Mwah, ga hem toch niet vaak dragenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gewoon doorheen bijten. Mijn STF's zijn ook verschrikkelijk in het begin
Wat voor broek ga je niet vaak dragen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:44 schreef electronique het volgende:
[..]
Mwah, ga hem toch niet vaak dragen
zonde eigenlijk
Een G-star (quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat voor broek ga je niet vaak dragen?
Levi's is dan ook veel toffer dan G-starquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:46 schreef electronique het volgende:
[..]
Een G-star (![]()
I know ), hij is niet echt baggy maar wel wat losser. Vind hem heel tof met pumps of andere hakken, maar toch niet helemaal mijn ding. heb een andere dry van Levi's dus, en die draag ik wel redelijk vaak maar die is nu 2 maten te groot
dat sowieso!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Levi's is dan ook veel toffer dan G-star
Zo geweldig om zo'n broek langzaam te zien faden, en aan het eind ziet het er zo vet uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:59 schreef electronique het volgende:
Het blijft toch een mannendingkan mezelf ook niet voorstellen dat ik elke dag jeans zo dragen overigens
Dan zou ik user Bajskorv even een pm sturen. Die weet wel de betere winkels in londen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef apenkont het volgende:
Volgens mij had iemand ooit eens een lijstje gepost met must visit stores in londen, tips zijn welkom!
Zit die al beter? Al wat nieuws gehaald?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:05 schreef BigSmurf het volgende:
Bwua, IF in de was gehad, zit nu echt skintight in het topblock. Morgen maar even binnen dragen, want geen porem en zwaar oncomfortabel.
Vetquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:09 schreef xSanjay het volgende:
Ik zou zelf in de nabije toekomst ook wel een paar iron rangers willen.
Die choclate muleskinners
[ afbeelding ]!
Mwua, iets beter wel, maar na een week lang m'n Princeton dragen voelt het nog steeds alsof m'n edele delen en quads afgekneld worden. Nog geen tijd gehad om voor iets anders te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zit die al beter? Al wat nieuws gehaald?
doelde eigenlijk helemaal niet op denim shops maar meer in het algemeen :p dover street market, selfridge, liberty, apc enzo ga ik wel even langs maar hopelijk ook wat meer kleinere shopsquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Atta-boy het volgende:
Hij heeft alleen geen spijkerbroeken dus denk niet dat dat qua denim interessant is
Jij neemt dat "dry molds to tour body" wel erg nauw. Stop met trainen of stop met denim manquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mwua, iets beter wel, maar na een week lang m'n Princeton dragen voelt het nog steeds alsof m'n edele delen en quads afgekneld worden. Nog geen tijd gehad om voor iets anders te kijken.
Qua apparel en sneakers dan OP van sneakertopic checken, staat een Londen guide in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef apenkont het volgende:
[..]
doelde eigenlijk helemaal niet op denim shops maar meer in het algemeen :p dover street market, selfridge, liberty, apc enzo ga ik wel even langs maar hopelijk ook wat meer kleinere shops
Maar wel flyknit chukka's voor een prikkie laten liggen, tsssssquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Qua apparel en sneakers dan OP van sneakertopic checken, staat een Londen guide in.
Ik vond zelf vooral niketown erg indrukwekkend
Ben benieuwd waarmee je thuis komtquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mwua, iets beter wel, maar na een week lang m'n Princeton dragen voelt het nog steeds alsof m'n edele delen en quads afgekneld worden. Nog geen tijd gehad om voor iets anders te kijken.
Mwhahahahquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij neemt dat "dry molds to tour body" wel erg nauw. Stop met trainen of stop met denim man
Dan wordt het toch echt het laatste. Maar zo lang mogelijk volhouden om het te blijven combineren. Moet toch lukken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij neemt dat "dry molds to tour body" wel erg nauw. Stop met trainen of stop met denim man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |