ja ze hebben allemaal toegang tot internet en bitcoins en ze bulken ook nog van het geldquote:Op maandag 16 december 2013 12:37 schreef Faazz het volgende:
[..]
Kut nu hoovert de bitcoin straks tussen twee magneten in. Kan niet omhoog kan niet omlaag.
Maar met 1.2 miljard Indiërs kan de prijs misschien wel weer verdubbelen

Zo lang er geen coin is waarmee het long-distance-bellen vergemakkelijkt wordt zullen ze niets investeren.quote:Op maandag 16 december 2013 12:38 schreef lf2 het volgende:
[..]
ja ze hebben allemaal toegang tot internet en bitcoins en ze bulken ook nog van het geld

genoeg indiers die maar al te graag van het westerse wereldje willen meeprofiteren.quote:Op maandag 16 december 2013 12:38 schreef lf2 het volgende:
[..]
ja ze hebben allemaal toegang tot internet en bitcoins en ze bulken ook nog van het geld

quote:Op maandag 16 december 2013 12:43 schreef ulq het volgende:
TO THE GROUND!@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!11111111111111111

Eigenlijk kan je Gox niet helemaal meer serieus nemen. Dat trading volume daar is iets van 8 á 10 keer zo laag als bij BTCChinaquote:

Ik probeer idd een beetje te daytraden, maar wordt zo wel erg moeilijk. Zo wordt het meer voor de long run goedkoop oppikken en over 2 maanden kijken hoe het staatquote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef lf2 het volgende:
dit is tenenkrommend, het gaat totaal tegen de markt/trend etc in.
Er is goed nieuws = omhoog,het is maandag = omhoog,er was geen crash = omhoog.
ik dus op long ingestapt, bleek het van 40 naar 20 terug te gaan, ik short gaan gaat het weer omhoog met 15 dan weer laten en zie je flinke daling tot 806 dus short gaan is optie gaat ie weer terug naar 823.
wtf

dikke trolls aan het traden nu...quote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef lf2 het volgende:
dit is tenenkrommend, het gaat totaal tegen de markt/trend etc in.
Er is goed nieuws = omhoog,het is maandag = omhoog,er was geen crash = omhoog.
ik dus op long ingestapt, bleek het van 40 naar 20 terug te gaan, ik short gaan gaat het weer omhoog met 15 dan weer laten en zie je flinke daling tot 806 dus short gaan is optie gaat ie weer terug naar 823.
wtf

Enige wat ik serieus denk is tegen jezelf in gaan als je denkt je moet short gaan moet je long gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
dikke trolls aan het traden nu...
Enigste optie die je hebt is afwachten. Ben zelf van plan te traden wanneer het de 800 barrière passeert.

Ah oke, ik hou Bitcoinwisdom in de gaten en handel via BTCe, ben niet zo bekend met de rest eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:06 schreef lf2 het volgende:
[..]
Bitfinex - Bitstamp - BTC-E - Crypsy overgestapt naar BTER

druk op je balance page op run auditquote:Op maandag 16 december 2013 13:06 schreef Fatality het volgende:
Pff, dat cryptsy is ook een flinke ballensite. Net mjin aantal BTC verdubbelt met een coin. Sell order aangemaakt, coin afgetrokken, maar niks geen open orders zichtbaar of gedane transacties.
Dat wordt wachten denk ik, iemand anders er ervaring mee?

ja horror. heb er alleen verlies gemaakt door precies wat jij nu ervaart. maybe die audit shit drukken die ze pas hebben toegevoegdquote:Op maandag 16 december 2013 13:06 schreef Fatality het volgende:
Pff, dat cryptsy is ook een flinke ballensite. Net mjin aantal BTC verdubbelt met een coin. Sell order aangemaakt, coin afgetrokken, maar niks geen open orders zichtbaar of gedane transacties.
Dat wordt wachten denk ik, iemand anders er ervaring mee?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |