Begrijpelijkquote:Ronald Koeman gaat vanavond niet mee naar Almelo, waar Feyenoord tegen Heracles speelt. De trainer ontbreekt wegens familieomstandigheden. De taken van de hoofdtrainer worden overgenomen door assistent-trainers Jean-Paul van Gastel, Giovanni van Bronckhorst en Patrick Lodewijks
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 18-12-2013 om 11:10:29Ronald Koeman gaat vanavond niet mee naar Almelo, waar Feyenoord tegen Heracles speelt. De trainer ontbreekt wegens familieomstandigheden. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 18-12-2013 om 11:11:38De taken van de hoofdtrainer worden overgenomen door assistent-trainers Jean-Paul van Gastel, Giovanni van Bronckhorst en Patrick Lodewijks. reageer retweet
Lekker getimed ook van de KNJBquote:KNVB-directeur is Koeman voor
KNVB-directeur Bert van Oostveen heeft woensdag laten weten dat hij geen contact heeft gehad met Ronald Koeman over een mogelijk bondscoachschap van Oranje.
De trainer van Feyenoord werd de afgelopen maanden genoemd als een van de kandidaten voor de opvolging van Louis van Gaal, maar volgens de directeur betaald voetbal is er geen gesprek geweest met Koeman .
Ronald Koeman reageerde zondag gepikeerd op de vraag of hij over de teleurstelling heen was dat hij geen bondscoach zou worden. 'Ik zou daarover nu heel veel willen zeggen, maar ik wacht tot na de laatste wedstrijd tegen PEC Zwolle en dan zal ik wel zeggen wat ik er allemaal van vind', zei Koeman zondag na afloop van de wedstrijd tegen FC Groningen.
Van Oostveen is Koeman nu voor en zegt op de website van de KNVB het volgende 'De afgelopen dagen zie ik allerlei complottheorieën en feitelijke onjuistheden voorbij komen in verschillende media. De gesuggereerde theorieën vind ik bijzonder hinderlijk en verbazen mij ten zeerste', aldus Van Oostveen.
'Laat ik helder zijn: het beeld zoals nu geschetst is absoluut onjuist. De KNVB heeft nimmer het initiatief genomen met Ronald Koeman of zijn zaakwaarnemer over een eventueel bondscoachschap te praten. Voor de komende periode focussen wij ons op het aanstellen van de nieuwe bondscoach en staf, zegt Van Oostveen.
Guus Hiddink lijkt de belangrijkste kandidaat om Van Gaal op te volgen. De ervaren coach zou dicht bij een principeakkoord met de KNVB zijn.
Yep.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:40 schreef Steven184 het volgende:
Zo'n felle ontkenning is toch eigenlijk een bevestiging?
Wie zegt dat Koeman blijft?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:47 schreef Elan het volgende:
Voor Feyenoord toch alleen gunstig als hij blijft?
Dat de KNVB een bijna zeventiger verkiest boven fris elan zegt meer over de KNVB dan andersom.
Dat vergroot de kansen wel dat hij blijft, maar ik weet niet of het verstandig is, heb het idee dat de rek er een beetje uit is.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:47 schreef Elan het volgende:
Voor Feyenoord toch alleen gunstig als hij blijft?
Dat de KNVB een bijna zeventiger verkiest boven fris elan zegt meer over de KNVB dan andersom.
Ik ook ja. Aan de andere kant gaat de spelersgroep waarschijnlijk aardig op de schop.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat vergroot de kansen wel dat hij blijft, maar ik weet niet of het verstandig is, heb het idee dat de rek er een beetje uit is.
Die van Oostveen is net zo'n schoft als Blatter.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:10 schreef Scrummie het volgende:
Jezus man, KNVB. Wat een honden. Koeman geeft zondag nog aan er niet op te willen reageren tot na PEC. Komen ze NU met een persbericht terwijl Koeman op dit moment wel wat anders aan zijn hoofd heeft. Het bericht van KNVB blijft nu lekker even aantal dagen hangen, pers neemt het overal over, en vervolgens is Koeman om geen gezichtsverlies te lijden bijna verplicht alsnog te reageren voor iedereen het KNVB verhaal voor waar aanneemt.
Niet te geloven joh, wat een misbaksels daar.
Liefs,quote:Voormalig Feyenoord-talent Karim Rekik over zijn vroege overstap naar Manchester City: 'Toen ik bij Feyenoord vertrok, was dat omdat er geen duidelijk sportief plan werd geschetst. Ik zou misschien mogen meetrainen of misschien naar Excelsior mogen. Concreter werd het niet. Later is dat bij Feyenoord veel beter geworden, maar toen speelde ik al bij City. PSV kwam wel met een heel duidelijk sportief plan en daarom keerde ik terug naar Nederland.'
Tonny Vilhena speelde samen in een team met de vroeg vertrekkende Kyle Ebecilio en Rekik. 'Kyle vertelde ons in de jeugd bij Feyenoord dat hij naar Arsenal ging, Karim vertrok naar City. Was hun eigen beslissing en ik heb ze veel succes gewenst. Ikzelf kon ook naar buitenlandse clubs, maar ik had met mijn vader afgesproken dat ik eerst een paar jaar in De Kuip zou spelen. Ik had niet voor niks de opleiding bij Feyenoord doorlopen en het is gewoon mijn club.'
Hoe bedoelt hij dat Clasie zijn mouwen niet opstroopt?quote:"Zodra talentvolle jongens als Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena met blessures of een klein dipje te maken krijgen, blijkt Feyenoord weinig smaken over te hebben."
Dat is de constatering van Jan van Halst over de eerste seizoenshelft van de Rotterdammers. In de nieuwe editie van ELF Voetbal Magazine gaat hij uitgebreid in op de prestaties van de Stadionclub. "Om die leegte in de selectie een beetje op te vullen, hebben ze Otman Bakkal gehaald. Maar tot nu toe hebben we de oude Bakkal nog niet gezien."
"Je kunt je afvragen of hij wel de aangewezen man is om Feyenoord beter te maken. Bakkal is in technisch opzicht in ieder geval een stuk minder begaafd dan Vilhena. Het ontbreekt Feyenoord vooral aan een speler die het voortouw neemt. Uiteindelijk wordt de strijd vaak op het middenveld beslist. Hoewel ik gecharmeerd ben van Jordy Clasie is hij ook geen speler die de mouwen opstroopt."
Jan van Halstquote:Op woensdag 18 december 2013 12:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe bedoelt hij dat Clasie zijn mouwen niet opstroopt?
clasie is geen leiderquote:Op woensdag 18 december 2013 12:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe bedoelt hij dat Clasie zijn mouwen niet opstroopt?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
knvb kan toch ook niets aan de timing doen
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet hij dat dan gewoon zeggen.quote:
Ze konden niet wachten tot maandag?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat had niet meer dan normaal geweest. We zouden bijna vergeten dat er ook nog wordt gevoetbald vanavond. Winnen godverdomme, die beker moet te winnen zijn dit jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze konden niet wachten tot maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |