Wat mij betreft in orde, let er wel op dat GT5 de Prologue versie is he?quote:
GT5 Prologue betekend dat het de voorloper is van het volledige spel.quote:
Prima, ophalen of verzenden?quote:
VerZenden. Pm ff je rek nr. Maak ik vanaaf over en zend mn adres!quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:37 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Prima, ophalen of verzenden?
PM even de gegevens
PM verstuurd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:41 schreef J-V het volgende:
[..]
VerZenden. Pm ff je rek nr. Maak ik vanaaf over en zend mn adres!
Ook goed, maar omdat je om mijn woonplaats vroeg nam ik dat aanquote:
quote:
De pakjes liggen klaar mannen.quote:
Is betaald... Zie t wel verschijnen...quote:Op zondag 22 december 2013 17:00 schreef R-Tech het volgende:
[..]
[..]
De pakjes liggen klaar mannen.
Zodra het geld binnen is, ik verwacht maandag, gaan ze op de post.
Van jou is het inderdaad binnen. Ze gaan vanmiddag op de bus!quote:Op maandag 23 december 2013 08:15 schreef J-V het volgende:
[..]
Is betaald... Zie t wel verschijnen...
Geld is binnen, hij gaat vanmiddag op de bus!quote:
En binnen! Top!quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef R-Tech het volgende:
Pakjes zijn zojuist op de bus gegaan mannen.
Oke, laat maar wetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Heb ook gereageerd op een aantal MP advertenties, daar wacht ik nog even op reactie
Mevrouw van MP ging akkoord, dus ik ben voorzien. Succes!quote:
Vervelend voor mij, maar fijn dat je even bericht geeftquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:02 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
[..]
Mevrouw van MP ging akkoord, dus ik ben voorzien. Succes!
Spel ziet er wel ok uit, ik ga er even over nadenken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:23 schreef StateOfMind het volgende:
Grand Theft Auto IV ruilen tegen God Of War Ascension?
Okee, dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:44 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Spel ziet er wel ok uit, ik ga er even over nadenken.
En?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:44 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Spel ziet er wel ok uit, ik ga er even over nadenken.
Welja joh, ik vind GTA toch niet leukquote:
De game is helaas al weg naar een andere Fok!ker.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:45 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Welja joh, ik vind GTA toch niet leuk
PM maar ff voor de gegevens.
Geeft niks joh, moet ik maar vaker inloggenquote:Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De game is helaas al weg naar een andere Fok!ker.
Ik hoorde niks meer van jou en heb dat opgevat als geen interesse. Vlak daarna meldde zich iemand anders met interesse en ik ben toen met hem akkoord gegaan.
Sorry
Doe er een euro bij en we hebben een dealquote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef panjabimc het volgende:
Ik bied 20 euro voor cod black ops 2 (inclusief verzenden).
Akkoord?
ah ja, dat kan gebeuren, geen nood, dat kan snel genoeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:16 schreef panjabimc het volgende:
moet 10 reacties hebben voordat ik een prive bericht mag sturen -.-
COD BO2 is vandaag verstuurd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |