Dankjewelquote:Op maandag 16 december 2013 11:55 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en muisje: gefeliciteerd met je uitnodiging!
quote:
Ha David Grohl, goed album heb je geproduceerd mijn complimentenquote:
Van Zak Bruin, ja ben ik het wel mee eens, als heb ik hem nog niet geluisterd.quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ha David Grohl, goed album heb je geproduceerd mijn complimenten
Hij heeft overal de drums opgedaan en dat is wel te horen. Ik vind het tofquote:Op maandag 16 december 2013 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van Zak Bruin, ja ben ik het wel mee eens, als heb ik hem nog niet geluisterd.
Donderdag, dan gaan we meeten!quote:Op maandag 16 december 2013 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
BBQkoning, weet je al wanneer je naar Leeuwarden gaat
Ik zal hem vanmiddag eens gaan luisteren, was er gewoon nog niet van gekomenquote:Op maandag 16 december 2013 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft overal de drums opgedaan en dat is wel te horen. Ik vind het tofOok zijn de rock invloeden duidelijk terug te horen zonder dat de Zac Brown sound weg is.
Lunaquote:Op maandag 16 december 2013 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
BBQkoning, weet je al wanneer je naar Leeuwarden gaat
Goedzo Pino, maak hem kapot.quote:Op maandag 16 december 2013 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oooh is dat de zenderbaas die er bij EW ook was? Dan weet ik het wel.
quote:Op maandag 16 december 2013 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neeee niet jij ookal.quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Luna
Misschien niet![]()
Ik moet gewoon de hele week werken.
Alleen dinsdag heb ik een halve dag vrij, dus misschien dat ik dan vanuit werk nog direct die kant op kan gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Niet?quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou tof zijn jaquote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neeee niet jij ookal.![]()
Ik hoop het zo.
IK WAS ZIEK! KOTSEND THUIS!quote:Op maandag 16 december 2013 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Dagoduck en meetenAfzeggen bedoel je.
Neequote:Op maandag 16 december 2013 12:36 schreef DeLuna het volgende:
Nee is er nou echt een meet donderdag? Want dan ben ik van de partij hoor
Natuurlijk niet, wat denk je dan.quote:Op maandag 16 december 2013 12:36 schreef DeLuna het volgende:
Nee is er nou echt een meet donderdag? Want dan ben ik van de partij hoor
quote:Op maandag 16 december 2013 12:34 schreef DeLuna het volgende:
Mijn droom om met de Pino en BBQ bazen op de foto te gaanIn duigen
Stelletje
Ja, baal er ook van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg opeens een mail van m'n baas met de mededeling dat er geen vakantie in zat voor ons, maar slechts 4 vrije dagen waarvan 3 de verplichte kerst en nieuwjaarsdag.
![]()
Domme vraag, dat weet je toch als ik dat vraagquote:Op maandag 16 december 2013 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wat denk je dan.
Donderdag moet ik toch al in Leeuwarden zijn. Maar je bedoelt dinsdag 24? Ik ga waarschijnlijk die maandag weer heen en als ik mazzel heb kan ik daar blijven overnachten.quote:
Yesh.quote:Op maandag 16 december 2013 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Donderdag moet ik toch al in Leeuwarden zijn. Maar je bedoelt dinsdag 24? Ik ga waarschijnlijk die maandag weer heen en als ik mazzel heb kan ik daar blijven overnachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |