schreef brombeer_ het volgende:
Weer lekker wat gemist zo te lezen![]()
![]()
En CENT van cryptsy gehaald?
quote:Op maandag 16 december 2013 16:41 schreef brombeer_ het volgende:
Weer lekker wat gemist zo te lezen![]()
![]()
En CENT van cryptsy gehaald?
quote:CENT market suspended for maintence
Mag niet!quote:Op maandag 16 december 2013 16:42 schreef ulq het volgende:
Ik denk echt dat ie nog een keer gaat crashen.
Ik $796000000quote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef lf2 het volgende:
Volgens coincapmarket heb ik
22800000 dollar
http://doge.yottabyte.nu/quote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef MissionPhailed het volgende:
Jammer dat Coinedup niet automatisch ververst. Wil wat rommelen met die paar euro's aan DGC die er nog heb staan, en eigenhandig F5-en duurt een eeuwigheid
Ja constant van die grapjurkenquote:Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef Maxbet het volgende:
Zit iemand met dit soort orders te etteren op Doge, nu klopt mn graph van geen kanten meer
0.0001 DOGE 5000020 Satoshi ☝
LTC gaat richting de maan, maar dat heeft hier nog niemand doorquote:Op maandag 16 december 2013 16:52 schreef Wave103 het volgende:
Tentamen gerocked, nu even de markt rocken. Niet heel veel gebeurd sinds die crash zie ik? Langzame poging tot herstel?
quote:Op maandag 16 december 2013 16:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Toch maar 5 Dogecoins voor 0,5 BTC te koop gezet. Coinedup 'bugt' wel érg vaak op 0,5 BTC per Dogecoin, misschien dat ie de order nog pakt ook ... ?
'bugt' ie zo hoog? Dacht dat het vooral grapjurken/pogingen waren van mensen die even voor een te hoog bedrag 1 doge kopen, maar niet zo hoog. Maar ja, is het proberen waard.quote:Op maandag 16 december 2013 16:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Toch maar 5 Dogecoins voor 0,5 BTC te koop gezet. Coinedup 'bugt' wel érg vaak op 0,5 BTC per Dogecoin, misschien dat ie de order nog pakt ook ... ?
quote:Op maandag 16 december 2013 17:02 schreef Mender het volgende:
1 Dogecoin voor 0,5 BTC en 100.000 voor 0,0000035 BTC te koop gezet (5 nullen dus i.p.v. 6)
En gelukt?quote:Op maandag 16 december 2013 17:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Hier de volgende verkooporders:
5 Doge op 0,5 BTC
500 Doge op 0,00003 BTC
1500 Doge op 0,000003 BTC
Edit: staat wéér op 0,5 BTC
CoinMarketCap gebruikt Coinedup prijzen, Coinedup is niet echt een goede sitequote:Op maandag 16 december 2013 17:19 schreef Fatality het volgende:
Wat is er met dogecoin aan de hand op coinmarketcap?
+87574970.45 % groei... whut?
quote:Op maandag 16 december 2013 17:19 schreef Fatality het volgende:
Wat is er met dogecoin aan de hand op coinmarketcap?
+87574970.45 % groei... whut?
Komt door dit soort ongein:quote:Op maandag 16 december 2013 17:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
omg waarom staan ze in mn walletik ben nooit op tijd zometeen
quote:
dat wel iddquote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jonge lieg niet, je puntje is minder zwart dan de andere
Grapjasquote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Dit gaat werkelijk uitstekend. Doel is nu om vanavond de magische grens van 100 BTC te overschrijden. Met warp 9 richting ongekende rijkdom ... !
450 btcquote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Dit gaat werkelijk uitstekend. Doel is nu om vanavond de magische grens van 100 BTC te overschrijden. Met warp 9 richting ongekende rijkdom ... !
quote:Op maandag 16 december 2013 17:36 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Waarom gelooft iedereen alles hiero
Ja jij en ik tochquote:Op maandag 16 december 2013 17:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Fantastisch!![]()
Hebben we dan ook een feestje?
zijn er al 7 miljard doges? paar dagen geleden nog 6quote:Op maandag 16 december 2013 17:35 schreef Ludacriss het volgende:
En dogecoin staat weer op nummer 1![]()
Gaat toch iets mis bij coinedup.
Verrek, nu zie ik het ookquote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jonge lieg niet, je puntje is minder zwart dan de andere
Waarom geloofdt iedereen alles hiero
Je kunt altijd nog hendig sjieke slips draaien.quote:Op maandag 16 december 2013 17:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik het ookMaargoed, heb nu helaas uitgevonden dat je helaas niet je voordeel kunt trekken met die bug. Was anders wel héél hendig geld verdienen zo.
quote:Op maandag 16 december 2013 17:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Wtf?
Jij hebt opeens ergens 73 btc? Welke site is dat?
Altijd met dat traden die restjes die je overhoudt. Bedenk me nu wel dat er geen minimum transactiegrootte op coinedup zit. Dus maar even opmaken.quote:
http://doge.yottabyte.nu/quote:Op maandag 16 december 2013 17:41 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand maakt even een typfoutje tijdens inkopen
Ja weet ik veel. Daarnet poste ook iemand een plaatje van een site dat Doge de grootste marketcap had etc.quote:Op maandag 16 december 2013 17:36 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Dat was echt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Daarnet poste ook iemand een plaatje van een site dat Doge de grootste marketcap had etc.
Ik lees ook niet het hele topic atm
Moet jij niet studeren jongeman?quote:Op maandag 16 december 2013 17:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Daarnet poste ook iemand een plaatje van een site dat Doge de grootste marketcap had etc.
Dat was wel echtquote:Op maandag 16 december 2013 17:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Morgen beter lezenquote:Op maandag 16 december 2013 17:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja ik zit nu mn oa. brein te kraken over het vraagstuk waarom het is zo dat ''een aanbieder pas begint met aanbieden van een product bij een prijs die gelijk is aan het minimum van de gemiddelde variabele kosten.''quote:
Ik doe niets met economie hoor, maar het lijkt me vrij logisch een product niet aan te bieden als je zelfs de variabele kosten er niet uit kan krijgen?quote:Op maandag 16 december 2013 17:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja ik zit nu mn oa. brein te kraken over het vraagstuk waarom het is zo dat ''een aanbieder pas begint met aanbieden van een product bij een prijs die gelijk is aan het minimum van de gemiddelde variabele kosten.''
Dm me ff als je het antwoord weet
Omdat hij anders verlies maakt op iedere verkoop.quote:Op maandag 16 december 2013 17:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja ik zit nu mn oa. brein te kraken over het vraagstuk waarom het is zo dat ''een aanbieder pas begint met aanbieden van een product bij een prijs die gelijk is aan het minimum van de gemiddelde variabele kosten.''
Ja maar hij kan theoretisch gezien wel doorgaan wanneer hij verlies maakt (blijkt uit een vraag die ik hier voor me heb), dus wanneer je marginale kosten groter zijn dan je marginale opbrengst. Het is echter somehow zo dat er een soort regel is dat je startprijs in ieder geval hoger is als je minimum van je gemiddelde variable kosten.quote:Op maandag 16 december 2013 17:57 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik doe niets met economie hoor, maar het lijkt me vrij logisch een product niet aan te bieden als je zelfs de variabele kosten er niet uit kan krijgen?
Ik heb mij er maar bij neergelegd dat het allemaal echt puur theorie is, net zoals bij die nutsfuncties etc, en dat je die regels maar voor lief moet nemenquote:Op maandag 16 december 2013 18:00 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja maar hij kan theoretisch gezien wel doorgaan wanneer hij verlies maakt (blijkt uit een vraag die ik hier voor me heb), dus wanneer je marginale kosten groter zijn dan je marginale opbrengst. Het is echter somehow zo dat er een soort regel is dat je startprijs in ieder geval hoger is als je minimum van je gemiddelde variable kosten.
Ja daar zit wat in. Ik ben echter niet zo goed in het onthouden van regels wanneer ik niet echt begrijp waarom het zo is. Maarja fuck it. In die laatste slide zei die prof. dat H10 niet erg veel aan bod zou komen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:04 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb mij er maar bij neergelegd dat het allemaal echt puur theorie is, net zoals bij die nutsfuncties etc, en dat je die regels maar voor lief moet nemen
Omdat als de prijs lager is dan de gem variabele kosten hij verlies maaktquote:Op maandag 16 december 2013 17:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zou wel wat in kunnen zitten. Het is ook slechts een eerstejaars introvakje.quote:Op maandag 16 december 2013 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat als de prijs lager is dan de gem variabele kosten hij verlies maakt
Vaste kosten worden niet meegerekend, want sunk costs
Dit zou ik zeggen op basis van middelbare school economie
Als het ongeveer hetzelfde niveau is als vorig jaar moet het wel lukken denkquote:Op maandag 16 december 2013 18:05 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in. Ik ben echter niet zo goed in het onthouden van regels wanneer ik niet echt begrijp waarom het zo is. Maarja fuck it. In die laatste slide zei die prof. dat H10 niet erg veel aan bod zou komen.
Je moet maar eens vraag 12 bekijken van dat tentamen. Die bedoelde ikquote:Op maandag 16 december 2013 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Als het ongeveer hetzelfde niveau is als vorig jaar moet het wel lukken denk
Ja heb ik net gemaakt, ik had wel het goede antwoord maar ik ga er maar niet teveel bij nadenken wat het allemaal betekentquote:Op maandag 16 december 2013 18:18 schreef ulq het volgende:
[..]
Je moet maar eens vraag 12 bekijken van dat tentamen. Die bedoelde ik
Welk bericht?quote:Op maandag 16 december 2013 18:21 schreef lf2 het volgende:
van waar deze daling nu? bericht uit china klopte dus
he?quote:Op maandag 16 december 2013 18:24 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Gister steeg die ook 300 dollar toen china wakker werd
Jaquote:Op maandag 16 december 2013 18:15 schreef richolio het volgende:
Volgens mij ben ik mijn geld echt kwijt aan ltcDaar lijkt geen beweging in te komen joh
Sunk costs gaat het hier niet om. Als de marginale kosten groter zijn dan de marginale opbrengst wordt er verlies gemaakt. Maar als de marginale opbrengst boven de marginale variabele kosten ligt, beperk je je verlies. Tot op het punt waar marginale opbrengst = marginale variabele kosten.quote:Op maandag 16 december 2013 18:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zou wel wat in kunnen zitten. Het is ook slechts een eerstejaars introvakje.
Jouw verhaal is best oké, het geeft alleen niet aan waarom dit nou anders is dan wanneer je marginale kosten groter zijn dan je marginale opbrengsten. Dan maak je uiteindelijk ook verlies. Je zou zeggen stop dan met aanbieden/produceren. Maar dat is volgens die vraag geen algemene definitie om te stoppen met produceren.
$1quote:Op maandag 16 december 2013 18:35 schreef Distortion het volgende:
Sow gaat erg hard nu zeg. Waar gaat dit stoppen
Jaquote:Op maandag 16 december 2013 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jade top is nu steeds 30 ofzo
Verdomme hij zakt door. Had ik kunnen wetenquote:Op maandag 16 december 2013 18:38 schreef ulq het volgende:
Gekocht op 740![]()
Nou maar hopen dat ie niet verder doorzakt
Gaat voorlopig niet meer gebeuren. Die 1000 zien we misschien over een maand weer of langer.quote:Op maandag 16 december 2013 18:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Verdomme hij zakt door. Had ik kunnen weten![]()
Ik heb nu in ieder geval 1 BTC
Nu wachten op het moment dat ie weer 1000 waard is. Over 2 weken ofzo.
Oh jezus toch nietquote:Op maandag 16 december 2013 18:44 schreef ulq het volgende:
Aha. Lijkt er op dat de bodem bereikt is.
Mja... ik zag china de pan uit rijzen, dus ik dacht HUP even snel omhoogquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er gebeurt? Slecht nieuws uit China ofzo ?
Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja... ik zag china de pan uit rijzen, dus ik dacht HUP even snel omhoog
Geen idee, dit wellicht?quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er gebeurt? Slecht nieuws uit China ofzo ?
Seems legit.quote:hi I china citizen six year. Article interpret by my opinion say bitcoin exchange in china may probably halt yuan withdraw.
I think very bad
Hmm ja zou wel kunnenquote:Op maandag 16 december 2013 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee, dit wellicht?
http://www.reddit.com/r/B(...)o_close_online_bank/
quote:People absolutely spend, even when they think the money will be worth more tomorrow. They may spend less... but that is not a bad thing. It means they spend only on the things they really want, instead of rampant consumption.
-
Detractors would claim that when people are prudent with their own finances, that this is bad for the economy. I believe the opposite - when people are imprudent with finances, that is when the economy suffers. Of course, imprudence means exaggerated spending today, which boosts GDP figures (because GDP is just a measure of spending). This seems to have tricked most modern economists into thinking that consumption is the cause of economic growth. I disagree. Consumption doesn't drive an economy - it is the result of the economy. Consumption is the reward for production and savings.
LTC naar de maan..quote:Op maandag 16 december 2013 18:56 schreef strbo het volgende:
[..]
Honderd gekocht @ 25.9999Nu naar de maan. Of sub $25.
Omdat ik ergens op cryptsy in wil stappen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:59 schreef ulq het volgende:
[..]
Waarom handel je BTC en LTC via Cryptsy en niet via btc-e
quote:Op maandag 16 december 2013 18:59 schreef lf2 het volgende:
wrm gaat ie zo rustig omlaag klap dan gwn keihard klaar tering ey
kut hoere ding
quote:Op maandag 16 december 2013 18:59 schreef lf2 het volgende:
wrm gaat ie zo rustig omlaag klap dan gwn keihard klaar tering ey
kut hoere ding
Seriously?quote:Op maandag 16 december 2013 18:59 schreef roislecxe het volgende:
Toch maar eruit. Gaat voorlopig nog niet stijgen denk
Mja, kostte me 2 puntjes en een fee. Denk dat het geen gekke beslissing was. Zeker gezien de grafieken van 5 min en langer. Flink dieptepunt dit wel..quote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef ulq het volgende:
[..]
Seriously?
Tja. Als je per sé op korte termijn door wil traden is het denk ik wel de beste beslissing.
Waarom heb je dan ook geen geduld....quote:Op maandag 16 december 2013 19:02 schreef ulq het volgende:
Hmm ik had toch iets langer moeten wachten
Je hebt daarmee 2BTC verlies gemaaktquote:Op maandag 16 december 2013 19:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, kostte me 2 puntjes en een fee. Denk dat het geen gekke beslissing was. Zeker gezien de grafieken van 5 min en langer. Flink dieptepunt dit wel..
Omdat ik in het verleden de hele tijd te laat was en ik wou van mijn fouten lerenquote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook geen geduld....
Neequote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Je hebt daarmee 2BTC verlies gemaaktMet hoe veel volume trade jij dan wel niet?
oh lol. Ik las muntjes. Zit denk ik iets te lang achter een beeldscherm vandaagquote:Op maandag 16 december 2013 19:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee
2 puntjes als in op 732 gekocht en 730 verkocht.
Ik heb amper volume
Hij is wel 980 geweest en op Gox is ie best hard >1000 geweestquote:Op maandag 16 december 2013 19:04 schreef Wave103 het volgende:
Hij is nu al een hele tijd niet meer >1000 geweest toch? Beginnen mensen vertrouwen toch te verliezen?
quote:Op maandag 16 december 2013 19:05 schreef lf2 het volgende:
Oke jongens ben even short gegaan op 729
zo lang koers daalt kan ik maybe mij verlies terug halen...
alert me als jullie signs zien dat het omhoog kan gaan maybe kan ik mijn giga verlies terug halen
BTCe, de meesten wel denk.quote:Op maandag 16 december 2013 19:08 schreef lf2 het volgende:
WIe kijkt waar ik hou bitstamp in de gaten en waar kijkt de rest ???
Op bitcoinwisdom kan je alles tegelijk in de gaten houden.quote:Op maandag 16 december 2013 19:08 schreef lf2 het volgende:
WIe kijkt waar ik hou bitstamp in de gaten en waar kijkt de rest ???
Ik zie die walls niet het gaat allemaal veels te snel en je kan ze niet allemaal zienquote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef ulq het volgende:
[..]
Op bitcoinwisdom kan je alles tegelijk in de gaten houden.
tip: doe hetquote:Op maandag 16 december 2013 19:10 schreef lf2 het volgende:
Geen sign van herstel nog ?
ik kan 300 pakken als ik er nu uit ga
hmm. zit een buy wal van 500btc op 700usdquote:Op maandag 16 december 2013 19:10 schreef lf2 het volgende:
Geen sign van herstel nog ?
ik kan 300 pakken als ik er nu uit ga
net was ie 1000quote:Op maandag 16 december 2013 19:11 schreef ulq het volgende:
[..]
hmm. zit een buy wal van 500btc op 700usd
Die stond net nog op 1.200... zo weg.quote:Op maandag 16 december 2013 19:11 schreef ulq het volgende:
[..]
hmm. zit een buy wal van 500btc op 700usd
Jup. Tenzij je het geld echt niet kan missen oidquote:Op maandag 16 december 2013 19:10 schreef mike-amersfoort het volgende:
uitstappen na een daling, panicsellen, hier ga ik spijt van krijgen...
dan had je het niet moeten investeren, regel 1.quote:Op maandag 16 december 2013 19:12 schreef ulq het volgende:
[..]
Jup. Tenzij je het geld echt niet kan missen oid
Wat hij zegt, Geld wat je niet kan missen moet je niet investeren. Zeker niet in bitcoins.quote:Op maandag 16 december 2013 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dan had je het niet moeten investeren, regel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |